لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

ویژگی های سرویس خواب خوب

یکی از مواردی که برای هر خانه و خانواده مهم است داشتن لوازم خانگی جدید و بروز است که نشان دهنده سطح کیفی هر خانواده است و روی این موضوع دقت و زمان زیادی صرف میشود . اما یکی از مسائلی که میتواند به اتاق های خانه ما زیبایی دهد داشتن سرویس خواب دو نفره است که میتواند زیبایی بسیار زیادی به اتاق خواب های ما دهد حالا در این مقاله میپردازیم به این موضوع که یک سرویس چوب یا خواب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و چند مدل از سرویس خواب های خوب و با کیفیت را به شما معرفی میکنیم.

ویژگی های یک سرویس خواب خوب

 

اتاق خواب یکی از بخش های مهم در هر منزل هست ، ایجاد محیطی مناسب و آرامبخش برای استراحت در
اتاق خواب مستلزم داشتن تخت خواب زیبا ، شیک و راحت می باشد که آریا چوب با وجود رعایت تمامی
استاندارد ها و آرگونومی ها و تنوع بسیار بالا و مدل های با سبک کلاسیک و مدرن توانسته این نیازهای
شما را شناسایی و به بهترین شکل برطرف کند .

ویژگی های یک سرویس خواب مناسب:
کیفیت مناسب موارد بکار رفته

کیفیت مناسب رنگ و طرح

ابعاد استاندارد (یک نفره و دو نفره)

امکان جابجایی آسان


آریا چوب در تمامی مدل ها موارد بالا را که از ویژگی های مهم یک سرویس خواب است را رعایت کرده و مهم تر
از همه بدون کاستی در کیفیت و با حذف واسطه ها باعث شده است که هزینه ای بسیار معقول هم برای خرید
تخت خواب دلخواهتان پرداخت کنید.

حالا چندتا از بهترین مدل های سرویس خواب را به شما معرفی میکنیم.

سرویس خواب هندی

یکی از مدل هایی که طرفداران زیادی هم دارد سرویس خواب هندی است که از یک تخت خواب دو نفره، دو عدد پاتختی، یک عدد کنسول دارای 8 کشو به همراه قاب آینه و صندلی برای شما طراحی و تولید می شود

سرویس خواب حصیری

یکی دیگر از مدل های با کیفیت و خوش ساخت سرویس خواب حصیری میباشد که دارای دو عدد پاتختی یک عدد کنسول سه کشو و یک قفسه عمودی و یک عدد صندلی و قاب آیینه میباشد که برای شما طراحی و تولید شده است.
جنس بدنه : تاج تخت و قاب آیینه MDF ، مشتقات کار ملامینه ،
لبه های کار PVC ، و 65 درصد کار MDF
روکش کار : ضد خش
کشو ها ریلی با ریل 3 زمانه
کیفیت کار درجه یک

سرویس خواب مارال

آخرین مدلی که تو این مقاله به شما معرفی میکنیم سرویس خواب مارال است که با رنگ بندی نامحدود باعث شده است که در انتخاب دکوراسیون اتاق خواب
محدودیت نداشته باشیم زیرا شما باید یا با آن تنالیته رنگی یا مشابه آن فضای اتاق خواب خود را دیزاین
کنید و تنوع در رنگ محصول این کار را بسیار راحت تر می نماید 

 

فرم‌دهی بینی بدون جراحی!

همانطور که می‌دانید امروزه عمل زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی در ایران است. گاهی حتی برخی از افراد بدون اینکه مشکل جدی و خاصی در ظاهر بینیشان باشد این عمل را انجام می‌دهند. همه‌ی ما می‌دانیم که یک عمل جراحی چه خطرات و عوارضی برای بدنمان خواهد داشت و از اثرات مواد بی‌هوشی و حساسیت‌های احتمالی به آن آگاهیم.

خوشبختانه امروزه روش‌هایی برای فرم‌دهی بینی بدون جراحی وجود دارد که شما می‌توانید با این روش‌ها بدون بی‌هوشی و تحمل درد و عوارض ناشی از عمل‌های جراحی به فرم بینی دلخواه خود برسید.

مشکلات بینی که در آن‌ها از فرم‌دهی بدون جراحی استفاده می‌شود

·       عدم قرینگی دو طرف بینی

·       فرورفتگی یا برآمدگی روی بینی

·       کج‌بودن بینی

·       قوز بینی

·       افتادگی بینی

موارد بالا مشکلاتی است که می‌توان آن‌ها را بدون جراحی و با روش‌های خیلی ساده‌تر و به‌صورت سرپاییتا حدودی برطرف کرد. اما نباید انتظار داشته باشید که این مشکلات به طور کامل رفع شده و شما یک بینی بدون ایراد تحویل بگیرید.

۱. کوچک کردن بینی با تزریق ژل

لیفت بینی با ژل یکی از روش‌های مورد استفاده در عمل بینی بدون جراحی است. عمل بینی استخوانی قوزدار یکی از شایعترین جراحی‌های زیبایی بینی است که این کار را می‌توان با لیفت بینی با ژل انجام داد. در این روش ماده‌ای به نام فیلر در فرورفتگی‌ها و قسمت‌هایی مانند قوز که دارای نقص است، تزریق می‌شود و این قسمت‌ها با فیلر پر می‌شوند و بینی صاف می‌شود.

۲. کوچک کردن بینی با لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ یکی از پرطرفدارترین روش‌ها در کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی است. لیفت بینی با نخ یکی از روش‌های کم هزینه، سریع و بدون عارضه برای کسانی است که دوست دارند نقص بینی آن‌ها اصلاح شود. در کوچک کردن بینی غضروفی بدون عمل جراحی از این روش به وفور استفاده می‌شود.

این روش برای افرادی که دارای افتادگی بینی هستند و یا دوست دارند بینی سر بالا داشته باشند کاربرد دارد. در این روش نخ را بدون برش دادن پوست از زیر آن عبور می‌دهند و فیکس می‌کنند

۳. کوچک کردن بینی با پلاسما جت بینی

کوچک کردن بینی با پلاسما نیز یکی از روش‌های جدید درکوچک کردن بینی بدون عمل جراحی است. دستگاه پلاسما جت و پلکسر از دستگاه‌های مورد استفاده در لیفت بینی هستند. لیفت بینی با دستگاه پلاسما جت روشی است که پروب‌های مخصوص لیفتینگ با ایجاد فرکانس بالا باعث لیفت بینی و اپیدرم در نقاط مورد نظر می‌شوند. پلاسما ماده‌ای است که نه جامد و نه مایع است. بلکه حالتی شبیه گاز با حرارت بالا است که در برخورد با پوست سرد می‌شود.

۴. کوچک کردن بینی با دستگاه‌های ویبره حرارتی

استفاده از دستگاه‌های کوچک کننده بینی امروزه یکی از روش‌های بسیار پرطرفدار برای کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی است.

۵. کوچک کردن بینی با لیزر

امروزه استفاده از لیزر در انجام عمل‌های زیبایی متنوع بسیار رواج یافته است. برای کوچک کردن بینی بدون عمل جراحی یکی دیگر از روش‌های مورد استفاده، لیزر است. استفاده از لیزر در کوچک کردن بینی شاید به اندازه روش‌های دیگر، قدرت و کارایی نداشته باشد، اما برای افرادی که می‌خواهند تغییرات کمی بر روی بینی آن‌ها انجام شود، کاربرد دارد.

هزینه جراحی زیبایی بینی

افرادی که خواهان انجام جراحی زیبایی بینی هستند، در رابطه با هزینه این جراحی سوالات متداولی ذهن آن ها را درگیر کرده است، عوامل مختلفی می تواند در هزینه این جراحی تاثیر گذار باشد که در زیر به آن ها اشاره شده است. برخی افراد برای انجام جراحی زیبایی بینی خود فاکتور هزینه را اصلی ترین مسئله در نظر می گیرند و در انتخاب پزشک به جای توجه به نمونه کار ها و تجربه ی پزشک، مسئله هزینه جراحی را اعمال می کنند. با توجه به این نکته که مهارت و تجربه ی جراح پلاستیک در کسب نتیجه ی مطلوب بسیار اثر گذار است و تجربه ی پزشک در روند بهبودی بیمار و کاهش عوارض عمل بینی نقش بسزایی دارد. لزوم توجه به نکات زیر قابل درک است. برای مثال خونریزی بعد از عمل بینی یکی از شایع ترین عوارض جراحی است که در هفته ی اول پس از جراحی طبیعی است اما در برخی موارد با آسیب به عروق خونی بافت بینی این خونریزی ممتد و تشدید می شود که نیاز است بیمار مجددا به پزشک مراجعه نماید.

عوامل موثر در هزینه جراحی بینی

فاکتور های مشخصی در تعیین هزینه عمل زیبایی بینی دخیل است. جراحی بینی متقاضیان زیادی دارد و این جراحی در سراسر شهر های کشور ما توسط جراح پلاستیک و متخصصان انجام می شود. برخی افراد برای اطمینان از کسب نتیجه ی مطلوب اصرار دارند جراحی را در شهر تهران انجام دهند و این مسئله افزایش نسبی هزینه جراحی بینی را در پی دارد. انتخاب بهترین جراح بینی در شهر محل سکونت بسیار بهتر است. زیرا تغییرات اقلیمی در سلامت عمومی بیمار قبل و بعد از جراحی بینی اثر می گذارد و طبیعتا می تواند نتیجه ی جراحی را تغییر دهد.

انواع جراحی بینی

·       جراحی بینی استخوانی

·       جراحی بینی گوشتی

·       جراحی زیبایی بینی

·       جراحی بینی کج

·       انحراف تیغه بینی

·       ترمیم بینی

تجربه و تخصص جراح

زمانی که برای جراحی زیبایی بینی خود یک جراح بینی متخصص با تجربه فراوان در این زمینه انتخاب می کنید نتایج بسیار خوبی را از جراحی زیبایی بینی خود می توانید دریافت نمایید، توجه نمایید که جراحی که انتخاب می کنید تخصص کافی در زمینه جراحی زیبایی بینی را داشته باشد.

هزینه کلینیک

امکانات کلینیک و تجهیزات مورد استفاده در کلینیک در هزینه جراحی زیبایی بینی می تواند تاثیر گذار باشد.

محل و کشور

هزینه جراحی بینی در کشور و استان های مختلف نسبت به یکدیگر متفاوت می باشد.

نوع جراحی

جراحی بینی براساس نوع بینی ازجمله بینی استخوانی و بینی گوشتی، خواسته فرد از نتیجه نهایی جراحی ازجمله بینی طبیعی، بینی فانتزی و یا نیمه فانتزی، نیاز به ترمیم بینی و یا نیاز به رفع کجی بینی متفاوت خواهد بود و تمامی موارد گفته شده بر هزینه نهایی عمل بینی تاثیرگذار است.

هزینه های جانبی

علاوه بر موارد پیش گفته، برخی هزینه های جانبی همچون هزینه آزمایشات قبل و بعد از عمل زیبایی بینی، هزینه داروها، هزینه دوران نقاهت و … بر هزینه تمام شده جراحی زیبایی بینی تاثیرگذار خواهد بود.

نکات مهم درباره ارتودنسی که شاید ندانید

ارتودنسی علم تصحیح روابط نامناسب فک و دندان و جفت و ردیف کردن دندان های نامنظم است. درنهایت، با انجام ارتودنسی مشکلات مربوط به نظم، ترتیب و قرارگیری دندان ها در فک برطرف شده و فرد می تواند با کیفیت بهتری غذا بخورد و از زیبایی بیشتری هنگام صحبت کردن و لبخند زدن برخوردار باشد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی سریع چیست؟

بهترین زمان ارتودنسی چه زمانی است؟
زمانی که ساختمان های صورت در حال رشد هستند، ارتودنسی راحت تر و ساده تر انجام می شود و در زمان کمتری موفقیت بالاتری خواهد داشت.

سن مناسب در دخترها قبل از ۱۳ سالگی و در پسرها قبل از ۱۵ سالگی است. اگر این زمان سپری شود تصحیح روابط به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد. البته در سنین بالا تر، بیشترین هدف درمان، مرتب کردن دندان ها و در سنین پایین تر بیشترین هدف درمان، رفع اختلالات فکی و تغییر چهره است.
سن بیمار برای ارتودنسی از این نظر اهمیت دارد که به ما نشان می دهد چه امکاناتی برای درمان در اختیار داریم. آیا زمانی برای پیش درمانی در اختیارمان است یا خیر؟ یا اصلا چنین درمان هایی ضروری است؟ آیا از فاکتور رشد می توان کمک گرفت یا خیر؟ تمام جواب ها به سن بیمار ختم می شود؛ به همین دلیل بیماران را از نظر سنی دسته بندی می کنیم. البته فراموش نکنید که تا زمانی که دندان در دهان است می توان درمان ارتودنسی را انجام داد و به قول معروف هیچ وقت دیر نیست.

دوره درمان ارتودنسی چند سال است؟
درمان ارتودنسی به طورمعمول حدودا یک سال ونیم تا ۲سال و نیم طول می کشد، البته به دنبال آن برای حفظ روابط بین دندانی باید تا مدتی از پلاک نگهدارنده استفاده کرد. همانطور که گفته شد، مدت و زمان بستگی به نوع درمان و سن بیمار هم دارد.
درمان های ارتودنسی به چند صورت است؟
ارتودنسی متحرک
از فک بالا و پایین بیمار قالب گرفته شده و پلاک بالا و پایین ساخته می شود. این روش مزیت های خاص خود را دارد؛ از جمله بیمار می تواند هنگام غذا خوردن آن را از دهانش بیرون آورده و بعد از استفاده ازمسواک و نخ دندان دوباره در دهانش بگذارد. این روش برای افرادی که سن کمتری دارند بهتر است، زیرا علاوه بر مشکلات دندانی، می تواند ناهنجاری های استخوانی فک ها را نیز رفع کند ولی در انجام حرکات دندانی محدودیت دارد.

بیشتربخوانید... ارتودنسی نامرئی چیست؟

ارتودنسی ثابت
دراین نوع ارتودنسی اجزای کوچکی به نام «براکت» توسط مواد دندانپزشکی روی سطح دندان چسبانده می شود و بدون اینکه به دندان آسیبی برساند، توسط سیم ها و کش هایی مخصوص، دندان ها به سمت مورد نظر سوق داده می شود. در این روش ارتودنسی همه این اجزا ثابت بوده و بیمار نمی تواند به صورت دلخواه آنها را از دهان خود خارج کند. این روش ارتودنسی معمولا برای درمان های دندانی قابل اجراست، زیرا علاوه بر حرکت دادن دندان ها، ریشه های آنها را هم حرکت می دهد، بنابراین ارتودنتیست کنترل بیشتری روی دندان ها دارد.

منبع: http://www.karajortho.ir/

عمر لمینت دندان

لمینت جدید دندان چیست؟ شامل روکش هایی است که در عین ظرافت و زیبایی منحصر به فردشان، بسیار مستحکم هستند و می توانند در ترمیم شکل و رنگ دندان های شما مفید باشند.

موادی که در طراحی این روکش ها به کار می رود، رنگی شبیه به رنگ طبیعی دندان دارد و در نتیجه ظاهری زیبا و بسیار طبیعی به دندان ها می بخشد.

بیشتربخوانید... ایمپلنت دندان

انواع لمینت دندان

·       لمینت کامپوزیتی

بسیاری از افراد با تفاوت بین کامپوزیت دندان و لمینت سرامیکی دندان آشنا نیستند.

کامپوزیت دندان نوعی لمینت است که در آن از موادی نرم و کاملا همرنگ دندان های بیمار استفاده می شود.

دندانپزشک می تواند در یک جلسه این مواد را بر روی دندان بیمار قالب گیری و نصب کند.

از کامپوزیت دندان می توان در ترمیم دندان های شکسته نیز استفاده کرد.

·       لمینت سرامیکی

لمینت های سرامیکی روکش های نازک و از پیش ساخته ای هستند که بر روی دندان بیمار قرار گرفته و به افزایش زیبایی آن ها کمک می کنند.

کار ساخت و نصب این لمینت ها بر روی دندان بیمار به زمانی بیش از یک جلسه احتیاج دارد.

چرا که در ابتدا پزشک باید روکش متناسب با دندان بیمار را انتخاب و به اصطلاح قالب گیری کند.

بعد از قالب گیری، عمل ساخت لمینت سرامیکی تا یک هفته به طول می انجامد و در نهایت بر روی دندان بیمار نصب می گردد.

چه کسانی نباید لمینت کنند!!

  • افرادی که به دندان قروچه کردن عادت دارند.
  • افرادی که مینای دندان هایشان ضعیف یا خراب است.
  • افرادی که بهداشت دهان و دندان خود را رعایت نمی کنند.
  • اشخاصی که دندان های به شدت نامرتب دارند.

عمر لمینت دندان

موارد متعددی می تواند بر عمر لمینت دندان تاثیرگذار باشد ازجمله:

مواد تشکیل دهنده لمینت دندان

جنس های متفاوتی برای لمینت دندان وجود دارد که طول عمر هر یک متفاوت است. به طور کلی می توان گفت که لمینت سرامیکی عمر طولانی تری نسبت به لمینت کامپوزیتی دارد و حتی درصورت مراقبت صحیح می تواند از 15 تا 25 سال دوام داشته باشد.

کیفیت لمینت دندان

علاوه بر جنس لمینت، می توان از کیفیت های متفاوتی در هر جنس برای لمینت دندان صحبت کرد. یکی از وجوه تاثیرگذار بر کیفیت لمینت، شیوه ساخت آن است و شیوه ساخت باکیفیت می تواند طول عمر لمینت را تا حد ممکن بالا ببرد.

بیشتربخوانید... بلیچینگ دندان

ویژگی های فردی

وضعیت دندان های فرد تاثیر مستقیمی با عمر دندان دارد به نحوی که درصورتی که بهداشت دندان های فرد به قدری کم باشد که نیازمند برداشتن بخش های زیادی از مینای دندان باشد ممکن اسن به کوتاه شدن عمر لمینت نیز تاثیرگذار باشد و همچنین درصورتی که تمامی این بدرنگی بر روی دندان ها برداشته نشود می تواند بر رنگ لمینت تاثیر منفی داشته باشد.

رعایت بهداشت دهان

رعایت بهداشت دهان و دندان توسط فرد می تواند عمر لمینت را افزایش دهد.

تغذیه مناسب

همانگونه که تغذیه مناسب در افزایش طول عمر دندان ها تاثیرگذار است، مصرف مواد غذایی مناسب می تواند در طول عمر لمینت نیز تاثیر مثبتی داشته باشد.

مراجعه به دندان پزشک در فواصل زمانی مشخص

بهتر است هر فرد در طول زندگی خود و در فواصل زمانی مشخص به متخصص دنداپزشک مراجعه کرده و از سلامت دندان های خود اطمینان حاصل کند.

منبع: http://www.karajdentists.ir/