لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

همه چیز درباره روش پازلینگ زبان

پکیج آموزش زبان انگلیسی روش پازلینگ، توسط دکتر مهدی منوچهرزاده، استادی حرفه‌ای و با تجربه در حوزه آموزش زبان انگلیسی تهیه شده است و موضوعات هر یک از کلاس‌های ویدیویی با تدریس توسط خود دکتر منوچهرزاده ارائه می‌شود. همچنین در روش پازلینگ آموزش شما در مدت زمان 20 روز به راحتی می توانید به زبان انگلیسی مثل زبان مادری صحبت کنید. روش تدریس دوره های پازلینگ با سبکی جدید و جذاب طراحی شده است که با مطالعه درمورد دوره های آن کاملا شگفت زده خواهید شد.‌ هریک از این دوره های آموزشی پازلینگ زبان همراه با تمرین‌ های جذاب و سرگرم کننده به پیشرفت هرچه سریعتر سطح زبان انگلیسی شما کمک می‌کند.

دوره ی پازلینگ چیست؟

روش پازلینگ منوچهرزاده یک سبک جدید در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است. در روش جذاب پازلینگ شما می توانید با یادگیری یک قطعه از پازل هزاران جمله بسازید. همه ما گرامر زبان مادری را به طور ناخودآگاه می دانیم و درست هم استفاده مکنیم مثلا بچه چهارساله به راحتی می تواند جمله  ” مامان می خواستی چی برام بخری؟ ” را به زبان بیاورد. این جمله یک ساختار گرامری پیچیده به نام ” آینده در گذشته ”  دارد که آن بچه هیچوقت بهاین موضوع فکر هم نمی کند. حال ما در روش پازلینگ زبان انگیسی با آموزش قطعات پازل همان گرامرها را به گرامر زبان دیگری تبدیل می کنیم. در ضمن با این روش می توانیم هر زبانی را آموزش دهیم.        

در دوره آموزشی پازلینگ کل مباحث آموزش داده شده در یک جلسه را می توانید مثل زبان مادری خودتان صحبت کنید. در این سبک شما می توانید به مدت 20 جلسه در طول یک دوره به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنی. دوره های پازلینگ شامل محصولاتی است که برای تمامی سنین قابل ارائه است.

سبک آموزش پازلینگ

سبک آموزش پازلینگ اینگونه طراحی شده است که شما در جلسه هشتم یه قطعه از پازل به زبان آموزان نشان داده می شود و با همین یک قطعه از پازل زبان آموز می تواند مبحث حال استمراری را به طور کامل یاد بگیرد و بعد از اتمام جلسه هشتم زبان آموز به راحتی می تواند تمام جملات حال استمراری دنیا را بسازد. در این قطعه از پازل هر جمله ای که در زبان مادری از کلمات ” دارم و داری ” استفاده می شود را در یک جمله استمراری که باید با افعال am، is وare به همراه یک فعل ing دار در زبان انگلیسی بسازید. برای مثال:

“من دارم روزنامه میخونم.”

در این جمله از کلمه “دارم” استفاده شده است، بنابراین این جمله حال استمراری است و باید با افعال am، is و are به همراه یک فعل  ing دار، جمله را بسازیم. پس به مثال زیر توجه کنید.

I am reading a newspaper

“من دارم روزنامه میخونم”

You are washing the dishes

“تو داری ظرف هارو میشوری”

My mother is cooking dinner

“مادرم داره شام رو می پزه”

محصولات آموزش زبان انگلیسی منوچهرزاده

محصولات پازلینگ منوچهرزاده درجهت یادگیری مکالمات، چهار مهارت اصلی دوره آیلتس، دوره PTE و مکالمه در سفر و غیره می باشد. بعد از دوره مکالمات شما به سطحی میرسید که به راحتی صحبت های روزمره تان ر انجام دهید و با تمامی ساختارهای زبان انگلیسی آشنا شوید و در آزمون آیلتس هم می توانید بهترین نمره را کسب کنید.البته این محصولات شامل گارانتی هم هست که با آرامش خاطر بیشتر می توانید تصمیم بگیرید. در ادامه این مقاله به طور مختصر در مورد  چند محصول آموزشی منوچهرزاده صحبت می کنیم.

دوره مکالمات ضروری 1 و 2

دوره مکالمات ضروری برای افرادی که تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اند و صحبت کردن به زبان انگلیسی برای آنها بسیار سخت و استرس زا است. در این دوره هر جمله ای که در ذهنتان می گذرد را میتوانید به زبان انگلیسی بگویید و ساختارهایی را اموزش می بینید که در واقع اگر دامنه ی لغاتتان بالا باشد، به راحتی زمان حال، گذشته، آینده، ماضی نقلی و از این دسته ساختارها را به راحتی به زبان انگلیسی صحبت می کنید.

دوره مکالمات پیشرفته 1 و 2

در دوره مکالمات پیشرفته، با گرامری پیشرفته آشنا می شوید و با تسلط کامل دوره ی مکالمات ضروری، شما در این دوره با اصطلاحات سریال و فیلم ها، حرف های عامیانه، مکالمه های رسمی و دوستانه آشنا می شوید. دراین دوره با ساختار ماضی نقلی استمراری هم آشنا می شوید که با یادگیری این مبحث شما می توانید آزمون آیلتس را بالای 6.5 بگیرید. با گذراندن این دوره سطح شنوایی و درک مطالب شما افزایش می یابد و به راحتی می توانید جملات فیلم و اخبار را درک کنید.

دوره مکالمات حرفه ای 1 و 2

این دوره شامل چهار قسمت است که از جلسه اول تا چهارم به انواع پیشنهاد کمک و تعارف های رایج در زبان انگلیسی می پردازید. دوره مکالمات حرفه ای به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید یک سخنرانی تشکر و سپاسگزاری را به درستی انجام بدهید و زبان انگلیسی را به صورت روان و حرفه ای صحبت کنید. زبان آموزان در این دوره به تمام گرامرها و ساختارهای زبان انگلیسی مسلط می شوند و به راحتی می توانند در صحبت هایشان از تک تک گرامرهای انگلیسی مثل یک معلم زبان، استفاده کنند.

دوره پازل اسپیکینگ 1 و 2

در دوره پازل اسپیکینگ، زبان آموزان  با انواع سوالات بخش اسپیکینگ آیلتس آشنا می شوند. بعد از این دوره دیگر هیچ یک از سوالات اسپیکینگ برایتان تازگی ندارد و به راحتی می توانید به همه ی آنها با تسلط بالا پاسخ دهید. در این دوره به تجزیه و تحلیل مسائل مختلف و مزایا، معایب، مشکلات و راه حل آنها به زبان انگلیسی می پردازیم. این دوره بسیار وسیع است و درباره ی موضوعات مختلف صحبت می کنیم و با تمرین سلیس صحبت کردن و کمتر مکث کردن در بیان مطلب به روند یادگیری زبان انگلیسی سرعت می بخشیم.

دوره پازل رایتینگ 1 و 2

در دوره پازل رایتینگ، زبان آموزان با قطعات پازل می توانند نامه های رسمی و علمی و دوستانه و غیره را بنویسند. در این دوره یاد می گیرید چگونه بنویسید و چگونه انواع سولات آزمون آیلتس و روش پاسخگویی به آنها را درک کنید و روی طرز نوشتن پاراگراف و سوالات رایج آیلتس کار می کنید. در این دوره با مفهوم TSW که همان Topic specific words است آشنا می شوید که در اصل مجموع لغاتی است که نسبت به یک موضوع خاص تسلط دارید و دایره ی لغات شما گسترش می یابد.

دوره پازل ریدینگ

در دوره پازل ریدینگ با انواع تست های آزمون و گرامرهای پیچیده و پیشرفته هم آشنا می شوید که با یادگیری این گرامرها شما به راحتی می توانید جواب سوالات را از دل یک پاراگراف پیچیده و جملات تخصصی بیرون بکشید و نمره عالی کسب کنید. این دوره مناسب آزمون جنرال و آکادمیک است. در این دوره مهارت تندخوانی و روان خوانی  و همینطور آزمون واژگان و مترادف آنها را یاد می گیرید و با تکرار و تمرین به سرعت ریدینگ زبان آموزان کمک می کنیم.

دوره پازل لیسنینگ

در دوره پازل لیسنینگ با ده لهجه رایج و تلفظ های عجیب آن آشنا می شوید که باعث تقویت قدرت شنوایی شما می شود. زبان آموزان در این دوره با انواع سوالات آزمون لیسنینگ آیلتس هم آشنا می شوند. دوره پازل لیسنینگ از110 نکته ی طلایی و اصلی تشکیل شده که جامع کل نکاتی است که در کلیه ی جزوات و کتاب های مربوط به تقویت لیسنینگ برای آزمون آیلتس می توانید پیدا کنید.

دوره PTE

در این دوره با تمامی 20 حالت تست آزمون PTE آشنا و Trickها و نکاتی را یاد می گیرید که بتوانید با کم تمرین نمره معادل 7.5 تا 8 آیلتس را کسب کنید. این آزمون فقط برای کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا و نیوزلند را دارند بسیار توصیه می شود.

دوره مکالمه در سفر

در دوره مکالمه در سفر، آموزش ویژه ای را برای شما طراحی کرده ایم که به موضوعات مهم در موقعیت و مکان های مختلف در یک سفر خارجی را به شما آموزش می دهد. دوره مکالمه در سفراز رزرو هتل، ورود به فرودگاه، گمرک و دادن چمدان به قسمت بار شروع می شود و به خرید و بازدید مراکز تفریحی و تورهای تفریحی ختم می شود، در این دوره با کل اصطلاحاتی که ممکن است در سفر با آن روبرو شوید از لحظه ورود به فرودگاه و گمرک تا هتل و مشکلاتی که در مسافرت ممکن است برایتان پیش آید آشنا می شوید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.