لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

الگوریتم mobile first index چیست؟

الگوریتم mobile first index چیست؟چند سال پیش گوگل اعلام کرد که در آینده، صفحات سایت‌ها را تنها بر اساس اطلاعات موجود در نسخه موبایل سایت ارزیابی می‌کند. این بدان معناست که تنها نسخه موبایل یک سایت برای رتبه‌بندی در صفحات نتایج جستجو در نظر گرفته می‌شود.

اولین پیش بینی این ماده به نوامبر 2016 برمی‌گردد، در حالی که در مارس 2018 گوگل به طور رسمی الگوریتم mobile first index را معرفی کرد و به همه صاحبان سایت‌ها توصیه کرد که از این روش پیروی کنند.

 

موتور جستجو چگونه کار می‌کند؟

برای درک بهتر اهداف این الگوریتم، دانستن نحوه عملکرد موتور جستجوی Google لازم است. در اینجا عملکرد بخش‌های مختلف گوگل را شرح داده‌ایم.

 

 خزنده

ربات خزنده موتور جستجو محتوا را از هر گوشه‌ای از اینترنت دانلود و فهرست می‌کند. هدف این نوع ربات‌ها این است که بدانند هر صفحه در شبکه در مورد چه موضوعی است تا بتوانند اطلاعات آن را ارزیابی کنند. خزیدن اصطلاح فنی است که برای اشاره به دسترسی به یک وب‌سایت و ارزیابی داده‌های به‌دست‌آمده از طریق یک برنامه رایانه‌ای استفاده می‌شود. برای درک الگوریتم mobile first index، درک نحوه عملکرد این ربات بسیار مهم است.

یک خزنده وب را می‌توان مانند شخصی در نظر گرفت که با حوصله تمام کتاب‌های موجود در یک کتابخانه درهم و برهم را می‌خواند و آن‌ها را یکی یکی فهرست می‌کند. به این ترتیب، هر کسی که از کتابخانه بازدید می‌کند، می‌تواند به سرعت و به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کند.

 

 فهرست‌کردن مطالب

Google Index اطلاعات تمام صفحات و همچنین منابع، پیوندها و داده‌های درون آن‌ها را ذخیره می‌کند تا فقط موارد مورد نیاز را نشان دهد. این قلب موتور جستجو است؛ بدون این فضای ذخیره‌سازی بزرگ، گوگل نمی‌تواند نتایج را به این سرعت ارائه دهد. برای اطمینان از اینکه موتور جستجو مجبور نباشد برای هر جستجوی جداگانه یک خزنده در وب بفرستد، ایندکس گوگل تمام اطلاعات دریافتی را ذخیره می کند.

عوامل رتبه‌بندی

عوامل رتبه‌بندی، مغز موتور جستجو هستند. این مقرراتی است که باعث می‌شود سایت‌ها در حین جستجوی کاربر به ترتیب منطقی مشخصی ظاهر شوند، برای مثال بر اساس ارتباط و کیفیت محتوا.

اکنون که شیوه عملکرد موتور جستجوی گوگل را متوجه شدیم وقت آن است که به بررسی الگوریتم mobile first index بپردازیم.

 

الگوریتم mobile first index چگونه کار می‌کند؟

این واقعیت که گوگل اکنون از این الگوریتم استفاده می‌کند به این معنی است که فقط نسخه موبایلی سایت برای صفحات نتایج جستجو در نظر گرفته می‌شود. بنابراین حتی اگر تمام اطلاعات ممنوعه برای خزنده موبایل، در نسخه دسکتاپ سایت وجود داشته باشد، در رتبه‌بندی‌ها لحاظ نخواهد شد.

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

signal ها در اصل داده‌هایی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید به کمک آن‌ها بازار یک نوع ارز مشخص را بهتر درک کنید. سیگنال‌ها یا توسط برنامه‌ها یا به صورت دستی ایجاد می‌شوند و از آن‌ها برای پیدا کردن نقاط مناسب ورود و خروج یک ارز استفاده می‌شود.

ما در اصل دو نوع سیگنال ارز دیجیتال داریم که در این مقاله به آن‌ها پرداخته خواهد شد. در حالت کلی پاسخ به سوال سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ می‌تواند کمی سخت باشد. اما در اصل این نوع سیگنال‌ها به کمک تحلیل خودکار یا دستی به وجود می‌آیند. سیگنال های ارز دیجیتال خودکار توسط برنامه ها و نرم افزارهایی که می توانند وضعیت بازار را تحلیل کنند، ایجاد می‌شوند. اما از طرفی سیگنال های دستی، توسط تریدرهای خبره تولید می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید احساسات و رفتار کاربران را نیز برای پیدا کردن بهترین نقاط ورود و خروج پیدا کنید.

 

انواع سیگنال‌‌های ارز دیجیتال

در این بخش از مقاله سیگنال ارز دیجیتال چیست؟ به سراغ بررسی انواع سیگنال‌ها خواهیم رفت. در حال حاضر سه مدل سیگنال ارز دیجیتال وجود دارد که استفاده از هرکدام از آنها مزیت‌های مخصوص به خود را دارد.

 

سیگنال های معاملاتی دستی

این نوع سیگنال‌ها بسیار ساده هستند و به عنوان اولین نوع سیگنال‌ها شناخته می شوند. این نوع signal به کمک تحلیل تریدرهای ماهر به صورت دستی ایجاد می‌شود. این سیگنال‌ها در گروه‌های آنلاین، وبلاگ های مختلف تجاری و بسیاری از محیط‌هایی که در حوزه ارز دیجیتال فعالیت دارند، دیده می‌شود.

 

سیگنال‌های خودکار

این نوع سیگنال‌ها براساس الگوریتم ها و ربات های هوشمند ایجاد می‌شوند. به این ترتیب که این ربات ها بر اساس الگوریتم‌هایی که بر اساس آن برنامه نویسی شده‌اند، شرایط بازار را تحلیل کرده و نتیجه تحلیل خود را در اختیار کاربران قرار می دهند.

 

 

سیگنال های دستی و خودکار

نوع دیگری از سیگنال ها وجود دارد که به کمک آن‌ها می توانید سرمایه گذاری‌های بلند مدت خوبی داشته باشید. این نوع سیگنال‌ها در ابتدا توسط ربات ها بررسی می‌شوند و سپس توسط یک تریدر ماهر، وضعیت پیرامون ارز (تحلیل فاندامنتال) و احساسات نیز به آن اضافه می‌شود که با این روش یک سیگنال با انعطاف پذیری بسیار بالا ایجاد خواهد شد که می‌تواند سودآوری زیادی داشته باشند.

 

نحوه دریافت سیگنال ارز دیجیتال

پیدا کردن و خریدن سیگنال ارز دیجیتال کار ساده‌ای است، اما پیدا کردن سیگنال‌های مناسب و دقیق قطعا چالش برانگیر خواهد بود. به همین دلیل در هنگام خرید سیگنال ارزدیجیتال باید نهایت دقت را داشته باشید. سیگنال ارزهای دیجیتال رایگان را می‌توانید با سرچ ساده‌ای در اینترنت، از طریق پلتفرم‌های مختلفی پیدا کنید.

اما برای پیدا کردن سیگنال‌های حرفه‌ای‌تر، شما باید به صورت ماهانه یا با خرید هر سیگنال کسب درآمد کنید. بسیاری از شرکت‌های تحلیل داده نیز با ارائه دادن خدمات خود به صورت اشتراکی و ماهانه به شما این اجازه را می‌دهند تا از انواع signal ها در یک بازه زمانی خاص استفاده کنید.

از دیگر روش های دریافت سیگنال چنل های سیگنال دهی هستند. چنل های سیگنال دهی اکثرا تشکیل شدند از یک تیم تریدر که این تیم بازار را تحلیل می کنند و بعد از اون موقعیت های خرید و فروش مناسب را به کاربران خودشون اعلام می کنند.

 

ارائه دهندگان signal ارز دیجیتال

شرکت‌های بزرگی در زمینه تحلیل داده در حال کار در حوزه ارزهای دیجیتال هستند که به کمک آنها می‌توانید در این بازار با کمترین دانش سرمایه گذاری کنید و درآمد کسب کنید. این شرکت ها با ارائه دادن خدمات خود به صورت ماهانه و اشتراکی یا خرید سیگنال های مربوط به هر نوع ارز، در حال فروش و تحلیل داده‌ها در بازه‌های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هستند.