لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

خانه و ساختمان هوشمند

 

وقتی از خانه هوشمند حرف می زنیم منظورمان ابزار یا ربات های کاملا جدید و فوق پیشرفته نیست.(البته اگر شما بخواهید اینطور هم می شود).

گاهی هوشمند کردن خانه فقط به معنی عوض کردن ابزار و لوازم خانه با انواع قابل اتصال به اینترنت یا خودکار آنها است. (مثل کلید ها و لامپ ها، ترموستات ها و سیستم های ایمنی هوشمند)

فکر کنید تازه از سرکار آمده و خود را روی مبل رها کرده اید. تلویزیون روی شبکه ی چهار است و مستندی راجع به زندگی کوآلاها پخش می شود. کنترل تلویزیون چند قدم با شما فاصله دارد؛ اما چه کسی می رود این همه راه را.؟!

تصور کنید با همان گوشی که در دستتان است بتوانید شبکه را عوض کنید. یا وقتی کسی به اتاقتان می آید و چراغ ها را خاموش نکرده می رود؛ شما با چند کلیک در گوشی یا تبلت خود بتوانید لامپ ها را خاموش کنید.

به این می گویند زندگی رویایی  و این است خانه هوشمند .

اما دوست عزیز ما در قرن ۲۱ هستیم و این موارد دیگر رویا نیستند.

در خانه هوشمند سازی تمامی وسایل هوشمند ممکن است و شما میتوانید آنرا از طریق اینترنت یا تلفن و پیامک (sms) با یکدیگر در ارتباط و تحت کنترل ساکنین خانه، حتی از راه دور هستند.

 

 

گر وقت نمی کنید که گجت ها و ابزار خانه تان را هر لحظه کنترل کنید؛ می توانید زمانبندی سناریوها و برنامه های روزانه را در اپلیکیشن خانه هوشمند خود انجام دهید تا کارها به صورت خودکار پیش بروند.

به عنوان مثال،

اگر عزیز سالخورده ای در خانه دارید و باید به او یادآوری کنید که داروهایش را در زمانی خاص مصرف نماید.

ساختمان هوشمند دوست داشتنی، طبق برنامه ی زمانی که به او می دهید با پخش زنگ هشدار و آلارم کمک می کند که از راه دور هم بتوانید از عزیزانتان مراقبت نمایید.

به جای آنکه پدربزرگ ها و مادربزرگ ها را به خانه ی سالمندان ببرید، خانه هوشمند تان تقریبا مانند یک پرستار از آنها مراقبت خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید که سالمندان بیشتر به خانه هوشمند نیاز دارند!

 

فواید جراحی بینی

چرا عمل بینی انجام می دهیم؟

جراحی بینی می تواند سایز ، شکل و زاویه بینی شما را تغییر دهد و باعث شود بینی شما تناسب بهتری با بقیه اجزای صورتتان پیدا کند . عمل بینی می تواند مشکلات ساختاری بینی را که باعث گرفتگی مزمن یا مشکلات تنفسی می شود را اصلاح کند .

همچنین با رینو پلاستی ایراد های مختلف بینی را می توان برطرف کرد ، برای مثال :

  • بزرگ بودن اندازه بینی
  • قوزدار بودن بینی
  • افتادگی نوک بینی یا کم بودن زاویه  بینی ولب
  • پهن بودن بینی
  • بزرگ بودن سوراخ های بینی
  • جعبه ای شکل بودن نوک بینی
  • زیاد بودن فاصله نوک بینی تا صورت
  • دررفتگی تیغه بینی وغیرقرینه بودن بینی
  • دو شاخه بودن نوک بینی
  • دماغ زین اسبی متعاقب ضربه های قبلی ویا عمل جراحی انحراف تیغه بینی
  • دفورمیتی (بد شکلی )های بعدازعمل جراحی

 

برنامه ریزی برای عمل جراحی

جراحی بینی

جرحان معمولا بیماران را تشویق می کنند تا برای مراقبت از خود فعال باشند تا بتوانند به کمک هم یک برنامه درمانی را تنظیم کنند .در میان مسایل دیگر در مورد موارد زیر نیز بحت خواهد شد :

  • از بین دو تکنیک جراحی به روش باز و بسته کدام یک بهتر است .
  • کدام یک از این دو روش برای نیاز های بیمار مناسب تر است .
  • کدام یک از انواع بیهوشی توصیه می شود.

جراحی بینی چقدر موثر است ؟

میزان اثر بخشی جراحی به میزان انتظار شما از جراحی بینی بستگی دارد و همچنین همین موضوع میتواند در هزینه عمل بینی تاثیری داشته باشد. نکته ی بسیار مهم این است که شما و جراحتان در مورد هدف جراحی به یک نظر مشترک برسید.

جراحی بینی

نتیجه ی جراحی بینی دائمی است ،اگرچه ممکن است آسیب های بعدی یا عوامل دیگر روی ظاهر بینی تاثیر بگذاردعمل زیبایی بینی فقط باید بر روی بینی فردی انجام شود که رشد او کامل شده است که در خانم ها این سن ۱۵ یا ۱۶ و در آقایان ۱۷ یا ۱۸ می باشد و این کار میتواند پیش بهترین جراح بینی در تهران یا هر جراح دیگری انجام شود .اگر جراحی بینی قبل از این سن انجام شود رشد بینی می تواند روی نتیجه ی نهایی جراحی بینی تاثیر بگذارد و احتمالا موجب بروز عوارض نیز خواهد شد.

 

همه چیز درمورد خانه هوشمند

خانه هوشمند چیست؟

وقتی از خانه و ساختمان هوشمند حرف می زنیم منظورمان ابزار یا ربات های کاملا جدید و فوق پیشرفته نیست.(البته اگر شما بخواهید اینطور هم می شود).

گاهی داشتن خانه هوشمند فقط به معنی عوض کردن ابزار و لوازم خانه با انواع قابل اتصال به اینترنت یا خودکار آنها است. (مثل کلید ها و لامپ ها، ترموستات ها و سیستم های ایمنی هوشمند)

فکر کنید تازه از سرکار آمده و خود را روی مبل رها کرده اید. تلویزیون روی شبکه ی چهار است و مستندی راجع به زندگی کوآلاها پخش می شود. کنترل تلویزیون چند قدم با شما فاصله دارد؛ اما چه کسی می رود این همه راه را.؟!

تصور کنید با همان گوشی که در دستتان است بتوانید شبکه را عوض کنید. یا وقتی کسی به اتاقتان می آید و چراغ ها را خاموش نکرده می رود؛ شما با چند کلیک در گوشی یا تبلت خود بتوانید لامپ ها را خاموش کنید.

به این می گویند زندگی رویایی.!

اما دوست عزیز ما در قرن ۲۱ هستیم و این موارد دیگر رویا نیستند.

در خانه و ساختمان هوشمند تمامی وسایل هوشمند موجود در آن از طریق اینترنت یا تلفن و پیامک (sms) با یکدیگر در ارتباط و تحت کنترل ساکنین خانه، حتی از راه دور هستند.

مشاوره در اویو

ما در اویو به شما عزیزان مشاوره هوشمند سازی میدیم که در هزینه و بهتر شدن خدمات بتونیم بهتون کمک کنیم تا بهترین انتخاب را انجام دهید به سمت و سوی جدیدی پیش بریم.

ما در خانه شما همه وسایل را میتوانیم هوشمند از سنسور دما گرفته تا کلید هوشمند همه اینها فقط میتواند با انتخاب هوشمند شما شکل بگیرید و دیگر نیازی نیست فکر چیز دیگری را بکنید چون اویو همه کار را برای شما انجام میدهد

به چند مورد از مزایای کلید هوشمند در زیر این متن اشاره میکنیم :

·         کنترل از طریق اپلیکیشن

·         کنترل لامپ بصورت هوشمند

·         قابلیت زمان بندی

·         سنسور

·         کارکرد در هماهنگی با سایر لوازم هوشمند

·         کارکرد بدون اینترنت

·         و ...

این چندتا از مزیت هایی بود که در مورد ابزار های هوشمند گفتم.

 

جراحی لاغری به روش لاپاروسکپی

عمل لاغری چیست؟

عمل لاغری به افرادی که دچار چاقی مفرط هستند، کمک می کند تا وزن کم کنند. در صورتی که فرد نتواند با ورزش و رژیم غذایی وزن کم کند جراحی لاغری می تواند گزینه ی مناسبی برای وی باشد.  عمل لاغری انواع مختلفی دارد که اغلب با محدود کردن مقدار غذایی که فرد روزانه مصرف می کند، باعث کاهش وزن وی می شوند.

عمل اسلیو چطور انجام میشود؟

جراحی اسلیو معده یکی از روش های درمان چاقی بیش از حد است که در آن، شکل و اندازه ی معده از یک توپ فوتبال به یک موز تغییر می یابد که  شامل حذف قسمت بالایی معده به نام فوندوس(Fundus) می شود که هورمون گرلین در آنجا تولید و ترشح می گردد. این هورمون، کنترل کننده ی اشتهاست و علامت گرسنگی را به مغز می فرستد. اگرچه %۸۰-۷۵ ظرفیت معده طی عمل اسلیو حذف شده و فقط یک لوله ی باریک باقی می ماند،اما قسمت اعظم ساختار آناتومیک طبیعی معده و اتصالات آن از جمله آنتروم(Antrum) و پیلور( Pylorus بخشی از معده که آن را به دوازدهه وصل می کند) همراه با تحریک عصب واگ حفظ می شوند و در نتیجه، اختلالی در هضم و جذب غذا ایجاد نمی شود.

لاپاراسکوپی نوعی عمل جراحی است که به جراح این امکان را می دهد که با کمترین برش به  داخل شکم و لگن فرد دسترسی پیدا کند و با حداقل مشکلات انجام می گیرد و در بسیاری از موارد می توان به جای عمل جراحی باز که با برش بزرگ‌تری در شکم انجام می گیرد، از لاپاراسکوپی استفاده کرد کاهش خونریزی، که احتمال نیاز به دریافت خون را کاهش می دهد

همچنین از مزایای آن نسبت به عمل جراحی باز میتوانیم به چند مورد زیر اشاره کنیم

- برش کوچک تر با چاقوی جراحی که درد را کمتر و زمان بهبودی زخم را کوتاه تر می کند.

- درد کمتر که سبب می شود بیمار کمتر به داروهای مسکن نیاز پیدا کند .

- کاهش خطر عفونت : اندام های داخلی بدن کمتر در معرض عفونت قرار می گیرند.

 

 

بهترین متخصص ارتودنسی

دکتر هادی درویش پور متخصص ارتودنسی در تهران  که دارای درجه دکتری تخصصی در رشته ارتودنسی و ناهنجاری های فک و صورت می باشد. وی با کسب رتبه نخست در بالاترین آزمون تخصصی ارتودنسی ایران که توسط وزارت بهداشت برگزار می گردد، توانست مورد تقدیر وزیر محترم بهداشت و رئیس سازمان نظام پزشکی ایران قرار گیرد.

دکتر درویش پور ، بهترین متخصص ارتودنسی در تهران ، با برترین و مدرن ترین روش ها به تشخیص، پیشگیری و درمان های ارتودنسی و اصلاح ناهنجاری های فک و صورت می پردازد. وی با بهره گیری از به روز ترین انواع بریس های ارتودنسی دنیا، سعی در ارائه خدماتی شایسته و به ارمغان آوردن لبخندی زیبا برای بیماران دارد که البته تا کنون در این ضمینه بسیار موفق بوده و توانسته رضایتمندی تمامی بیماران خود را جلب کند.

هزینه ارتودنسی در مطب دکتر هادی درویش پور با توجه به مصوبه تایید شده بسیار مناسب و مقرون به صرفه میباشد و میتوانید بصورت اقساطی پرداخت کنید