لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

سیستم روشنایی هوشمند چیست؟

سیستم روشنایی هوشمند چیست؟

سیستم روشنایی هوشمند سیستمی است که:

شما می توانید آن را معمولا از طریق یک برنامه و اپلیکیشن در گوشی آیفون، آی پد یا گوشی و تبلت اندروید خود کنترل کنید.

برنامه ای که روی گوشی یا تبلت شما نصب شده، به شما این امکان را می دهد تا:

میزان روشنایی لامپ ها را تنظیم کنید و اگر لامپ ها، ال ای دی های(LEDs) رنگی داشته باشند، می توانید رنگ آنها را هم تغییر دهید.

سیستم روشنایی هوشمند دری به دنیای شدنی ها را به روی شما باز می کند.

شما این اختیار را خواهید داشت که:

  • یک دستورالعمل برای تماشای تلویزیون،
  • یکی برای زمان شام
  • و یکی دیگر را برای زمان مطالعه در برنامه وارد کنید.

سوئیچ کردن و رفتن از یک دستورالعمل به دیگری، به اندازه ی لمس صفحه ی گوشی زحمت دارد.

داشتن خانه هوشمند در قدیم اتفاقی بود که خیلی ها آرزویش را داشتن ولی امروزه خیلی ها با هوشمند سازی ساختمان خود به این امر تحقق بخشیدند و شما میتوانید با گرفتن مشاوره هوشمند سازی به راحتی تصمیم بگیرید و عملی کنید.

سیستم روشنایی هوشمند چگونه کار می کند؟

بطور کلی، سیستم روشنایی هوشمند از طریق یک شبکه عمل می کند که در آن، هر لامپ هوشمند به طور بی سیم به نزدیکترین لامپ وصل می شود.

کل این شبکه به روتر یا مسیریاب متصل می گردد و دیگر وسیله های شبکه (مثل گوشی یا تبلت شما) را به لامپ ها وصل می کند.

بعضی سیستم ها آپشن کنترل از راه دور دارند

و شما را قادر می سازند حتی زمانی که در خانه نیستید، روشنایی منزل را مدیریت کنید.

توضیحی مختصر درمورد تکنیک های روشنایی خانه

بعضی افراد چیزهایی از نورپردازی در دکوراسیون داخلی می دانند

و دانش بعضی ها هم در همین حد است که اگر گوشه ای تاریک بود، باید یک لامپ در آنجا نصب کرد.

در کل، سه نوع نورپردازی وجود دارد:

  1. کلی و عمومی که شامل نور خورشید و لامپ های وسط سقف است،
  2. کاری که برای مطالعه و انجام کارها، و معمولا روی یک میز اجرا می شود،
  3. متمرکز که جنبه ی زینتی دارد و توجه بیننده را به سمت یک شیء یا یک دیوار می کشاند.

شاید تصور شما از لامپ های هوشمند یک نوع لامپ ساده است که ظاهر چندان زیبایی ندارد

و تنها برای نورپردازی عمومی استفاده می شود

و همین موضوع، شما را درمورد هوشمند سازی سیستم روشنایی خانه مردد کرده باشد.

اما نگران نباشید زیرا لامپ های هوشمند تنوع کافی را دارند.

 

بهترین متخصص ارتودنسی در تهران

طول درمان ارتودنسی متحرک

 

در حالت کلی معمولا طول درمان ارتودنسی متحرک کمتر از ارتودنسی ثابت بوده و همین موضوع یکی دیگر از مزایای ارتودنسی متحرک است همچنین هزینه ارتودنسی این روش میتواند با روش های دیگر متفاوت باشد

معمولا بعد از مدتی استفاده از ارتودنسی متحرک باید تا یک زمان خاص از ارتودنسی ثابت هم استفاده کنیم و یا حتی از همان ابتدا از ارتودنسی ثابت میکنیم و پس از برداشتن براکت ها برای اینکه دندان ها در جای جدیدشان قرار بگیرند و ثابت بمانند از ارتودنسی متحرک استفاده میکنیم .

ابتدا ممکن است نیاز باشد بصورت تمام وقت از ارتودنسی متحرک استفاده کنیم زیرا دندان ها باید در جای ثابت خود قرار بگیرند و این رود به مرور زمان کاهش پیدا میکند و پس از مدتی دیگر نیازی نیست بصورت تمام وقت از ارتودنسی متحرک استفاده شود شما اگر از بهترین متخصص ارتودنسی در تهران هم این سوال را بپرسید شما را به خوبی راهنمایی میکند.

 

مراقبت از پلاک های متحرک

 

این نوع پلاک ها خیلی ظریف هستند به همین دلیل توصیه می شود برای پیشگیری از آسیب دیدن آن :

  • هنگامی که در داخل دهان است ،غذای سفت ، چسبنده و نوشیدنی ها و مواد غذایی شیرین استفاده نشود.
  • پلاک ها را برای شستشو در آب جوش یا گرم قرار ندهید زیرا این کار باعث ذوب شدن پلاستیک آن می شود
  • در هنگام شنا کردن پلاک را در بیاورید
  • اگر در چند روز اول صحبت کردن برای شما مشکل بود سعی کنید فقط با تمرین این مشکل را حل کنید به عنوان مثال با صدای بلند آواز بخوانید یا با صدای بلند از روی یک متن روخوانی کنید. وضعیت صحبت کردن بعد از دو سه روز عادی خواهد شد
  • برای پاک کردن پلاک های خود هفته ای یکبار آن ها را در داخل محلول شستشو دهید.

در طول دوره ی درمان وقتی پلاک ها بر روی دندان های شما قرار دارند ، بهداشت دهان و دندان مساله ای بسیار اساسی است زیرا در این صورت از سلامت لثه های خود در طول درمان اطمینان پیدا می کنید.تمیز بودن پلاک های شما بسیار اهمیت دارد .حداقل دو بار در روز نیاز است که دندان های خود را با مسواک و خمیر دندان بشویید  دکتر درویش پور که در زمینه ارتودنسی بهترین متخصص ارتودنسی است به شما کمک میکند تا دندان های خود را مرتب کنید.

 

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان روشی برای بهبود عملکرد ، وضعیت و ظاهر دندان ها می باشد.

ارتودنسی در لغت به معنی ردیف کردن دندان ها است.
اگر دندان ها به هر دلیلی (کوچک بودن فک یا کجی دندان) روی هم افتاده باشند و یا هم تراز نباشند ، جویدن یا گاز گرفتن با دشواری صورت می گیرد .

همچنین مسواک زدن دندان های روی هم قرار گرفته با دشواری زیادی همراه است.

دندان های با فاصله و غیر هم تراز نیز از نظر زیبایی و عملکرد هم مشکلات خاص خود را دارند.

 

هزینه ارتودنسی چگونه حساب میشود؟

 

بطور معمول دکتر ارتودنسی شما قیمت ارتودنسی را تقسیم به سه می کند یک قسمت از آنرا در ابتدا و دو قسمت باقی مانده را در اقساط ۱۸  الی ۲۴ ماهه و یا در طول درمان  دریافت می کند .

پس از تشخیص متخصص  و انتخاب نوع دستگاه اعم از ثابت یا متحرک بیمارانی که به دستگاه متحرک نیاز دارند هزینه درمان کمتری را تقبل خواهند کرد .

بیمارانی که نیاز به ارتودنسی ثابت برای هر دو فک دارند باید هزینه بیشتری بپردازند مخصوصا اگر بخواهند از ارتودنسی نامرئی و یا ارتودنسی با براکت های هم رنگ دندان استفاده کنند .

تعرفه درمان  در هر یک از موارد خاص و انتخاب مورد بسته به تشخیص متخصص ارتودنسی شما از هزینه های متفاوتی برخوردار است .

ارتودنسی دیمون ،ارتودنسی اینویزیلاین ،  ارتودنسی نامرئی ، ارتودنسی با براکت های هم رنگ دندان ، ارتودنسی لینگوال، از جمله انواع ارتودنسی هستند که هر کدام هزینه های بیشتری دارند

گزینه های مختلفی بر هزینه ارتودنسی تاثیر گذار است.  نوع دستگاه ارتودنسی، ابزار ها و مواد مورد استفاده، تخصص پزشک و … در کل توصیه ما به شما این است که در صورت امکان با دریافت نوبت آنلاین  حضورا با دکتر مشاوره کنید  یک دکتر ارتودنسی خوب شرایط خوبی را برای بیمار به راحت ترین شکل ایجاد میکند.

 

 

آموزش آرایش و زیبایی

آموزش اکستنشن مو

در این دوره نامش آموزش اکستنشن مو است آموزش خواهید دید که با نصب صحیح و ظریف دسته های مو بر روی سر( بدون دیده شدن و فقط با لمس کردن احساس می شود) کار را انجام داده و نیز نکته های اصلی این کار در این مرحله(نصب) گفته می شود.
زیرا نصب صحیح بدون ریزش بود و هیچگونه صدمه ای به موی مشتری وارد نکرده و نگهداری آن بسیار راحت و ساده و بدون ضرر است، در غیر این صورت شما با نصب اشتباه و رعایت نکردن نکات مهم کار باعث آسیب به موی مشتری می شوید و این اهمییت آموزش صحیح را نشان می دهد.
افرادی هستند که با قیمت های بسیار پایین در تعداد جلسات کم آموزش این رشته را به شما خواهند داد، اما در هنگام انجام کار، وقتی نکات مهم را توانسته و بدرستی آموزش ندیده باشید باعث نارضایتی مشتری خواهید شد.

 

آموزش کاشت ناخن

در این دوره موارد زیر را آموزش خواهیم داد:
پدیکور – موادگذاری درست – استفاده درست از ابزار و – روش صحیح مانیکور مواد کاشت – سوهان کشی صحیح و لاک زدن و طراحی های زیباو به روز، با متد جدید می باشد  در واقع آموزش کاشت ناخن یک سرمایه گذاری خوب برای آینده خودمان است.

 

آموزش اکستنشن مژه

در این دوره شما  آموزش خواهیم دید:
شناخت و معرفی مواد لازم با بهترین کیفیت – شناخت نوع مژه(C,D,L,E) ، نوع چسب مدت، زمان و ماندگاری- تشخیص نوع چشم در چهره های متفاوت- آماده سازی مژه مشتری قبل از انجام کار- زدن صحیح پد زیر چشم و چسب بالای پلک و تسلط کامل برای تار به تار کردن مژه- معرفی تقویتت کننده های مناسب به مشتری- مشاوره دادن به صورت کاملا تخصصی و علمی به مشتریدوره به صورت کامل بوده وتمامی موارد کار با مژه به صورت کامل آموزش داده میشود و هنرجویان پس از پایان دوره آموزش اکستنشن مژه به راحتی می توانند وارد بازار کار در سالن های زیبایی شوند با درامدی رضایت بخش    .

 

آموزش بافت مو

در این دوره شما  آموزش خواهیم دید:
ایمنی و بهداشت در محیط کار – اندازه گیری و شناخت کامل وسایل و ابزارهای مورد نیاز و روش استفاده درست از آن ها – شناخت ساختمان مو و بیماری های مو و رعایت بهداشت موی سر –  آماده کردن موهای بافته شده و نصب روی سر و همچنین شما پس از اتمام دوره آموزش بافت مو قادر به انجام تمام مدل های بافت هستند.

عمل لاپاراسکوپی چگونه انجام میشود؟

لاپاراسکوپی چگونه انجام می شود؟

 

معمولا جراحی لاپاروسکوپی به صورت سرپایی انجام می شود؛ یعنی شما همان روز می توانید پس از جراحی به خانه برگردید. این جراحی ممکن است در بیمارستان یا در یک کلینیک جراحی سرپایی انجام شود.

معمولا برای این نوع جراحی، بیهوشی عمومی به کار برده می شود. شما در طول بیهوشی عمومی به خواب می روید و دردی احساس نمی کنید. یک سرم داخل وریدی به شما زده می شود که ماده ی بیهوشی و مایعات از طریق آن به بدن شما می رسند.

در برخی موارد، جراحی را می توان با بی حسی موضعی شروع کرد که طی آن، قسمت مورد نظر بی حس می شود و شما در حالی که بیدارید، دردی را حس نخواهید کرد.

در طول لاپاراسکوپی، جراح شکاف هایی به طول ۳ تا ۵/۳ سانتی متر در پایین شکم ایجاد می کند. سپس، لوله ی نازکی به نام کانولا وارد آن ناحیه می شود تا شکم را با گاز کربن دی اکسید متورم سازد. پر کردن شکم با گاز باعث می شود تا پزشک بتواند اندام های شکمی را بهتر و واضح تر ببیند.

در واقع جراحی اسلیو معده یکی از روش های جراحی لاغری و درمان چاقی بیش از حد است که در آن، شکل و اندازه ی معده از یک توپ فوتبال به یک موز تغییر می یابد. عمل اسلیو شامل حذف قسمت بالایی معده به نام فوندوس(Fundus) می شود که هورمون گرلین در آنجا تولید و ترشح می گردد. این هورمون، کنترل کننده ی اشتهاست و علامت گرسنگی را به مغز می فرستد همچنین یکی دیگر از روش های لاغری عمل بای پس معده است که آن هم با روش خود کمک میکند تا در سریع ترین زمان به اندام ایده آل خود دست یابید.