لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

پاتختی در سرویس خواب

نقش پاتختی در سرویس خواب

میز کنار تخت یا میز پاتختی یکی از ضروریات اتاق خواب است. برای خرید سرویس خواب باید توجه کنید که سرویس خواب انتخابی شما شامل چه آیتم هایی است معمولا سرویس خواب ها شامل : تخت خواب ،کمد ، پاف ،میز و آینه  و پاتختی است در این مقاله می خواهیم شمارا با میزکنار تخت بیشتر آشنا کنیم:

میزهای کنار تخت استفاده های گوناگونی دارند. شما می توانید از یک آباژور رومیزی یا یک گلدان یا جاشمعی یا فانوس تزیینی بر روی این میزها استفاده کنید و به اتاق خواب خود جلوه بیشتری بببخشید. همچنین وجود کمد و یا کشو در زیر میز به شما این امکان را می دهد تا وسایل ضروری که معمولاً قبل از خواب به آن ها نیاز دارید را داخل کشو قرار دهید.

پاتختی سرویس خواب چیست؟

پاتختی یکی از لوازم جانبی سرویس خواب به شمار می‌رود. پاتختی‌ها همانند میز توالت در ابعاد و اندازه‌های متناسب با تخت ساخته می‌شود. برای تخت‌های یک نفره عموما یک پاتختی و برای تخت‌های دو نفره دو پاتختی طراحی و ساخته می‌شود. اندازه و مدل آن نیز سلیقه‌ای است که البته در اکثر موارد به صورت سِت همراه تخت به فروش می‌رسد.

اندازه استاندارد پاتختی سرویس خواب

کمترین طول و عرضی که برای پاتختی‌ها توصیه می‌شود، ۴۰ تا ۵۰ سانت است. ارتفاع پاتختی نیز باید در حد و اندازه‌ای باشد که زمانی که شما روی تخت خوابیده‌اید قابل رویت باشد. ارتفاعی بین ۶۵ تا ۷۰ سانتیمتر اندازه استاندارد توصیه شده است. ارتفاع آن از سطح زمین به منظور نظافت بیشتر نیز ۱۸ سانتی متر توصیه می‌شود. همچنین پاتختی‌های چرخ دار کار شما را برای جابجایی بسیار آسان می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر شما می توانید به سایت شرکت آریا چوب مراجعه کنید و نمونه های آن را ملاحظه فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.