لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

بررسی قیمت روشویی کابینتی

در این مقاله به بررسی قیمت روشویی کابینتی می پردازیم. یکی از بخش های منزل که طراحان دکوراسیون به آن توجه زیادی دارند، طراحی سرویس های بهداشتی می باشد. روشویی ها در گذشته به صورت مدل پایه دار بودند و افراد برای انتخاب گزینه های زیادی نداشتند.

  

معرفی روشویی کابینتی


 اما امروزه روشویی های کابینتی طرح ها و مدل ها و جنس های متنوعی دارند. استفاده از روشویی های کابینتی باعث زیباتر شدن فضای سرویس های بهداشتی می شود. علاوه بر آن می توانید وسایل اضافه و همچنین وسایلی که تمایل ندارید در دیدرس افراد باشد را درون کابینت آن قرار دهید. قیمت روشویی کابینتی با توجه به عوامل مختلف، متفاوت می باشد. 

C:\Users\INSPIRON\Desktop\chemistry\00440f4790114757fa0acf703bb8c788.jpg


همه چیز در مورد قیمت روشویی کابینتی


قیمت روشویی کابینتی دار به عوامل مختلفی بستگی دارد. روشویی های کابینتی در مدل های مختلف با جنس های متفاوتی تولید می شود. بنابراین قیمت آن ها نیز با توجه به جنس و مدلی که انتخاب می کنید کاملا با هم فرق دارند. عواملی که در قیمت روشویی های کابینتی دخالت دارد:


ابعاد روشویی های کابینتی: 

سایز و مدل روشویی را باید با توجه به فضای سرویس های بهداشتی انتخاب نمایید. اگر فضای سرویس بهداشتی مورد نظر کم است باید یک روشویی کوچک را انتخاب کنید که در این صورت هزینه آن نیز کم تر خواهد بود. 

نوع نصب روشویی های کابینتی: 

روشویی های کابینتی به دو صورت دیواری و ایستاده وجود دارد. روشویی های کابینتی ایستاده یا زمینی دارای دو و یا چهار پایه هستند و روی زمین ثابت می شوند. این مدل روشویی های کابینتی معمولا در سرویس های بهداشتی که تم کلاسیک و یا سلطنتی دارند استفاده می شود. نصب این مدل در سرویس بهداشتی، فضای بیشتری احتیاج دارد.  روشویی های کابینتی دیواری معمولا سایز کم تری دارند و در نتیجه فضای کمتری اشغال می کنند. این مدل روشویی ها در سرویس های بهداشتی که طراحی مدرن دارند استفاده می شوند.

قیمت روشویی کابینتی به مدل آن نیز بستگی دارد.

 روشویی های کابینتی دارای دو سبک کلاسیک و مدرن هستند. روشویی کابینتی مدرن معمولا از جنس pvc ساخته می شوند. این مدل از روشویی ها دارای طرح ساده ای هستند. روشویی های کابینتی کلاسیک معمولا از چوب و سنگ ساخته می شوند و قیمت بیشتری دارند. اما ممکن است این مدل ها را از جنس pvc نیز بسازند که در این صورت قیمت آن ها کمتر می شود. 

جنس روشویی کابینتی

 از دیگر عواملی که در قیمت روشویی کابینتی تاثیر دارد جنس آن می باشد. روشویی های کابینت از مواد و جنس مختلفی ساخته می شوند که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. مثلا روشویی های سنگی جز شیک ترین و زیباترین روشویی ها هستند. که معمولا از سنگ های مرمر، گرانیت و کوارتز ساخته می شوند. البته قیمت روشویی های کابینتی سنگی بالاتر از سایر روشویی ها می باشد. امروزه این مدل روشویی ها را از سنگ های مصنوعی می سازند که در این صورت قیمت کمتری دارند. روشویی های کابینتی را علاوه بر سنگ از pvc، چوب و ... نیز می سازند. 

سخن آخر 

قیمت روشویی کابینتی برای مشتری ها بسیار اهمیت دارند. خریداران با توجه به توان مالی و بودجه ای که دارند مدل و جنس، روشویی را انتخاب می کنند. قیمت روشویی های کابینتی علاوه بر مشتری ها برای تولید کننده ها نیز اهمیت زیادی دارد. زیرا قیمت روشویی در فروش آن ها بسیار موثر است.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.