لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

بهترین روش یادگیری خودآموزی زبان

اول از همه باید بدانیم برای یادگیری خودآموز زبان نیازبه زمان و تلاش کافی دارید. دوم اینکه باید باید روی ورودی و خروجی تمرکز کنید که ورودی های زبان عبارت است از چیزهایی که میخوانیم و یا میشنویم و خروجی ها عبارت است از چیزهایی که مینویسیم و میگوییم. دوم اینکه یک کتاب خوب انتخاب کنید که پیشنهاد من اینترچنج و آمریکن انگلیش است که بسیار روان و برای همه ی سطح ها وجود دارد و این هم بگویم گرافیک زیبایی هم دارد و روی تمام قابلیت های اصلی تقویت speaking و ریدینگ وگرامر و واژه ها و...کار میکند و سوم از فلش کارت استفاده کنید فقط دقت کنید که زبان انگلیسی را به انگلیسی بخوانید و از تصاویر هم استفاده کنید و به هیچ وجه از کلمات فارسی استفاده نکنید درهمان لحظه تلفظ کلمه را زیر آن بنویسید تا درست تلفظ کنید.

چهار بسته به علایقتان روی فیلم و یا موزیک یا هر دو تمرکز کنید یهنی اینکه به زبان انگلیسی آن را نگاه کنید حتی اگر متوجه نمیشوید قسمت پنج این کار را برای خود اجبار کنید که در هرسایتی هرروز بک مطلب یا مقاله انگلیسی بخوانید و در هر جمعی یا با دوستانتان بحث کنید درمورد موضوعی به انتخاب خودتان بستگی دارد که چه موضوعی را انتخاب میکنید. شرکت کردن در آزمون های زبان انگلیسی برای محک زدن مهارت های گرامری به این دلیل چونکه به تنهایی زبان میخوانید ممکنه یک سری اشتباهات از دستتون در رفته باشد و این آزمون برای پی بردن به اشتباهاتتان کمک میکند.

حتی میتوانید راجب چیزی که فکر می کنید بنویسید که بهترین روشش برای شروع نوشنتم متنی راجب خودتونه یا حتی میتوانید یادداشت روزانه برای خودتان داشته باشید و لازم نیست متنتان را در فضای مجازی منتشر کنید و با خیال راحت بنویسید و بعد متنتان را در اپلیکیشن گرامرلی قرار بدید تا اشتباهات شما را تصحیح کند و دوباره آن را بخوانید. و برای یادگیری سریع زبان تا می توانید مطالعه کنید و در سایت ها برای خود دنبال متن های انگلیسی بگردید و خلاصه خودتان را در انگلیسی غرق کنید و صحبت کنید و تا جایی که میتوانید هرروز تمرین کنید و اگر کار دیگری ندارید برای انجام دادن 7 الی 8 ساعت را برای تمرین کنار بگذارید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.