لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

راهنمایی خرید سرویس خواب ارزان و با کیفیت

بسم الله الرحمن الرحیم

خرید سرویس خواب یکی از مهم ترین و اساسی ترین نیاز های انسان ها بوده است. امروزه افراد ترجیه بر این دارند که سرویس خواب های ارزان و باکیفیت نسبتا مناسب تهیه کنند.اریا چوب در این مقاله شما را راهنمایی خواهد کرد تا بتوانید سرویس خواب ایده آل خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

باید به این نکته توجه داشته باشید که سرویس خوابی که تهیه میکنید ، باید متناسب با نیاز اتاق خواب شما باشد. سعی کنید قبل از خرید سرویس خواب، با دقت کامل ابعاد اتاق خوابتان را اندازه گیری کنید تا با توجه به اندازه ها ، سرویس خواب مناسبتان را تهیه کنید.

با دقتی که شما به خرج میدهید علاوه بر اتاقی زیبا ، مکانی پر از ارامش برای خواب و استراحت خود به ارمغان می آورید.

با پیشرفت تکنولوژی ، خرید های اینترنتی این امکان را به مردم میدهد تا بتوانند بدون اتلاف وقت و مصرف انرژی زیاد،وسایل مورد نیاز خود چون سرویس خواب و .. را به راحتی تهیه کنند.

خواهشمندم برای خرید سرویس خواب خوب و ایده آل به نکات زیر حتما توجه کنید:

کیفیت مناسب :

کیفیت مناسب شامل تمام متریال هایی که در سرویس خواب شما به کار میرود ، می شود و یکی از مهم ترین و اساسی ترین رکن های یک تخت خواب خوب به شمار میرود.

تشک تخت یکی از موارد قابل توجه میباشد که بسیار باید به آن توجه کرد. خوشخواب مناسب ، تشکی است  که وقتی با انگشت به ان فشار وارد میکنید حدود 7 سانتی متر واگر با دست فشار دهید حدود 4 انگشت به داخل فرو رود. از عوارض استفاد از تشک نامناسب کمردرد، سردرد و سایر مشکلات فیزیکی میباشد پس سعی کنید بیشتر به نکته اهمیت بدهید تا دچار مشکل نشوید.

 

سرویس خواب های کم جا:

چنین سرویس خواب هایی دارای طرفدار های زیادی هستند چرا که هم کیفیت خوبی دارند و هم میتوان با قیمیت بسیار ارزان انها را سفارش دهید. این سرویس خواب ها به دلیل اینکه فضای کمتری ا اشغال میکنند ، شما میتوانید از فضای اتاق خوابتان به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

 

تناسب با محیط :

سعی کنید سرویس خواب انتخابی شما با محیط اطراف هارمونی خاصی داشته باشد تا هم فضای شما را زیبا تر و هم دلباز تر جلوه دهید. محیطی که در آن سرویس خواب شما قرار میگرد از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا اتاق خواب کانون اصلی استراحت است و باید محیطی ارامش بخش باشد.

 

رنگ مناسب سرویس خواب:

رنگ سرویس خواب یکی از مواردی است که به عوامل مختلفی بستگی دارد و پیشنهاد ما برای اتاق خواب های کوچک رنگ سفید می باشد چراکه محیط را دلباز تر و زیباتر میکند .البته حتما به رنگ اتاق خواب هم باید توجه کرد تا بتان رنگ مناسب سرویس خواب را انتخاب کرد.

 

انواع سرویس خوواب ها:

سرویس خواب سلطنتی

سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب سورتمه ای

سرویس خواب کم جا و تاشو

و...

 

امیدواریم شما با در نظر گرفتن بودجه خود، یک سرویس خواب کاملا مجهزانتخاب کرده و از آن نهایت لذت را ببرید و بابت توجه و تایمی که برای خواندن این مطلب گذاشتین بی نهایت سپاسگزاریم.

 

معرفی شرکت قصر یخ

 

شرکت قصریخ  فعالیت خود را از سال 1385 درمرکز تهران  زمینه ی طراحی و چاپ و تبلیغات اغاز کرده و همکاری با وارد کنندگان و صادرکنندگان محصولات مهم ترین محور فعالیت این مجموعه میباشد. ما با طراحی و چاپ جعبه ، بسته بندی ، کاتالوگ ، بروشور و تبلیغاتی به افزایش فروش و برند سازی شرکت ها کمک بیشتری میکنیم. ما با تکیه بر نیروی انسانی با تجربه و متخصص و نیز دستگاه ها و تجهیزات به روز، می توانیم با اطمینان کامل کیفیت محصولات خود را تضمین کنیم. لازم به ذکر است علاوه بر تجربه، تخصص و تجهیزات، روند کنترل کیفیت مداوم در حین انجام پروژه ها این اطمینان را چندین برابر می نماید. همه و همه با این هدف گرد آوری شده اند که شما با صرف کمترین زمان و هزینه، بهترین نتیجه را در اختیار داشته باشید . سعی و تلاشمان بر این است که این مهم را بعنوان مزیت برای شما همیشه حفظ کنیم و بهبود بخشیم.


چاپ چیست؟ 

این واژه در زبان انگلیسی، ریشه‌ای لاتین دارد، «پریمر»، که به معنای فشار است؛ هر نوع چاپ برآمده از فشار یک چیز بر چیز دیگر است.

برخی حالات رایج چاپ، مانند فتوکپی و چاپ لیزری و چاپ جوهر افشان، با انتقال جوهر به کاغذ بااستفاده از گرما یا الکتریسیته ایستا کار پرینت را انجام می‌دهند.

روال چاپ، یک کار فیزیکی سخت و دشوار است، بنابراین با کمک ماشین‌هایی به نام چاپ فشاری انجام می‌گیرد. ساده‌ترین (و قدیمی‌ترین) نوع از دستگاه‌های فشار، یک میز بزرگ چفت‌شده با مکانیزمی اهرمی است که پلات چاپی را محکم روی کاغذ قرار می‌دهد.

دستگاه‌های چاپ‌ فشاری دستی اکنون معمولاً جهت تولید مقادیر کمی از اقلام چاپی مورداستفاده قرار می‌گیرند. اما چاپ‌های امروزی برای پرینت کتاب‌ها، روزنامه‌ها و مجلات از مکانیزم‌های سیلندر‌ی جهت چرخش با سرعت بالا جهت تولید هزاران کپی در ساعت استفاده می‌کنند.

هویت بصری و نقش اختصاصی لوگو

بعد از رخ دادن پاندمی کرونا کمتر حوزه ای به چشم میخوره که دچار تغییر و تحول نشده باشه . از جمله تاثیرات کووید بر شاخه ی بیزنس و شرکت ها استفاده بیشتر از بستر فضای مجازی بوده است . تو زمانی که تمامی کسب و کار ها فعالیت خودشون رو در اینترنت گسترش دادند ، برندی میتونه در این فضای رقابتی ماندگار باشه که بتونه هویت بصری خودش رو در ذهن گروه مخاطب تثبیت و ماندگار کنه . هویت بصری یک برند مجموعه مواردی ( مثل نام برند لوگو و... )هست که گروه هدف کسب و کار شما در برخورد اول  با اون مواجه میشه .

در ادامه اگر به دنبال تثبیت برند خود در ذهن مخاطب هستید مطالعه این مقاله از سری مقالات تیم قصر یخ برای شما سودمند خواهد بود .

هویت بصری و نقش کلیدی لوگو در تصویر سازی مناسب برند :

هویت بصری تصویر مناسب از برند شماست که در ذهن مخاطب ثبت میشه . شناسنامه بصری خوب ارتباط موثر با مشتری رو سبب میشه .

لوگو پایه ای از ارتباط موثر با مشتری هست . در نگاه اول ممکنه طراحی لوگو ساده به نظر برسه اما، این قدرت رو داره که تصویر برند بیزنستون رو ماندگار یا خراب کنه .

لوگو چیست ؟

لوگو چهره ی یک کسب و کار است و اولین چیزی است که مشتریان و سایر همکاران همصنف با آن مواجه می شوند . این نشانه ی گرافیکی می تواند به صورت علامت ، سمبل ، نوشتار و یا ترکیبی از این اینها طراحی شود .این سمبل به وسیله ی شرکت های تولیدی ، تجاری و همچنین کسب و کارهای کوچک و بزرگ استفاده می شود تا از این طریق اهداف و محصولاتشون رو سریع تر به مخاطب معرفی کنند . به بیان دیگر لوگو نماد تجاری برند شما خواهد بود . نماد تجاری ترکیبی از تایپوگرافی و تصاویر مختلفه اما هر نشانه تجاری شخصیت متفاوتی به بیزنس شما می بخشد .

مشخصه های یک لوگوی طراحی شده حرفه ای :

ایده پردازی و خلاقیت :

ایده پردازی خلاق در طراحی لوگو مهم ترین عاملی بشمار می رود که شمارو نسبت به سایر رقبا تمایز میکنه .

تاثیر در نگاه اول :

این نشانه تجاری باید به نحوی طراحی شود که با اولین نگاه در ذهن مخاطب ثبت شود .

مفهوم داشتن :

گاهی ممکن است نمادی در طراحی لوگو کاملا با آن حرفه بی ربط باشد اما مطمئنا مفهومی را می رساند .

ماندگار بودن :

نباید طراحی اجرا شده تاریخ انقضا داشته باشد .

انعطاف پذیری :

لوگو باید در تمامی امور مختلف گرافیکی و تبلیغاتی و چاپ قابل اجرا باشد

سادگی :

سادگی طرح مهم ترین اصل محسوب می شود . هرچی طراحی لوگو برند شما ساده تر باشد اصولی تر خواهد بود .

 

 

 

 

مزیت کاربری شاپینگ بگ ها

تو این مقاله قصد داریم با دنیای ساک دستی ها  آشنا بشیم . علارغم سابقه نه چندان زیاد استفاده فراگیر این کالا در سطح جامعه و با توجه به نو بودن آن، تا الان اسم های  متنوعی به آن اطلاق گردیده است . مانند : ֦ ساک دستی ֦  ֦ساک خرید ֦  ֦ بگ شاپ ֦ و ...  . به همین علت ما در قصر یخ شرایطی رو فراهم کردیم تا با معرفی انواع ساک دستی ها و طراحی های خاص و شیک شما رو برای انتخاب های بهینه همراهی کنیم .ساک دستی علاوه بر اینکه به عنوان وسیله ای برای حمل وسایل استفاده میشود می تونه به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای شما کار کنه به گونه ای که شما با چاپ طرح یا لوگو ی برند خود بر روی کیف خرید تبلیغات برند خود را در سطح یک منطقه انجام دهید و در واقع آن کیف خرید به عنوان یک رسانه برای شما کار می کنه . امروزه کسب و کار ها به دنبال راه هایی برای جذب و نگه داشتن مشتریان خود هستند و قطعا اولین اولویت برای هر کسب و کاری احترام و رضایت مشتری می باشد . شما کمتر کسب و کار رو مشاهده می کنید که پس از خرید وسایل شما را همچون قدیم در کیسه نایلکس بگذارند و به جای آن از ساک های دستی استفاده می کنند که هم جلوه بهتری دارند و باعث کسب رضایت مشتری ها می شود و هم همچون یک رسانه در سطح جامه عمل نموده و اقدام به تبلیغاتی برند شما می کنند بدون اینکه شما کار خاصی انجام دهید .

 

انواع ساک دستی :

این کالا در حال حاضر در انواع جنس‌های کاغذی، پارچه‌ای و یا نایلونی تولید می‌شود. ساک‌های دستی کاغذی با انواع کاغذ گلاسه، مقوای پشت طوسی و یا کرافت ساخته می‌شود که دو نوع گلاسه و مقوای پشت طوسی به منظور استحکام بیشتر باید با سلفون روکش شوند .

کاربرد ساک دستی ( شاپینگ بگ ) :

به اشتراک گذاری نام تجاری

یکی از اصلی ترین اهداف از طراحی و چاپ ساک دستی، به اشتراک گذاری نام تجاری خاص می باشد. شما می توانید با چاپ ساک دستی مناسب، نام تجاری خود را در ذهن افراد ذخیره کنید. استفاده افراد از ساک دستی باعث می شود تا نام یا لوگوی مخصوص کسب و کار شما ناخوداگاه در ذهن آنان ذخیره شود. البته مد نظر داشته باشید که در اینجا، مقاومت و کیفیت بالای ساک دستی طراحی شده از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا یک ساک دستی بی کیفیت باعث خلق خاطره ای ناخوشایند در ذهن افراد می شود .

 

افزایش درآمد

 

با استفاده از ساک دستی، فروش و در نتیجه درآمد خود را افزایش دهید! همان طور که می دانید هدف تمامی کسب و کار ها افزایش سود و کسب و درآمد بیشتر می باشد که با استفاده از ساک دستی تبلیغاتی این رسیدن به این هدف کار ساده ایست. برای افزایش فروش و درآمد بیشتر شما نیاز به خریداران بیشتری دارید که در نتیجه بهره گیری از ساک دستی تبلیغاتی باعث گرایش بیشتر افراد به کسب و کار شما می شود. اما چگونه؟ در نظر داشته باشید که یک ساک دستی با کیفیت ممکن است مورد استفاده افراد زیادی قرار گیرد که همین مسئله نیز باعث آشنایی بیشتر افراد با کسب و کار شما می شود .

بصرفه بودن

همان طور که می دانید، برای آشنایی و به اشتراک گذاری کسب و کار ها در میان دیگران، روش های تبلیغاتی فروانی وجود دارد که البته از هزینه زیادی نیز برخوردارند. یکی از مزیت های استفاده از ساک های دستی تبلیغاتی، هزینه کم آنها می باشد. طراحی و چاپ ساک دستی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی از هزینه کمتری برخوردار است که به عامل نیز سبب محبوبیت بیشتر این روش تبلیغاتی شده است .

اهمیت طراحی کارت ویزیت

این روز ها  کارت ویزیت یکی از ابزار های  موثر در زمینه معرفی  کسب و کار به شمار میره . شما می تونید برای بازدهی بیشتر مشاغلتون از بیزنس کارت استفاده کنید . در واقع با همین حجم کوچیک از کارت ویزیت یک تصویر کلی از کسب و کار خودتون رو به مخاطب منتقل می کنید . در ایران کارت ویزیت در اکثر موارد آخرین چیزی است که تجار و صاحبان مشاغل آن را مورد توجه قرار می دهند ومتوجه اهمیت بالای  تبلیغات غیر مستقیم بوسیله کارت ویزیت نمی باشند. در اینجا توصیه ما این است که برای طراحی کارت ویزیت خود وقت گذاشته و در صورتی که وقتی برای این کار ندارید حتما طراحی و چاپ اختصاصی آن را به تیمی متخصص و با تجربه واگذار نمایید و خود بر روی طراحی ها نظارت داشته باشید . در ادامه برای اینکه بتونید یک دیدگاه اولیه و مطلوب از این موضوع کسب کنید توجه شما رو به ادامه مطالب جمع آوری شده توسط تیم قصر یخ جلب می کنم .

کارت ویزیت چیه و اصلا به چه دردی میخوره ؟

کارت ویزیت ابزاریست که ما برای برقراری ارتباط و شناساندن خود و بیزنسمون به دیگران برای ایجاد روابط متقابل از آن استفاده میکنیم. طراحی کارت ویزیت اگر به خوبی انجام بشه  میتونه تاثیرات شگفتی روی کسب و کار ما داشته باشه . کارت ویزیت برای تبلیغات و معرفی شما به طور مستقیم استفاده نمیشه . اما از آنجا که اولین مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع توسط ارائه کارت ویزیتتون هست و با توجه به این نکته  که برخورد اول همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار معرفی و تبلیغات شما را عهده دار خواهد بود .

انواع کارت ویزیت ها به چند دسته تقسیم می شوند ؟

 انواع کارت ویزیت ها را می تونیم بسته به نوع کاغذ و روکش و سایز و عمومی یا اختصاصی چاپ شدنشان ، دسته بندی کرد. اگر بخواهیم انواع کارت ویزیت ها را بر حسب جنس کارت ویزیت و کاربردهای کارت ویزیت و قیمت کارت ویزیت مورد بررسی قرار دهیم ، باید به این نکته اشاره کنیم که کارت ویزیت ها به چند دسته کلی تقسیم می شوند. اغلب در چاپ کارت ویزیت ها از کاغذ گلاسه 300 گرمی استفاده می شود و در کارت ویزیت ارزان از روکش بر روی کارت ویزیت ها برای محافظت و ماندگاری بالاتر کارت ویزیت استفاده نمی شود، اغلب به این کارت ویزیت ها، کارت ویزیت گلاسه گفته می شود که برای افرادی که قیمت چاپ کارت ویزیت برایشان خیلی اهمیت دارد و ارزانترین کارت ویزیت را می خواهند مورد استفاده قرار می گیرد . کارت ویزیت بعدی کارت ویزیت سلفون مات و براق هست که برای مقاومت بیشتر از ان کارت ویزیت ها نسبت به کارت ویزیت گلاسه استفاده می شود. کارت ویزیت کتان هم زیبایی خاصی بخاطره بافتی که روی کارت ویزیت وجود دارد نسبت به کارت ویزیت گلاسه دارد. کارت ویزیت بعدی کارت ویزیت لمینیت مات و لمینیت براق است که می توان از آنها به عنوان مقاوم ترین و مستحکم ترین کارت ویزیت و یا پر فروش ترین کارت ویزیت و یا بهترین کارت ویزیت نام برد. و در آخر به کارت ویزیت پی وی سی می توان اشاره کرد که به کارت ویزیت پاستوری یا کارت ویزیت ورقی و یا کارت ویزیت عابر بانکی و کارت ویزیت کارت تلفن مشهور می باشند. کارت ویزیت پی وی سی به چند صورت مورد تولید قرار میگیرند ، کارت ویزیت پی وی سی 300 و 500 و 760 میکرون .