لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

بلیچینگ دندان ارزان قیمت چگونه است؟

بلیچینگ دندان ارزان قیمت چگونه ممکن است؟ بلیچینگ دندان ارزان قیمت چه ویژگی هایی دارد؟  امروزه در مطب‌های دندانپزشکی علاوه بر سلامت دندان‌ها به زیبایی و ظاهر دندان‌ها هم توجه زیادی می‌شود. یکی از مشکلاتی که بسیاری از مراجعین کلینیک‌ دندانپزشکی از آن شکایت می‌کنند زردی و بد رنگی دندان‌هاست. آن‌ها می گویند دندان‌هایشان به مرور تغییر رنگ داده و به زیبایی قبل نیستند. دندانپزشکان روش‌هایی برای اصلاح این مشکل ارائه می‌کنند. یکی از این روش‌ها انجام بلیچینگ دندان است.

بلیچینگ دندان چیست؟

بلیچینگ دندان‌ها یک راهکار مناسب و مؤثر در سفید کردن دندان‌ها است که برای انجام آن از مواد شیمیایی استفاده می‌شود.  مواد شیمیایی بلیچینگ روی دندان‌ها قرار می‌گیرند و بد رنگی‌ها و لکه‌های موجود در سطح دندان‌ها را اصلاح می‌کنند. با کمک این روش می‌توان بدرنگی‌ها و تغییر رنگی که به مرور زمان ایجاد شده را اصلاح کرد و دندان‌ها را مثل روز اول سفید و زیبا کرد.

تغییر رنگ‌هایی که با بلیچینگ دندان‌ها اصلاح می‌شوند در اثر چه عواملی به وجود آمده‌اند؟

  • تغییر رنگ ناشی از مصرف مواد غذایی حاوی رنگ‌های مصنوعی خوراکی، قهوه، چایی، نوشابه‌های گازدار و نوشیدنی‌های حاوی رنگ‌های خوراکی با کمک بلیچینگ دندان‌ها اصلاح می‌شود.
  • تغییر رنگ ناشی از مصرف تنباکو و مشتقات تنباکو را می‌توان به کمک بلیچینگ دندان‌ها از بین برد و دندان‌ها را به سفیدی روز اول کرد.
  • تغییر رنگ دندان‌ها ناشی از افزایش سن با کمک انجام بلیچینگ بر روی دندان‌ها اصلاح می‌شود. این تغییر رنگ به دلیل تحلیل رفتن مینای سطحی دندان‌ها و آشکار شدن عاج دندان‌ها، اتفاق می افتد.
  • تغییر رنگ ناشی از مصرف بعضی از داروها، با انجام بلیچینگ اصلاح می‌شود.
  • تغییر رنگی که به دلیل آسیب‌هایی که آفت و کیست‌های لثه، به مینای دندان‌ها وارد می‌کنند، ایجاد می‌شود، با کمک بلیچینگ دندان‌ها به راحتی برطرف می‌شود.

بلیچینگ دندان‌ها به چه روش‌های انجام می‌شود؟

  • انجام بلیچینگ دندان به روش خانگی.
  • انجام بلیچینگ روی دندان‌ها در مطب دندانپزشکی.

منظور از بلیچینگ ارزان قیمت چیست؟

منظور از بلیچینگ ارزان قیمت همان انجام بلیچینگ در مطب دندانپزشکی است. دلیل ارزان‌تر بودن انجام بلیچینگ روی دندان‌ها در مطب دندانپزشکی نسبت به انجام بلیچینگ خانگی این است که در روش انجام بلیچینگ روی دندان‌ها در مطب نیازی به تهیه قالب از دندان‌ها و ساخت قالب در لابراتوار وجود ندارد.

از خدمات کلینیک تاج به لمینت دندان، ایمپلنت دندان، ونیر کامپوزیت و.. میتوان اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.