لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

هزینه تحصیل در انگلستان چقدر است؟

شهریه‌های دانشگاهی در انگلیس همواره مورد بحث و جدل بوده و در برخی دانشگاه‌ها هزینه تحصیل در انگلستان حتی برای دانشجویان اروپایی نیز به رقم‌های نجومی رسیده است. دانشجویان انگلیسی و اروپایی معمولاً مجبور به پرداخت شهریه سالانه ۹۲۵۰ پوندی (۱۳,۰۵۰ دلاری) جهت تحصیل در انگلیس هستند.

 

این ارقام برای دانشجویان بین‌المللی متغیر است و از ۱۰ هزار پوند (۱۴,۱۳۰ دلار) شروع شده و به رقم ۳۸ هزار پوند (۵۳,۷۰۰ دلار) می رسد و برای دانشجویان پزشکی حتی بالاتر نیز است. عموماً رشته‌های علوم اجتماعی و انسانی کم‌ترین شهریه‌ها را دارند، در حالی که رشته‌های آزمایشگاهی و درمان‌گاهی شدیداً گران‌تر هستند. اگر این شهریه‌ها را با میانگین هزینه‌های زندگی در انگلیس (در حدود ۱۲,۲۰۰ پوند یا ۱۶,۹۵۰ دلار) ترکیب کنید، خواهید دید که این هزینه‌ها تا چه حدی سرسام‌آور می‌شوند. میانگین کلی هزینه تحصیل در انگلستان در حدود ۲۲,۲۰۰ پوند (۳۱,۳۸۰ دلار) در سال تخمین زده می‌شود که اگر در لندن زندگی کنید، این مبلغ بیشتر نیز خواهد شد.

 

در صورتی که این مبالغ در نظر شما بسیار گزاف به نظر می‌رسد، بهتر است بدانید که طول مدت تحصیل در بیشتر دانشگاه‌های انگلیس نسبت به همتایان دیگر خود مثل دانشگاه‌های آمریکایی بسیار کوتاه‌تر است( سه سال برای مقطع کارشناسی به جای ۴ سال و یک سال برای مقطع کارشناسی ارشد به جای دو سال)، پس هزینه‌های کلی زندگی نیز به تبع آن کمتر خواهد بود و صرفه‌جویی زمانی نیز خواهید داشت.

 

اگر شما هم‌چنان علاقه‌مند به به تحصیل در انگلیس و دانشگاه‌های عالی رتبه‌اش را دارید، بهتر است نگاه دقیق‌تری به هزینه تحصیل در انگلستان و هزینه‌های دانشجویی انداخته و تاثیر برکسیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) را بر هزینه‌ها تحلیل کنیم.

هزینه تحصیل در انگلستان و شرایط عمومی

انگلستان یکی از کشورهای زیبا و بزرگ قاره اروپا می باشد. پادشاهی بریتانیا از کشورهایی مانند انگلستان، ولز، اسکاتلند و ایرلند شمالی تشکیل شده است که انگلستان در مرکزیت این پادشاهی قرار گرفته است. در واقع مرکز حکومت این پادشاهی در شهر لندن، پایتخت کشور انگلستان قرار گرفته است. لندن به عنوان وسیع ترین منطقه شهری در قاره سبز، محل زندگی خانواده سلطنتی بریتانیای کبیر و ملکه انگلستان نیز می باشد. انگلستان وسعتی بالاتر از 130 هزار متر  مربع دارد. جمعیت بریتانیا حدود 67 میلیون نفر و جمعیت کشور انگلستان حدود 56 میلیون نفر می باشد. انگلستان یکی از کاربردی ترین و پیشرفته ترین نظام های آموزشی در جهان را داراست. سالیانه دانشگاه های انگلستان در بالاترین رنکینگ های جهانی دانشگاه ها قرار می گیرند. همین امر سبب شده است که انگلستان به یکی از پر طرفدارترین کشورها جهت ادامه تحصیل دانشجویان بین المللی تبدیل شود. در صورتی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارید، دانستن هزینه تحصیل در انگلستان می توانید موضوع بسیار مهمی باشد. در ادامه این مقاله هزینه تحصیل در انگلستان در بخش های مختلف بررسی می گردد.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

شرکت‌های بزرگی مانند مسترکارت و پی‌پال که در حوزه پرداخت فعالیت می‌کنند، به دلیل متمرکز بودن قادر به تحریم کشورها و ارائه‌ ندادن خدماتشان به آن‌ها هستند. برای مثال کاربران ایرانی از روش‌های عادی نمی‌توانند از خدمات پی‌پال و ویزا کارت استفاده کنند و در مواجهه با سایت‌هایی که پرداختشان را با این شرکت‌ها انجام می‌دهند، همیشه به مشکل می‌خورند.

به همین علت بیت کوین گزینه‌ای بسیار جذاب و کاربردی برای خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران مشتریان کشورهای تحت تحریم به شمار می‌رود.

از طرفی خرید کردن با بیت کوین و اسکن QR کد حین خرید، دیگر برخی از مشکلات کارت‌های بانکی را ندارد. دزدیده شدن اطلاعات کارت‌های اعتباری و به سرقت رفتن هویت افرادی که خرید کرده‌اند، از مشکلات درگاه‌های پرداخت متمرکز است. اما حین خرید با بیت کوین الزامی برای ارائه هویتتان وجود ندارد. با هک شدن درگاه‌های پرداخت متمرکز، هکرها به موجودی‌های شما دسترسی پیدا می‌کنند اما نحوه کارکرد بیت کوین به گونه‌ای است امکان خرج کردن بیت کوین برای هکرها وجود نخواهد داشت.

کارمزد شبکه بیت کوین در مقایسه با سایر روش‌های پرداخت گاهی اوقات می‌تواند به عنوان یک مزیت و گاهی اوقات به عنوان یک عیب اساسی مطرح شود. عوامل مختلفی مانند قیمت بیت کوین می‌تواند بر روی این مسئله تاثیر بگذارد.

 

اما برخی از شرکت‌های پذیرنده بیت کوین به دلیل مشکلاتی که با این روش پرداخت داشتند، پشتیبانی از آن را قطع کردند:

شرکت دِلآن‌ها بزرگترین شرکتی بودند که از پرداخت بیت کوین پشتیبانی می‌کردند، اما به دلیل تقاضای کم این گزینه پرداخت را حذف کردند.

استیمآن‌ها بیت کوین را برای سفارش بازی‌های مختلف می‌پذیرفتند اما به دلیل کارمزد‌های بالا و نوسان‌های شدید آن پشتیبانی از بیت کوین را قطع کردند.

فایوربازار فری‌لنسرها که بیت کوین را به دلیل نبود تقاضای کافی از گزینه‌های پرداخت حذف کرد.

استرایپ: یک پردازشگر پرداخت برای کسب‌وکارها که ابتدای سال ۲۰۱۸ پشتیبانی از بیت کوین را به دلیل کارمزد‌ها و زمان انتظار بالای تراکنش‌ها متوقف کرد.

 

کتاب انقلاب بلاکچین

دان تپسکات و الکس تپسکات که پدر و پسری متخصص در حوزه بلاک چین هستند، در این کتاب بررسی کرده‌اند که چگونه فناوری بلاک چین می‌تواند همه سیستم‌های جهان را تحت‌تأثیر قرار دهد.

بلاک چین یکی از فناوری‌های بنیادینی است که در تمام کتاب‌های مربوط به ارزهای دیجیتال موردبررسی قرار گرفته (و یا دست‌کم مرور کوتاهی بر آن انجام شده است). تقریباً همه ارزهای دیجیتالی که ما می‌شناسیم، مبتنی بر بلاک چین هستند. بدون بلاک چین، ادامه فعالیت این ارزها ممکن نیست؛ اما عکس این مسئله صحیح نیست. به‌بیان دیگر، کاربردهای بلاک چین بسیار گسترده است و به‌هیچ‌وجه محدود به ارزهای دیجیتال نیست.

تپسکات‌ها در این کتاب روی سایر کاربردهای بلاک چین هم تمرکز کرده‌اند؛ که از میان آنها می‌توان به مدل‌های جدید کسب‌وکار که با استفاده از این فناوری ممکن است ایجاد شوند، احیای حقوق هنرمندان در عرصه موسیقی، انجام رأی‌گیری و اجرای بهتر دموکراسی اشاره کرد. در یک کلام، همان طور که از عنوانش پیداست، این کتاب بیشتر در مورد بلاک چین است تا بیت کوین یا ارزهای دیجیتال.

چرا آموزش مدیریت مهم است

در جامعه امروز خلع میدریتی بیشتر از هر موضوعی در حال پر رنگ شدن است. چه شرکت و بیزینس های که خوبی که به علت نداشتن مدیریت درست با شکست مواجه شدند. پس دیدن و دانستن آموزش مدیریت میتواند بسیار کمک کننده باشد در این موضوع و همچنین باعث شود که یک کسب و کار از بحران های مختلف مثل چالش های مالمی رهایی پیدا کند. تمامی این موارد فقط با بلد بودن اصول مدیریت امکان پذبر است.

طبق تحقیقاتی که هلدینگ ماهان تیموری در ایران درباره مدیریت کسب و کار انجام داد متوجه شدیم ، شرکت هایی که مدیران موفقی دارند سود آوری انها برای مجموعه 70 برابر مدیری است که اموزش ندیده و اصول مدیریتی را نمیداند.

انواع مدیریت

مدیریت انواع مختلفی دارد که هر کدام نقش خاصی در زندگی ما ایفا و هر کدام از آن ها هدف خاصی را دنبال می کنند با این حال انواع مدییت که در ادامه معرفی می کنیم ،ممکن است خیلی ساده و دم دستی و یا حتی بسیار سخت و گیج کننده به نظر برسند. به طور مثال این موارد شامل: مدیریت بازرگانی، مدیریت زمان و برنامه ریزی، مدیریت صنعتی،مدیریت مالی، مدیریت زمان پروژه، مدیریت بحران ، مدیریت استراتژیک، مدیریت سیاست گذاری بازرگانی، مدیریت بازرگانی mba ، مدیریت سرمایه، مدیریت منابع انسانی، مدیریت کسب و کار، مدیریت کسب و کار بین الملل ، مدیریت مالی کارکنان و هزاران نوع مدیریت ریز و درشت که ممکن است در زندگی خود آن ها را تجربه کنیم.

آموزش مدیریت انجام دادن را ببینید

برنامه ریزی یکی مهم‌ ترین مباحثی است که در آموزش مدیریت تدریس می شود. شما پس از آنکه چشم انداز آینده کسب و کارتان را مشخص کردید، می بایست برای رسیدن به آن برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. در زمانی که قصد برنامه ریزی دارید باید یکسری اقدامات لازم برای عملی کردن اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را در نظر داشته باشید و هرکس را مسئول قسمتی از کسب وکارتان کنید.
پس از آنکه ماموریت افراد مختلف را مشخص کردید، نوبت به تعریف شاخص های کلیدی عملکرد برای بررسی وضعیت پروژه ها می رسد. با توجه به این شاخص ها شما می توانید مشخص کنید که در هر مرحله از پروژه ای چه تغییراتی را برای بهبود روند کار باید پیاده سازی کنید.
اگر می خواهید برای کسب و کارتان برنامه ریزی کنید بهتر است که بازارتان را تحلیل کنید و سعی کنید با توجه به نیاز مشتریان و تجربه ای که دارید وضعیت آینده کوتاه مدت صنعتتان را پیش بینی کنید و سعی کنید که برای آن اقداماتی کوچک را مشخص کنید.