لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

تقویت گرامر و جمله بندی در دوره ی کوتاه

گرامر انگلیسی نقش مهمی در استفاده از زبان انگلیسی و یادگیری زبان دارد و به بیانی ساده گرامر، نحوه مطالعه استفاده از کلمات در ساخت جملات است.

گرامر انگلیسی چیست و چند نوع گرامر وجود دارد؟

در نگاه کلی، تنها دو نوع دستور زبان یا گرامر انگلیسی وجود دارد. توصیفی (descriptive) و کاربردی (prescriptive). هر دوی این گرامرها، متمرکز بر قوانین مشخصی هستند اما روش آنها با هم فرق می‌کند.هنوز هم بسیاری از ما قادر به بیان بایدها و نبایدهای زبان مادری خود نیستیم و عموما معلمان، اساتید و زبان شناسان می‌توانند به طور تخصصی گرامر توصیفی را بکار ببرند. اما آنچه که ما در مکالمه های روزمره خود از آن استفاده می‌کنیم همان گرامر کاربردی است.

آموزش گرامر زبان انگلیسی نکاتی دارد که رعایت آن کمک بسزایی به تقویت گرامر انگلیسی میکند.

به نحوه صحبت کردن دیگران و نحوه جمله سازی آنها زیادی گوش دهید؛ اینکار از جمله تقویت گرامر انگلیسی فواید دیگری از جمله توسعه دامنه لغات، اصطلاحات و بهبود مهارت لیسنینگ نیز می‌شود. دیدن فیلم‌های سینمایی و سریال های خارجی این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

نوشتن را هر روز تکرار کنید؛ فراموش نکنید که هر قاعده و مطلب جدیدی که می‌آموزید، با نوشتن بهتر در ذهنتان تثبیت می‌شود. این نوشتن به معنای بکار گیری عملی قواعد گرامی یادگرفته شده بر روی کاغذ می‌باشد.

اصطلاحات انگلیسی را یادداشت کنید؛ در روش پازلینگ زبان انگلیسی به خوبی این اصطلاحات را میتوانید یاد بگیرید. اصطلاحات انگلیسی را یادداشت کنید و در جملات خود به کرار استفاده کنید. چرا که اصطلاحات انگلیسی یا همان Idioms ها عباراتی هستند که به طور کامل از اصول و ساختار گرامر انگلیسی پیروی نمی‌کنند

برای تقویت گرامر انگلیسی مجله و روزنامه انگلیسی بخوانید

مجلات و روزنامه های انگلیسی را می‌توانید در اینترنت دانلود کنید و مطالعه کنید. اینکار به یادگیری گرامر انگلیسی شما بسیار کمک خواهد کرد. چرا که روزنامه ها منبع خوبی برای یادگیری ساختارهای انگلیسی هستند.

بشنوید و تکرار کنید؛ یادگیری نکات گرامری در لیسنینگ! اگر می‌خواهید مهارت لیسنینگ خود را تقویت کنید سعی کنید تمام جملاتی که می‌شنوید را بلافاصله تکرار کنید.این کار کمک بسیاری به تقویت  listeningمیکند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.