لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

مزایای کار در خانه برای بانوان

مزایای کارگاه خانگی پر درامد چیست؟

.1برنامه ریزی انعطاف پذیر

بر خلاف کارهای اداری و دفتری، این سبک از مشاغل برای ما یک برنامه ریزی بسیار انعطاف پذیر  فراهم می کند. ما می توانیم در طول روز و بر اساس برنامه ای که از قبل تعیین کرده ایم، به انجام کارهایمان بپردازیم و در کنار انجام کارهایمان به تفریحات دلخواه و یا به کارهای شخصی خودمان نیز بپردازیم. این در حالی است که کارهای دفتری و اداری، تقریبا دو سوم از زمان ما را درگیر خود می کنند و فرصت برنامه ریزی رو برای ما محدود می کنند .

 

.2 محیط کاری دلخواه

هر کسی، بسته به کسب و کاری که دارد، یک محیط کاری دلخواه رو متصورر است. بعضی ها دوست دارند روی مبل دراز بکشند و کار کنند. بعضی ها دوست دارند در فضایی کار کنند که یک موسیقی آرام پخش شه و بعضی دیگر هم دوست دارند در یک فضای آرام و بدون هیچ سر و صدایی کار خودشان رو انجام دهند و یا به کافه هایی بروند و در میان مردم کار کنند. در واقع، کارگاه خانگی پردرآمد، یک مزیت فوق العاده به افراد می دهد و آن انتخاب فضای کاری دلخواه است. در حالی که درکارهای اداری و دفتری و حتی کارگاهی، شخص حق انتخاب فضای کار خودش را ندارد.

 

.3 لباس های راحت

شاید این مسئله خنده دار به نظر برسد، اما پوشیدن یک لباس رسمی آن هم به مدت ده ساعت در یک روز، برای بعضی ها غیر قابل تحمل است. بعضی مشاغل، نیاز به یک آزادی جسمی و ذهنی دارند و پوشیدن یک لباس رسمی و همینطور توجه به اینکه مبادا نظم لباس هایشان به هم خورده باشد ، باعث می شود که استرس زیادی به افراد وارد شود و در بازدهی شان تاثیر بگذارد. این در حالی است که شما با مشاغل خانگی می توانید با هر لباسی که دلتان خواست، حتی با یک شلوارک کار های خود را با خیال راحت انجام دهید.

 

.4ارتباطات آسان تر است

در یک محیط کاری که روزانه ده ها کارمند با یکدیگه کار می کنند، ارتباط با هر بخش بسیار سخت است. چرا که رسیدگی به هر کدام وقت زیادی می گیرد و چه یک مدیر و چه یک کارمند و کارگر، نمی تواند بسیاری از ارتباطات کاری خودش رو در ساعات کاری هماهنگ کند. در حالی که در ، یک پیامک یا یک ایمیل و یا حتی یک چت چند دقیقه ای می تواند تمام نیازهای ارتباطی شما رو حل کند.

 

.5هیچ مزاحمت کاری ای وجود ندارد

این را همه می دانیم که در یک فضای دفتری و اداری، هر روز مشکلاتی بوجود می آید و یا بحث ها و چالش هایی ایجاد می شود که در اکثر موارد هم هیچ ربطی به شما ندارد  ، اما  شما مجبورید که همه ی  این عوامل را تحمل کنید. این در حالی است که در کسب و کار و شغل های پردرآمد خانگی، شما از همه ی این مزاحمت های کاری به دور هستید و می توانید در یک آرامش بی انتها ، به کار خودتان بپردازید .شما با انجام کارها در خوانه می توانید بدون هیچ مزاحمتیبه کار خود بپردازید.

 

.6رفت و آمد به صفر می رسد

تقریبا یک تا دو ساعت از زمان روز یک کارگر یا کارمند و حتی یک مدیر، در مسیر رفت و برگشت هدر می رود. البته اگر این زمان رو ضرب در تمام ترافیک ها، شلوغی ها، سر و صدا و مسائل دیگر کنیم، می بینیم که علاوه بر مسیر کار، کلی استرس روانی نیز به ما وارد می شود. اما در کسب و کار خانگی موفق ، شما هیچ رفت و آمدی ندارید و می توانید به راحتی در خانه خود  به دور از استرس  کار کنید و کسب درآمد کنید.

 

.7 در هزینه ها صرفه جویی می شود

اگه هیچ رفت و امدی نباشد. اگر هیچ هزینه ای برای خورد و خوراک میان وعده ها و خرید لباس های جدید برای رفتن سر کار وجود نداشته باشد، طبیعتا پول بیشتری نیز پس انداز می شود. بنابراین  شما می توانید 80 درصد هزینه های خود را کم کنید و پول بیشتری را پس انداز و یا سرمایه گذاری کنید.

 

.8زمان بیشتری را برای بودن در کنار عزیزان خود دارید

یکی از خوبی های غیر قابل انکار کسب و کار خانگی این است که همیشه کنار خانواده خود هستید. شما می توانید هر روز صبح با همسرتان صبحانه بخورید. به دیدار پدر و مادرتان برید. با دوستانتان بیرون باشید و در عین حال به کارهای شخصی خود  برسید. این در حالی است که در یک کار دفتری و اداری شما باید پس از ده ساعت کار در روز، به خانه بروید و با خستگی تمام، فقط به  خواب فکر کنید و به راحتی می توانید از این لایف استایل جدید زندگیتان لذت ببرید.

 

.9 فرصت رشد نامحدود دارید

نهایت رشد یک کارمند در فضای کار و یا یک کارگر در شرکت، این است که از پشت یک دستگاه به پشت یک دستگاه دیگر و یا از پشت یک میز به یک میز دیگر برود. اما در شغل های پردرآمد خانگی، شما همیشه رئیس خودتان هستید و می توانید بی نهایت رشد کنید. فرصت رشد بی نهایت چیزی است که کسب و کارهای کوچک خانگی پر سود را بیش از هر مسئله ای برای شما جذاب می کند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.