لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

تغییر و بازیابی رمز عبور اینستاگرام

تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی


آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که رمز اینستاگرام خود را فراموش کنید؟ اگر شما هم جز افرادی هستید که در بازیابی رمز اینستاگرام خود مشکل دارید و نمی دانید چه کار انجام دهید، این مژده را به شما می دهیم که به جای درستی مراجعه کرده اید، زیرا قرار است نحوه تغییر رمز اینستاگرام، بازیابی رمز اینستاگرام و همچنین بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک را مورد بررسی قرار دهیم.

فراموش کردن رمز و یا هک شدن پیج اینستاگرام موارد مهمی هستند که می توانند برای ما بسیار آزار دهنده باشند و یا مشکلاتی را برای ما به وجود آورند اما با این حال خوشبختانه، مراحل تغییر یا تنظیم مجدد رمز عبور اینستاگرام به راحتی انجام می شود.

از طرفی اگر امنیت اکانت شما دغدغه اصلی شما باشد و می ترسید شما را هک کنند، اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا علاوه بر به روز رسانی رمز عبور، احراز هویت دو مرحله ای را نیز فعال کنید. به همین خاطر شما می توانید یک لایه امنیتی دیگر را اضافه بکنید تا امنیت بیشتری داشته باشید . برای اینکه این اتفاق بیفتد سیستم  از شما می خواهد در دستگاه دیگری رمز خود را تأیید کنید.

به همین خاطر مواردی را که در ادامه بیان می کنیم ، موضوعاتی هستند که در سایت اصلی خود اینستاگرام هم به آن پرداخته شده است ؛ پس این مقاله ارزشمند را از دست ندهید و به خواندن ادامه دهید.

شاید تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی موضوعی باشد که هر کدام از ما به هر دلیلی با آن روبرو شویم. این موضوع ممکن است باعث نگرانی ما شود این در صورتی است که شما کسب و کاری دارید که به کمک اینستاگرام آن را پیش می برید و زمانی که این اتفاق بیفتد می تواند مشکلات فراوانی را برای شما به وجود آورد.
اما نگران نباشید ما در این مقاله راه های مختلفی را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید رمز اینستاگرام خود را به راحتی بازیابی کنید.


تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی


این برنامه که بسیار محبوب است پس مشخص است که باید امنیت بالایی نیز داشته باشد و فراموش کردن رمز موضوعی کاملاً طبیعی است که شاید برای هر کسی اتفاق بیفتد. با این وجود ، تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی می تواند دغدغه ای باشد که افراد را به خود درگیر کند. با این وجود در ادامه قدم به قدم به شما نشان می دهیم چه کاری باید برای بازیابی آن انجام دهید.


تغییر از طریق گوگل یا وب سایت


شما می توانید برای تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی از طریق وب سایت اقدام کنید. روش کار به این صورت است که شما با مرورگر خود وارد اینستاگرام می شوید و مراحل بازیابی را طبق مراحلی که در ادامه بیان می کنیم پیش می برید .
روش دیگر با خود اپلیکیشن است که می توانید برای تغییر رمز اینستاگرام اقدام کنید. پس با هم پیش می رویم تا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم:
ابتدا برنامه اینستاگرام را در گوگل و یا در اپلیکیشن تلفن همراه باز کنید.
در این قسمت روی گزینه Forgot your login details/ Forgot Password کلیک کنید و یا آن را لمس کنید. زمانی که این کار را انجام دادی پنجره ای برای شما باز می شود که می توانید از مواردی که در ایمیل و پسورد وجود دارد استفاده کنید. حال ممکن است این سؤال برایتان پیش بیاید که آیا این امکان برای گوشی های آیفون هم وجود دارد یا خیر؟
برای تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی برای تلفن های آیفون نیز همین مسیر را باید طی کنید و رمز خود را بازیابی کنید.


بازیابی با ایمیل


برای این کار باید شما ایمیلی که با آن در اینستاگرام عضو شده اید را داشته باشید که اگر آن را نیز گم کرده باشید بازیابی عملاً غیرممکن می شود.با این حال اگر ایمیلی را که گفتیم داشته باشید یک لینک برای شما ارسال می شود که در آن کدی قرار دارد که شما می توانید با کپی کردن آن در پلتفرم اینستاگرام اکانت خود را بازیابی کنید. اینستاگرام از جهتی برای یک سری افراد که کسب و کار اینترنتی دارند ضرروری است.
حال می خواهیم این روش را موشکافانه تر و دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم:
مرورگر و یا گوشی تلفن همراه خود را باز کنید . روی گزینه Login بزنید . در این زمان پنجره ای برای شما باز می شود که اگر رمز خود را داشته باشید مشکلی برای این موضوع وجود ندارد و به راحتی می توانید وارد برنامه اینستاگرام خود شوید، در غیر این صورت باید روی گزینه Forget Password بزنید.
زمانی که این کار را انجام دادید اینستاگرام به شما سه گزینه می دهید که می توانید از طریق آن ها تغییر رمز اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی را انجام دهید. به طور مثال از شما می خواهد ایمیل ، تلفن و یا نام کاربری خود را وارد کنید تا به شما اجازه تغییر رمز را بدهد.
زمانی که شما گزینه ایمیل را انتخاب کردید روی گزینه Send login link می زنید تا برنامه بتواند لینکی برای شما ارسال کند . زمانی که لینک را دریافت کردید روی گزینه Reset Password می زنید . با این کار رمز قبلی شما پاک شده و شما می توانید رمز دلخواهی برای آن انتخاب کنید و رمز خود را سیو یا ذخیره کنید زیرا اینستاگرام به یک کسب و کار خانگی تبدیل شده است که در صورت ذخیره نکردن رمز عبور زحماتی که برای پیج خود کشیده اید ممکن است به باد برود.

 

 

تعریفی از مدیریت بازرگانی و کار مدیر بازرگانی چیست؟

مدیریت بازرگانی چیست؟ _ کار مدیر بازرگانی چیست؟

  آیا میدونید  مدیریت بازرگانی چیه؟ و یک مدیر بازرگانی چه کاری انجام میدهد؟ از بازار کار و درآمد این رشته اطلاعی دارید؟ اگر دوس دارید جواب همه سوالاتتان را بگیرید، این مقاله بهترین گزینه برای شماست.

 مدیریت بازرگانی یک رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی می باشد، این رشته ابتدا در کشور فرانسه و از دانشگاه ESCP Europe شروع شد ، این رشته به دانشجویان مهارت‌های اداره سازمان را آموزش می‌دهد، همچنین به بحث در مورد چگونگی کنترل سود، اصول مدیریت سرمایه، هزینه و استفادهٔ بهینه از امکانات موجود می‌پردازد و برای تک به تک این اتفاقات راهکار و آموزش ارائه می دهد.

 

این گرایش از قدیمی‌ترین گرایش‌های مدیریت است که کار خود را در سال ۱۳۳۳ به موجب عقد قرارداد بین دانشگاه تهران و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به منظور تربیت مدیران برای اداره سازمان‌های دولتی و خصوصی، در دانشکده حقوق دانشگاه تهران با همکاری گروهی از استادان آمریکایی آغاز کرد، سپس این رشته در مقاطع و گرایش‌های مختلف و در دانشگاه‌های گوناگون کشور گسترش یافته و همینک در غالب دانشگاه‌های دولتی، آزاد و پیام نور ارائه می‌گردد.

اما با توجه به اینکه سابقه رشته مدیریت بازرگانی در ایران به دهه 30 برمی گردد اما در کل می توان گفت که این رشته، یکی از رشته‌های نوظهور در ایران محسوب میشود و می توان گفت که حدودا ده سالی می باشد که کاملا شناخته شده هست و خیلی هم طرفدار پیدا کرده است.

راستش را بخواهید اگر بخواهیم به زبان ساده به شما بگوییم،  این حوزه رابط میان مجموعه‌های اقتصادی و کاری با مشتریان می باشد. اما این جمله خیلی از وجوه کاری این رشته را به ما نشان نمی دهد و تعریف کاملی نیست.

پس بهترین راهی که به ذهن من رسید این بود که یک مقاله آموزشی برایتان بنویسم و سعی کنم که تمامی جنبه‌های کاری و وظایف مدیر بازرگانی را برایتان بگویم و شما را از این رشته و پتانسیل هایش آگاه کنم. چیزی که در این مقاله برایم مهم هست این می باشد که:

” شما بدانید چه شغل هایی برای این رشته وجود دارد و بعد از آن وظایف مدیریت آن در یک مجموعه را بدونید و بعد با هم سر این بحث کنیم که اگر بخوایم این رشته رو در دانشگاه دنبال کنیم، باید چه کار کنیم و چطوری میتوانیم بفهمیم که این رشته، یک رشته‌ی برای ایده پولسازی و خوب برای ماست؟ “.

 

مدیریت بازرگانی چیست؟

این جمله شاید اولین جمله‌ای باشد که در تعریف این رشته گفته میشود: ” مدیر بازرگانی، مسئول موفقیت یک مجموعه‌ی کاری در زمینه‌ی ارتباطات و فروش است. “. اگر بخواهم مقداری بیشتر این جمله را توضیح بدهم باید بگوییم که:

” مدیریت بازرگانی، بعد از مدیر کل، یکی از مهم ترین مدیران یک شرکت محسوب میشود. در واقع یک مدیر بازرگانی تمام مسئولیت‌های مربوط به خرید، فروش، ارزیابی تامین کنندگان، پیگیری قرار دادها و رسیدگی به امور مشتریان یک مجموعه رو انجام میدهد.

اما علاوه بر همه‌ی این کارها، یک مدیر بازرگانی، برنامه‌های تبلیغاتی یک مجموعه را هم بر عهده دارد. چون که تنها کسی که میتواند یک تصویر خوب و یک شمای تجاری از مجموعه بسازد و به مشتریان ارائه بدهد مدیر بازرگانی هست.

و در کنار برنامه‌های تبلیغاتی، برنامه ریزی استراتژیک، طرح تجاری شرکت، ارتباط با مشتریان خاص، مدیریت ارتباطات بین المللی وانجام مذاکرات تجاری هم بر عهده این رشته در یک مجموعه می باشد. “

با این اوصاف میشود گفت که مدیر بازرگانی، یک آچار فرانسه در یک مجموعه محسوب میشود که حضورش میتواند سرنوشت یک برند را عوض کند و کاری کند که یک کسب و کار، یک شبه راه صد ساله را طی کند و خب این نیاز به یک تخصص بسیار بالاست و ایجاب میکند که مدیر بازرگانی به وظایف خودش آگاه باشد.

 

 

استرتژی خرید و تحلیل بیت کوین در بازار ارز دیجیتال


تحلیل قیمت بیت کوین به ریال

همانطوری که به شما قبلا گفتیم، قیمت بیت کوین کاملا به صورت لحظه‌ای در بازار تعیین میشود و هیچ قیمتی را نمیشود به عنوان قیمت ثابت بیت کوین، ارائه کرد. پس برای اینکه شما یه درک درستی از قیمت بیت کوین داشته باشید و بتوانید نحوه تبدیل بیت کوین به ریال و تومان  رو انجام بدید، باید تحلیل قیمت بیت کوین رو هم داشته باشید.

 

یک مثال ساده بخواهم برایتان بزنم، باید بگویم که تو همین چند ماه اخیر، وقتی که کرونا همه‌ی دنیا را تحت تاثیر قرار داد، قیمت بیت کوین، به شدت نزولی شد و دوباره این روزها، دارد مسیر صعودی پیدا میکند. اما مسئله اینجاست که اگر شما بدون اطلاع از قیمت بیت کوین و نحوه‌ی محاسبه  و تبدیل بیت کوین به تومان و ریال، وارد این سرمایه گذاری می‌شدید، تا الان ممکن بود که ضرر‌های بسیاری را متحمل می شدید. در این بازار مدیریت سرمایه گذاری بسیار اهمیت دارد.

پس اگر تحلیل قیمت بیت کوین را بلد باشید، میدانید که در کف قیمتی باید ورود کنید و در سقف قیمتی بفروشید.

استراتژی خرید بیت کوین به ریال

 

محاسبه بیت کوین  کاری نیست که شما بخواید هر روز برید انجام بدید و ببینید که دارایی هاتان چقدر رشد داشته. چون اصولا در بازار ارز‌های دیجیتال، قیمت‌ها در طول روز در یک بازه‌ی متداولی نوسان می‌کنند و این استراتژی شماست که میزان ارزش سرمایه‌ی شما را مشخص میکند.

مثلا اگر شما میخواهید به طور نوسانی با بازار بیت کوین کار کنید، دیگر نیازی به نحوه محاسبه بیت کوین به تومان ندارید. کافیه که بدانید ،در چه قیمتی بیت کوین را به دلار خریداری کردید و محاسبه کنید که چند درصد یا چند دلار سود کردید.

یعنی شما باید به جای اینکه مبنای کارتان رو بر روی محاسبه بیت کوین به ریال بگزارید، فقط روی سود یا ضرری که توی بازار داشتید، حساب باز کنید و یک محاسبه ذهنی داشته بر اساس قیمت روی نمودار داشته باشید.

استراتژی بلند مدت سرمایه گذاری در بیت کوین

 

اما ما یک استراتژی بلند مدت هم بر روی بیت کوین داریم که اگر در این نوع استراتژی فعالیت می‌کنید و می خواهید روی بیت کوین یک سرمایه گذاری بلند مدت داشته باشید، کافی هست که بیت کوین را در کف قیمتی خودش در یک هفته و یا در چند ماه اخیر بخرید و بگذارید که یک سال یا دوسال بیت کوین نوسان قیمت خودش را داشته باشد و فقط اخبارش را پیگیری کنید.

و هر زمان که متوجه شدید که نسبت به قیمت دلاری بیت کوین، یک سود چند برابری کردید، بروید و با توجه به قیمت روز بیت کوین، محاسبه بیت کوین به دلار رو انجام بدید. البته این نکته رو هم فراموش نکنید که شما بیت کوین رو موقع خرید، ممکنه که به ریال بخرید، اما بر اساس قیمت دلاریش و نرخ دلار دارید خرید میزنید و این فقط تبدیل قیمت دلار به ریال هست.

یعنی اگر شما بیت کوین رو، با دلار بیست تومنی خریده باشید و بعد قیمت بیت کوین تکون نخورد اما دلار بیاد زیر بیست تومان شما دارید ضرر می‌کنید و اگر بیت کوین را، روی قیمت دلار بیست هزار تومانی خریده باشید و قیمتش تکان نخورده باشد اما دلار برود بالای بیست تومان شما دارید سود می‌کنید.

پس سرمایه گذاری بیت کوین، میتواند یک بازی دو سر برد و ایده پول ساز برای شما باشد. چون هم قیمت خودش رشد دارد و هم قیمت دلار. البته این رو بر اساس پیش‌بینی‌هایی که در بازار سرمایه انجام دادیم، به شما نوید میدهیم.با این حساب شما می توانید به خود پاسخ دهید که کجا سرمایه گذاری کنم .

حرف آخر

این روزها بازار سرمایه هم داره به سمت مدرن شدن پیش میرود. با این وجود محاسبه بیت کوین به ریال می تواند برای شما جذاب باشد. یعنی شما اگر در بازار سرمایه روند مدرنی داشته باشید و سرمایه گذاری خودتان را مدرن‌تر کنید، طبیعتا میتوانید به سرمایتان سود بیشتری هدیه بدهید. بیت کوین هم یکی از اون سرمایه گذاری‌های مدرن  با لایف استایل جدید زندگی مدرن هست که اگر از امروز شروع کنید، مطمئن باشید تا چند سال دیگه حداقل یکی دو برابر به پولتان اضافه کردید.

 

مزایای کار در خانه برای بانوان

مزایای کارگاه خانگی پر درامد چیست؟

.1برنامه ریزی انعطاف پذیر

بر خلاف کارهای اداری و دفتری، این سبک از مشاغل برای ما یک برنامه ریزی بسیار انعطاف پذیر  فراهم می کند. ما می توانیم در طول روز و بر اساس برنامه ای که از قبل تعیین کرده ایم، به انجام کارهایمان بپردازیم و در کنار انجام کارهایمان به تفریحات دلخواه و یا به کارهای شخصی خودمان نیز بپردازیم. این در حالی است که کارهای دفتری و اداری، تقریبا دو سوم از زمان ما را درگیر خود می کنند و فرصت برنامه ریزی رو برای ما محدود می کنند .

 

.2 محیط کاری دلخواه

هر کسی، بسته به کسب و کاری که دارد، یک محیط کاری دلخواه رو متصورر است. بعضی ها دوست دارند روی مبل دراز بکشند و کار کنند. بعضی ها دوست دارند در فضایی کار کنند که یک موسیقی آرام پخش شه و بعضی دیگر هم دوست دارند در یک فضای آرام و بدون هیچ سر و صدایی کار خودشان رو انجام دهند و یا به کافه هایی بروند و در میان مردم کار کنند. در واقع، کارگاه خانگی پردرآمد، یک مزیت فوق العاده به افراد می دهد و آن انتخاب فضای کاری دلخواه است. در حالی که درکارهای اداری و دفتری و حتی کارگاهی، شخص حق انتخاب فضای کار خودش را ندارد.

 

.3 لباس های راحت

شاید این مسئله خنده دار به نظر برسد، اما پوشیدن یک لباس رسمی آن هم به مدت ده ساعت در یک روز، برای بعضی ها غیر قابل تحمل است. بعضی مشاغل، نیاز به یک آزادی جسمی و ذهنی دارند و پوشیدن یک لباس رسمی و همینطور توجه به اینکه مبادا نظم لباس هایشان به هم خورده باشد ، باعث می شود که استرس زیادی به افراد وارد شود و در بازدهی شان تاثیر بگذارد. این در حالی است که شما با مشاغل خانگی می توانید با هر لباسی که دلتان خواست، حتی با یک شلوارک کار های خود را با خیال راحت انجام دهید.

 

.4ارتباطات آسان تر است

در یک محیط کاری که روزانه ده ها کارمند با یکدیگه کار می کنند، ارتباط با هر بخش بسیار سخت است. چرا که رسیدگی به هر کدام وقت زیادی می گیرد و چه یک مدیر و چه یک کارمند و کارگر، نمی تواند بسیاری از ارتباطات کاری خودش رو در ساعات کاری هماهنگ کند. در حالی که در ، یک پیامک یا یک ایمیل و یا حتی یک چت چند دقیقه ای می تواند تمام نیازهای ارتباطی شما رو حل کند.

 

.5هیچ مزاحمت کاری ای وجود ندارد

این را همه می دانیم که در یک فضای دفتری و اداری، هر روز مشکلاتی بوجود می آید و یا بحث ها و چالش هایی ایجاد می شود که در اکثر موارد هم هیچ ربطی به شما ندارد  ، اما  شما مجبورید که همه ی  این عوامل را تحمل کنید. این در حالی است که در کسب و کار و شغل های پردرآمد خانگی، شما از همه ی این مزاحمت های کاری به دور هستید و می توانید در یک آرامش بی انتها ، به کار خودتان بپردازید .شما با انجام کارها در خوانه می توانید بدون هیچ مزاحمتیبه کار خود بپردازید.

 

.6رفت و آمد به صفر می رسد

تقریبا یک تا دو ساعت از زمان روز یک کارگر یا کارمند و حتی یک مدیر، در مسیر رفت و برگشت هدر می رود. البته اگر این زمان رو ضرب در تمام ترافیک ها، شلوغی ها، سر و صدا و مسائل دیگر کنیم، می بینیم که علاوه بر مسیر کار، کلی استرس روانی نیز به ما وارد می شود. اما در کسب و کار خانگی موفق ، شما هیچ رفت و آمدی ندارید و می توانید به راحتی در خانه خود  به دور از استرس  کار کنید و کسب درآمد کنید.

 

.7 در هزینه ها صرفه جویی می شود

اگه هیچ رفت و امدی نباشد. اگر هیچ هزینه ای برای خورد و خوراک میان وعده ها و خرید لباس های جدید برای رفتن سر کار وجود نداشته باشد، طبیعتا پول بیشتری نیز پس انداز می شود. بنابراین  شما می توانید 80 درصد هزینه های خود را کم کنید و پول بیشتری را پس انداز و یا سرمایه گذاری کنید.

 

.8زمان بیشتری را برای بودن در کنار عزیزان خود دارید

یکی از خوبی های غیر قابل انکار کسب و کار خانگی این است که همیشه کنار خانواده خود هستید. شما می توانید هر روز صبح با همسرتان صبحانه بخورید. به دیدار پدر و مادرتان برید. با دوستانتان بیرون باشید و در عین حال به کارهای شخصی خود  برسید. این در حالی است که در یک کار دفتری و اداری شما باید پس از ده ساعت کار در روز، به خانه بروید و با خستگی تمام، فقط به  خواب فکر کنید و به راحتی می توانید از این لایف استایل جدید زندگیتان لذت ببرید.

 

.9 فرصت رشد نامحدود دارید

نهایت رشد یک کارمند در فضای کار و یا یک کارگر در شرکت، این است که از پشت یک دستگاه به پشت یک دستگاه دیگر و یا از پشت یک میز به یک میز دیگر برود. اما در شغل های پردرآمد خانگی، شما همیشه رئیس خودتان هستید و می توانید بی نهایت رشد کنید. فرصت رشد بی نهایت چیزی است که کسب و کارهای کوچک خانگی پر سود را بیش از هر مسئله ای برای شما جذاب می کند.