لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

سئوی سایت چیست؟

سئو به معنای بهینه‌سازی موتورهای جستجو است و به فرایند بهبود قابلیت دسترسی و رتبه بندی یک وب سایت در نتایج جستجوگرها مانند گوگل و بینگ می‌گویند. با استفاده از تکنیک‌های سئو، وب سایت‌ها تلاش می‌کنند تا در نتایج بالایی در مقایسه با سایر رقبا قرار بگیرند. سئو شامل چندین عامل اصلی مانند کلمات کلیدی، محتوای سایت، لینک سازی، سرعت بارگذاری و امنیت سایت است. بهبود هر یک از این عوامل می‌تواند به بهبود جایگاه یک وب سایت در نتایج جستجوی طبیعی منجر شود.

سئو (SEO) و کیورد ریسرچ (Keyword Research) دو عبارت مهم در حوزه دیجیتال مارکتینگ هستند که در بهبود موقعیت و رتبه وب سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو اینترنتی تاثیر بسزایی دارند. کیورد ریسرچ به فرآیند جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با صنعت، محصول یا خدمات ارائه شده در وب سایت می پردازد. این فرآیند شامل استفاده از ابزارهای تحقیقی و تحلیلی برای پیدا کردن کلمات کلیدی با بالاترین حجم جستجو در موتورهای جستجو می باشد. سپس باید این کلمات را در محتوای سایت بهینه‌سازی کرد. بهینه سازی سئو، فرآیندی است که با استفاده از تکنیک های مختلف، باعث بهبود موقعیت سایت در نتایج جستجو می شود. بهینه سازی سئو شامل بهینه سازی تکنیکال، بهینه سازی محتوا و بهینه سازی عناصر خارج از سایت مثل لینک های ورودی به سایت است. به عنوان مثال، اگر شما یک فروشگاه آنلاین دارید، کلمات کلیدی مرتبط با محصولاتتان را باید پیدا کنید و آن‌ها را در عنوان و متن محتوای سایتتان استفاده کنید. همچنین، باید از تکنیکال بهینه‌سازی و بهینه‌سازی لینک های ورودی به سایت خود نیز استفاده کنید تا موقعیت سایتتان در نتایج جستجو بهبود یابد.

خدمات سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که به منظور بهبود موقعیت و رتبه سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو انجام می‌شود. این خدمات شامل موارد زیر می‌شود:

 

۱. کیورد ریسرچ: در این مرحله با استفاده از ابزارهای تحلیلی و تحقیقی، کلمات کلیدی را برای صفحات وب سایت پیدا می‌کنیم و در محتوا و عناصر دیگر سایت بهینه‌سازی می‌کنیم.

 

۲. بهینه‌سازی سئو تکنیکال: در این مرحله، عناصر فنی و بهینه‌سازی صفحات وب سایت را ارزیابی و بهبود می‌بخشیم. این شامل بهبود سرعت بارگذاری صفحات، بهینه‌سازی ساختار سایت و اصلاح خطاهای فنی می‌شود.

 

۳. بهینه‌سازی و آموزش محتوا نویسی: در این مرحله، محتوای سایت را به گونه‌ای بهینه‌سازی می‌کنیم که کاربران و موتورهای جستجو بهترین تجربه را داشته باشند. این شامل بهبود محتوای متنی، تصویری و ویدیویی سایت می‌شود.

 

۴. بهینه‌سازی لینک‌های ورودی: بهینه‌سازی لینک‌های ورودی به سایت باعث افزایش قدرت سئو سایت شده و بهبود موقعیت آن در نتایج جستجو کمک می‌کند.

 

۵. تحلیل و ارزیابی: در نهایت، با استفاده از ابزارهای تحلیلی، به بررسی و ارزیابی عملکرد سایت در جستجوهای موتورهای جستجو می‌پردازیم و برای بهبود پیوسته موقعیت سایت، راهکارهایی را ارائه می‌دهیم.

تراش دادن دندان در ارتودنسی

اندازه و شکل دندان‌ها گاهی می‌توانند تا حد زیادی روی ظاهر لبخند شما بیش از زمانی که متخصص ارتودنسی از انواع بریس در طول درمان برای اصلاح طرح لبخند استفاده می‌کند، مؤثر باشند. گاهی اوقات خود دندان‌ها باید تغییر داده شود تا بهترین نتایج ارتودنسی ایجاد گردد تراش دادن دندان در ارتودنسی یک روش درمانی است که متخصص ارتودنسی شما ممکن است از آن برای متناسب کردن دندان‌ها و ایجاد ظاهری بهتر استفاده کند. در ادامه مقاله بیشتر با ارتودنسی و تراش دندان آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

تراش دادن دندان در ارتودنسی چیست؟

تراش دندان در ارتودنسی یک روش درمانی است که شامل کاهش اندازه دندان برای به دست آوردن حداقل فضای مورد نیاز در طول درمان ارتودنسی است. کشیدن دندان یک تکنیک بسیار رایج است که به آن کاهش بین پروگزیمال IPR  نیز می‌گویند، اگرچه این روش در همه موارد درمان ارتودنسی استفاده نمی‌شود. بیمارانی که نیاز به درمان تراش دندان در ارتودنسی دارند، افرادی هستند که از شلوغی دندان در حد متوسطی رنج می‌برند. این روش باعث کاهش عرض دندان‌ها بین 0.2 تا 0.5 میلی متر می‌شود. ناحیه‌ای که استریپینگ انجام می‌شود کناره دندان‌ها است و آنها را طوری تنظیم می‌کند تا فضای لازم برای قرارگیری دندان‌ها از نظر زیبایی فراهم شود.

دلایل انجام تراش مینای دندان

تراشیدن مینای دندان، یک روش دندانپزشکی است که در آن یک دندانپزشک مقادیر کمی از مینای دندان را برای تغییر شکل یا صاف کردن دندان‌ها از بین می‌برد. در اینجا دلایلی وجود دارد که ممکن است شخص ممکن است تراشیدن مینای دندان را انتخاب کند:

  • حساسیت به دندان: مینای دندان می‌تواند به کاهش حساسیت به دندان ناشی از فرسایش مینای دندان کمک کند ، که می‌تواند در اثر غذاها و نوشیدنی‌ها ، سنگ زنی دندان یا مسواک زدن بیش از حد ایجاد شود.
  • تراز نیش: در بعضی موارد ، از تراشیدن مینای دندان می‌توان برای تنظیم نیش دندان‌ها استفاده کرد که می‌تواند به کاهش فشار روی فک و کاهش ناراحتی یا درد کمک کند.
  • درمان ارتودنسی: میناپلاستی را می‌توان در رابطه با درمان ارتودنسی مورد استفاده قرار داد تا به ایجاد فضای بیشتری برای تبدیل شدن دندان‌ها در تراز مناسب کمک کند.
  • تعمیر دندانهای فرسوده: با گذشت زمان ، دندان‌ها به دلیل عواملی مانند سنگ زنی دندان یا پیری می‌توانند فرسوده شوند. از مینای دندان می‌توان برای صاف کردن مناطق فرسوده و بازگرداندن شکل دندان ها استفاده کرد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که مینای دندان یک قسمت با ارزش و غیر قابل جبران از دندان‌های ما است ، بنابراین مشاوره با یک دندانپزشک واجد شرایط قبل از انجام تراشدن مینای دندان بسیار مهم است. یک دندانپزشک می‌تواند ارزیابی کند که آیا این روش ضروری و مناسب است و می‌تواند در مورد هرگونه خطرات یا عوارض احتمالی با بیمار بحث کند.

تراشیدن دندان فرایندی بدون درد است، این عمل با استفاده از یک مته و یا با دست با نوارهای ساینده انجام می‌شود. معمولا هنگامی که نیاز به حذف مقدار بیشتری از مینای دندان است از مته استفاده می‌شود. از آنجا که در هنگام تراش دندان درد وجود ندارد، معمولا از داروی بیهوشی استفاده نمی‌شود. اما ممکن است در اثر کشیدن یا لرزش سطح ناصافی که روی دندان‌هایتان جابجا می شود، احساس سوزش کنیدمتخصص ارتودنسی در حین انجام اقدامات، به دقت بررسی می‌کند تا مطمئن شود که به مقدار لازم از مینای دندان برداشته شده باشد. شما ممکن است بعد از اتمام فرآیند شکاف‌های بسیار کوچکی بین دندان‌های خود مشاهده کنید.

همه چیز درباره روش پازلینگ زبان

پکیج آموزش زبان انگلیسی روش پازلینگ، توسط دکتر مهدی منوچهرزاده، استادی حرفه‌ای و با تجربه در حوزه آموزش زبان انگلیسی تهیه شده است و موضوعات هر یک از کلاس‌های ویدیویی با تدریس توسط خود دکتر منوچهرزاده ارائه می‌شود. همچنین در روش پازلینگ آموزش شما در مدت زمان 20 روز به راحتی می توانید به زبان انگلیسی مثل زبان مادری صحبت کنید. روش تدریس دوره های پازلینگ با سبکی جدید و جذاب طراحی شده است که با مطالعه درمورد دوره های آن کاملا شگفت زده خواهید شد.‌ هریک از این دوره های آموزشی پازلینگ زبان همراه با تمرین‌ های جذاب و سرگرم کننده به پیشرفت هرچه سریعتر سطح زبان انگلیسی شما کمک می‌کند.

دوره ی پازلینگ چیست؟

روش پازلینگ منوچهرزاده یک سبک جدید در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی است. در روش جذاب پازلینگ شما می توانید با یادگیری یک قطعه از پازل هزاران جمله بسازید. همه ما گرامر زبان مادری را به طور ناخودآگاه می دانیم و درست هم استفاده مکنیم مثلا بچه چهارساله به راحتی می تواند جمله  ” مامان می خواستی چی برام بخری؟ ” را به زبان بیاورد. این جمله یک ساختار گرامری پیچیده به نام ” آینده در گذشته ”  دارد که آن بچه هیچوقت بهاین موضوع فکر هم نمی کند. حال ما در روش پازلینگ زبان انگیسی با آموزش قطعات پازل همان گرامرها را به گرامر زبان دیگری تبدیل می کنیم. در ضمن با این روش می توانیم هر زبانی را آموزش دهیم.        

در دوره آموزشی پازلینگ کل مباحث آموزش داده شده در یک جلسه را می توانید مثل زبان مادری خودتان صحبت کنید. در این سبک شما می توانید به مدت 20 جلسه در طول یک دوره به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنی. دوره های پازلینگ شامل محصولاتی است که برای تمامی سنین قابل ارائه است.

سبک آموزش پازلینگ

سبک آموزش پازلینگ اینگونه طراحی شده است که شما در جلسه هشتم یه قطعه از پازل به زبان آموزان نشان داده می شود و با همین یک قطعه از پازل زبان آموز می تواند مبحث حال استمراری را به طور کامل یاد بگیرد و بعد از اتمام جلسه هشتم زبان آموز به راحتی می تواند تمام جملات حال استمراری دنیا را بسازد. در این قطعه از پازل هر جمله ای که در زبان مادری از کلمات ” دارم و داری ” استفاده می شود را در یک جمله استمراری که باید با افعال am، is وare به همراه یک فعل ing دار در زبان انگلیسی بسازید. برای مثال:

“من دارم روزنامه میخونم.”

در این جمله از کلمه “دارم” استفاده شده است، بنابراین این جمله حال استمراری است و باید با افعال am، is و are به همراه یک فعل  ing دار، جمله را بسازیم. پس به مثال زیر توجه کنید.

I am reading a newspaper

“من دارم روزنامه میخونم”

You are washing the dishes

“تو داری ظرف هارو میشوری”

My mother is cooking dinner

“مادرم داره شام رو می پزه”

محصولات آموزش زبان انگلیسی منوچهرزاده

محصولات پازلینگ منوچهرزاده درجهت یادگیری مکالمات، چهار مهارت اصلی دوره آیلتس، دوره PTE و مکالمه در سفر و غیره می باشد. بعد از دوره مکالمات شما به سطحی میرسید که به راحتی صحبت های روزمره تان ر انجام دهید و با تمامی ساختارهای زبان انگلیسی آشنا شوید و در آزمون آیلتس هم می توانید بهترین نمره را کسب کنید.البته این محصولات شامل گارانتی هم هست که با آرامش خاطر بیشتر می توانید تصمیم بگیرید. در ادامه این مقاله به طور مختصر در مورد  چند محصول آموزشی منوچهرزاده صحبت می کنیم.

دوره مکالمات ضروری 1 و 2

دوره مکالمات ضروری برای افرادی که تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده اند و صحبت کردن به زبان انگلیسی برای آنها بسیار سخت و استرس زا است. در این دوره هر جمله ای که در ذهنتان می گذرد را میتوانید به زبان انگلیسی بگویید و ساختارهایی را اموزش می بینید که در واقع اگر دامنه ی لغاتتان بالا باشد، به راحتی زمان حال، گذشته، آینده، ماضی نقلی و از این دسته ساختارها را به راحتی به زبان انگلیسی صحبت می کنید.

دوره مکالمات پیشرفته 1 و 2

در دوره مکالمات پیشرفته، با گرامری پیشرفته آشنا می شوید و با تسلط کامل دوره ی مکالمات ضروری، شما در این دوره با اصطلاحات سریال و فیلم ها، حرف های عامیانه، مکالمه های رسمی و دوستانه آشنا می شوید. دراین دوره با ساختار ماضی نقلی استمراری هم آشنا می شوید که با یادگیری این مبحث شما می توانید آزمون آیلتس را بالای 6.5 بگیرید. با گذراندن این دوره سطح شنوایی و درک مطالب شما افزایش می یابد و به راحتی می توانید جملات فیلم و اخبار را درک کنید.

دوره مکالمات حرفه ای 1 و 2

این دوره شامل چهار قسمت است که از جلسه اول تا چهارم به انواع پیشنهاد کمک و تعارف های رایج در زبان انگلیسی می پردازید. دوره مکالمات حرفه ای به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید یک سخنرانی تشکر و سپاسگزاری را به درستی انجام بدهید و زبان انگلیسی را به صورت روان و حرفه ای صحبت کنید. زبان آموزان در این دوره به تمام گرامرها و ساختارهای زبان انگلیسی مسلط می شوند و به راحتی می توانند در صحبت هایشان از تک تک گرامرهای انگلیسی مثل یک معلم زبان، استفاده کنند.

دوره پازل اسپیکینگ 1 و 2

در دوره پازل اسپیکینگ، زبان آموزان  با انواع سوالات بخش اسپیکینگ آیلتس آشنا می شوند. بعد از این دوره دیگر هیچ یک از سوالات اسپیکینگ برایتان تازگی ندارد و به راحتی می توانید به همه ی آنها با تسلط بالا پاسخ دهید. در این دوره به تجزیه و تحلیل مسائل مختلف و مزایا، معایب، مشکلات و راه حل آنها به زبان انگلیسی می پردازیم. این دوره بسیار وسیع است و درباره ی موضوعات مختلف صحبت می کنیم و با تمرین سلیس صحبت کردن و کمتر مکث کردن در بیان مطلب به روند یادگیری زبان انگلیسی سرعت می بخشیم.

دوره پازل رایتینگ 1 و 2

در دوره پازل رایتینگ، زبان آموزان با قطعات پازل می توانند نامه های رسمی و علمی و دوستانه و غیره را بنویسند. در این دوره یاد می گیرید چگونه بنویسید و چگونه انواع سولات آزمون آیلتس و روش پاسخگویی به آنها را درک کنید و روی طرز نوشتن پاراگراف و سوالات رایج آیلتس کار می کنید. در این دوره با مفهوم TSW که همان Topic specific words است آشنا می شوید که در اصل مجموع لغاتی است که نسبت به یک موضوع خاص تسلط دارید و دایره ی لغات شما گسترش می یابد.

دوره پازل ریدینگ

در دوره پازل ریدینگ با انواع تست های آزمون و گرامرهای پیچیده و پیشرفته هم آشنا می شوید که با یادگیری این گرامرها شما به راحتی می توانید جواب سوالات را از دل یک پاراگراف پیچیده و جملات تخصصی بیرون بکشید و نمره عالی کسب کنید. این دوره مناسب آزمون جنرال و آکادمیک است. در این دوره مهارت تندخوانی و روان خوانی  و همینطور آزمون واژگان و مترادف آنها را یاد می گیرید و با تکرار و تمرین به سرعت ریدینگ زبان آموزان کمک می کنیم.

دوره پازل لیسنینگ

در دوره پازل لیسنینگ با ده لهجه رایج و تلفظ های عجیب آن آشنا می شوید که باعث تقویت قدرت شنوایی شما می شود. زبان آموزان در این دوره با انواع سوالات آزمون لیسنینگ آیلتس هم آشنا می شوند. دوره پازل لیسنینگ از110 نکته ی طلایی و اصلی تشکیل شده که جامع کل نکاتی است که در کلیه ی جزوات و کتاب های مربوط به تقویت لیسنینگ برای آزمون آیلتس می توانید پیدا کنید.

دوره PTE

در این دوره با تمامی 20 حالت تست آزمون PTE آشنا و Trickها و نکاتی را یاد می گیرید که بتوانید با کم تمرین نمره معادل 7.5 تا 8 آیلتس را کسب کنید. این آزمون فقط برای کسانی که قصد مهاجرت به استرالیا و نیوزلند را دارند بسیار توصیه می شود.

دوره مکالمه در سفر

در دوره مکالمه در سفر، آموزش ویژه ای را برای شما طراحی کرده ایم که به موضوعات مهم در موقعیت و مکان های مختلف در یک سفر خارجی را به شما آموزش می دهد. دوره مکالمه در سفراز رزرو هتل، ورود به فرودگاه، گمرک و دادن چمدان به قسمت بار شروع می شود و به خرید و بازدید مراکز تفریحی و تورهای تفریحی ختم می شود، در این دوره با کل اصطلاحاتی که ممکن است در سفر با آن روبرو شوید از لحظه ورود به فرودگاه و گمرک تا هتل و مشکلاتی که در مسافرت ممکن است برایتان پیش آید آشنا می شوید.

تزریق بوتاکس چیه؟

تزریق بوتاکس امروزه با اهداف زیبایی، جوانسازی و حتی درمانی مورد استقبال افراد بسیار زیادی قرار گرفته است. عوارض بوتاکس اغلب به دلیل عدم رعایت نکات علمی برای محل تزریق و مقدار مصرف دارو ایجاد میشود. البته رعایت نکردن دستورات و مراقبتهای پس از تزریق آن توسط بیمار هم نقش مهمی در ایجاد عوارض دارد. با این حال در این مقاله، هرآنچه باید درباره عوارض تزریق بوتاکس بدانید، ارائه شده است.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس به عنوان یک درمان زیبایی برای کاهش خطوط و چین‌های صورت مورد استفاده قرار می‌گیرد. خطوط و چین‌های صورت اغلب ناشی از فعالیت بیش از حد عضلات صورت هستند، که در نتیجه تغییر شکل صورت را ناشی می‌کنند. با تزریق به عضلات صورت، سیگنال‌های عصبی به عضلات منتقل نمی‌شود و به همین دلیل، عضلات به مدت مشخصی که بوتاکس فعال است، کمتر فعالیت خود را نشان می‌دهند و خطوط و چین‌های صورت نیز به دلیل کمتر شدن فشار و کشیدگی عضلات، کمتر و محدود‌تر می‌شوند.

بیشترین تاثیر بوتاکس برروی خطوط و چین‌های پیشانی، چشم و خطوط اطراف دهان مشاهده می‌شود. یکی دیگر از کاربردهای آن، درمان گرفتگی عضلات است که ممکن است در بعضی از افراد به دلیل استرس و اضطراب بیش از حد، بروز کند. همچنین، بوتاکس در درمان برخی بیماری‌های مرتبط با عرق ریزی مثل هایپرهیدروزیس (افزایش عرق ریزی) نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معمولاً، بوتاکس توسط یک پزشک متخصص در زمینه جراحی پلاستیک یا دندانپزشک متخصص در زمینه زیبایی صورت تزریق می‌شود و لازم است که این کار توسط یک فرد با تجربه انجام شود تا مشکلات جانبی و یا عوارض جدی از جمله افتادگی صورت و آسیب به عصب‌های صورتی جلوگیری شود.

تزریق بوتاکس در چه نقاطی انجام می شود؟

  • خط و خطوط پیشانی
  • خط اخم
  • خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم
  • لیفت ابرو
  • خطوط کنار لب
  • خط لبخند
  • خطوط ایجاد شده در ناحیه گردن
  • از بین برنده لبخند لثه ای (در صورتی که هنگام خندیدن ، لثه‌های فرد بیش از اندازه نمایان باشد ، این تزریق ، انجام می‌شود.)

نحوه انجام تزریق بوتاکس

قبل از انجام هر نوع تزریق، پزشک شما ممکن است یک ملاحظه جامع از صورت شما و عضلاتی که نیاز به تزریق دارند، انجام دهد. در صورتی که بوتاکس به منظور کاهش خطوط و چین‌های صورت استفاده می‌شود، پزشک به طور دقیق محل تزریق را مشخص می‌کند.

تزریق بوتاکس به صورت تزریق تحت پوستی (intradermal) یا تزریق تحت عضلانی (intramuscular) انجام می‌شود. پزشک ممکن است قبل از تزریق، منطقه مورد نظر را با الکل تمیز کند و سپس با یک سوزن بسیار ریز، بوتاکس را به عضلات تزریق کند. در برخی موارد، پزشک ممکن است برای کنترل درد، محل تزریق را با استفاده از لوازمی مانند یخ خرد شده بی‌حرکت کند. زمانی که بوتاکس به عضلات تزریق می‌شود، فعالیت عضلات به مدت چند روز کاهش پیدا می‌کند. این مدت زمان معمولاً ۳ تا ۱۴ روز برای دیدن تاثیر کامل بوتاکس می‌باشد. دوره اثر بوتاکس معمولاً تا ۳ تا ۶ ماه پس از تزریق ادامه دارد و پس از آن نیاز به تزریق مجدد بوتاکس خواهید داشت.

چرا آپدیت یا به روز رسانی محتوا در سئو اهمیت زیادی دارد؟

یکی از سوالات کلیدی وبلاگ نویسان و نویسندگان وب این است که آیا آپدیت محتوا در سئو اهمیت دارد؟ پاسخ درست این است: بله! به‌روزرسانی محتوا روی سئوی سایت بسیار مؤثر است.

یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب فقط ایجاد محتوای جدید نیست، بلکه به‌روزرسانی مطالبی که قبلا منتشر شده‌اند نیز بسیار مهم است. آپدیت محتوای قدیمی و ادغام آخرین اطلاعات جدیدی که ارزش افزوده‌ای به خواننده ارائه می‌کند به بهبود موقعیت صفحات شما در نتایج جستجو کمک می‌کند.

در این مقاله به شما در رابطه با چگونگی تاثیر آپدیت کردن محتوا روی سئو و روش به‌روزرسانی مطالب سایتتان توضیح خواهیم داد. با ما در ادامه مقاله همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آموزش محتوا نویسی 

 

گاهی اوقات، حتی اگر محتوای یک مقاله هنوز به‌روز باشد، در آن برخی از اطلاعات مربوط سوال خواننده وجود ندارد. این صفحات نیز نیاز به آپدیت دارند. اگر کاربر پاسخ سوال خود را پیدا نکند یا اگر به راه‌حل مشکل فقط به صورت سطحی اشاره شده باشد، به سرعت صفحه را ترک می کند؛ که همانطور که دیدیم منجر به افزایش نرخ پرش می‌شود.

بنابراین اگر وب‌سایت شما محتوایی دارد که مشکلی را به طور کامل توضیح نمی‌دهد، زمان بگذارید و آن را آپدیت کنید چرا که کاملا ارزشش را دارد! به عنوان مثال، می‌توانید پاراگرافی اضافه کنید که روی یک کلمه کلیدی جدید مرتبط با موضوع تمرکز دارد و حجم جستجوی آن زیاد است.

مقالاتی که زمان زیادی از انتشار آن‌ها گذشته است

اکثر کاربران به تاریخ انتشار مقالات توجه می‌کنند. اگر تاریخ انتشار مقاله شما که در SERP نشان داده شده است چند سال پیش باشد، کاربران به احتمال زیاد صفحه جدیدی را باز می‌کنند، حتی اگر رتبه آن در SERP پایین تر باشد. بنابراین، اگر قصد آپدیت محتوا را دارید، حتما آن را با مشخص کردن تاریخ به‌روزرسانی به کاربران خود نشان دهید.

مقاله مرتبطمحتوای همیشه سبز چیست؟

.”

 

صفحات دارای لینک‌های داخلی یا خارجی

لینک درست و سالم، یکی از عناصر کلیدی یک استراتژی خوب سئوی خارجی برای افزایش اعتبار دامنه شما است. اطمینان حاصل کنید که پیوندهای شما همیشه جاری هستند و به صفحاتی که وجود ندارند پیوند داده نمی‌شوند (خطای 404).

 بیشتر بدانید: لینک سازی داخلی چیست؟