لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

چرا آپدیت یا به روز رسانی محتوا در سئو اهمیت زیادی دارد؟

یکی از سوالات کلیدی وبلاگ نویسان و نویسندگان وب این است که آیا آپدیت محتوا در سئو اهمیت دارد؟ پاسخ درست این است: بله! به‌روزرسانی محتوا روی سئوی سایت بسیار مؤثر است.

یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب فقط ایجاد محتوای جدید نیست، بلکه به‌روزرسانی مطالبی که قبلا منتشر شده‌اند نیز بسیار مهم است. آپدیت محتوای قدیمی و ادغام آخرین اطلاعات جدیدی که ارزش افزوده‌ای به خواننده ارائه می‌کند به بهبود موقعیت صفحات شما در نتایج جستجو کمک می‌کند.

در این مقاله به شما در رابطه با چگونگی تاثیر آپدیت کردن محتوا روی سئو و روش به‌روزرسانی مطالب سایتتان توضیح خواهیم داد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش محتوا نویسی 

 

گاهی اوقات، حتی اگر محتوای یک مقاله هنوز به‌روز باشد، در آن برخی از اطلاعات مربوط سوال خواننده وجود ندارد. این صفحات نیز نیاز به آپدیت دارند. اگر کاربر پاسخ سوال خود را پیدا نکند یا اگر به راه‌حل مشکل فقط به صورت سطحی اشاره شده باشد، به سرعت صفحه را ترک می کند؛ که همانطور که دیدیم منجر به افزایش نرخ پرش می‌شود.

بنابراین اگر وب‌سایت شما محتوایی دارد که مشکلی را به طور کامل توضیح نمی‌دهد، زمان بگذارید و آن را آپدیت کنید چرا که کاملا ارزشش را دارد! به عنوان مثال، می‌توانید پاراگرافی اضافه کنید که روی یک کلمه کلیدی جدید مرتبط با موضوع تمرکز دارد و حجم جستجوی آن زیاد است.

مقالاتی که زمان زیادی از انتشار آن‌ها گذشته است

اکثر کاربران به تاریخ انتشار مقالات توجه می‌کنند. اگر تاریخ انتشار مقاله شما که در SERP نشان داده شده است چند سال پیش باشد، کاربران به احتمال زیاد صفحه جدیدی را باز می‌کنند، حتی اگر رتبه آن در SERP پایین تر باشد. بنابراین، اگر قصد آپدیت محتوا را دارید، حتما آن را با مشخص کردن تاریخ به‌روزرسانی به کاربران خود نشان دهید.

مقاله مرتبطمحتوای همیشه سبز چیست؟

.”

 

صفحات دارای لینک‌های داخلی یا خارجی

لینک درست و سالم، یکی از عناصر کلیدی یک استراتژی خوب سئوی خارجی برای افزایش اعتبار دامنه شما است. اطمینان حاصل کنید که پیوندهای شما همیشه جاری هستند و به صفحاتی که وجود ندارند پیوند داده نمی‌شوند (خطای 404).

 بیشتر بدانید: لینک سازی داخلی چیست؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.