لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

تاثیر ویتامین‌ها بر روی پوست

در این مطلب در رابطه با تاثیر ویتامین‌های A، B، C، D، E، K بر روی پوست با شما هستیم. این ویتامین‌ها به رفع چین و چروک صورت، احیای رنگ پوست، و شادابی پوست کمک می‌کنند. با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

فواید ویتامین A برای پوست

ویتامین A دارای آنتی اکسیدان قوی است و رادیکال‌های آزاد که باعث چین و چروک پوست می‌شود را از بین می‌برد و بافت آسیب دیده را بهبود می بخشد. ویتامین A از پیری زودرس جلوگیری می‌کند. ویتامین آ، تولید چربی در غدد را کاهش می‌دهد و از ایجاد جوش صورت جلوگیری می‌کند. ویتامین A یکی از بزرگترین ویتامین‌های مؤثر برای رفع خشکی پوست است. کمبود ویتامین A باعث پوسته پوسته شدن پوست شما می‌شود.

فواید ویتامین B برای پوست

ویتامین ب به ترمیم و احیای رنگ پوست شما کمک می‌کند. مصرف ویتامین «ب»، استرس و نگرانی را در شما کم می‌کند و روی پوستتان تاثیرگذار است و با جوش‌ها مقابله می‌کند. همچنین باعث افزایش جریان خون و متابولیسم بدن می‌شود و به متعادل نمودن سیستم ایمنی و افزایش تولید گلبول‌های سفید نیز کمک می‌کند. ویتامین B به سلامت پوست نیز کمک می‌کند و پوست را در برابر عوامل خارجی آسیب رسان محافظت می‌کند.

فواید ویتامین C برای پوست

ویتامین C، میزان کلاژن را در پوست متعادل می‌کند و به ظاهر، طراوت و شادابی پوست کمک می‌کند. اگر موادی که حاوی ویتامین ث می‌باشند به صورت مستقیم روی چروک‌های پوست مالیده شود، چروک‌ها را کاهش می‌دهد و از شوک آفتاب سوختگی کم می‌کند.

فواید ویتامین D برای پوست

ویتامین D توانایی درمان پسوریازیس را دارد. این ویتامین به کاهش سوزش و التهاب روی پوست ناشی از پسوریازیس کمک می‌کند.

فواید ویتامین E برای پوست

ویتامین E، ضد التهاب است و برای سلامت پوست حیاتی است و باعث مرطوب کنندگی و آب رسانی به پوست می‌شود. ویتامین E به پوست، شفافیت، نرمی و لطافت می‌بخشد و پوست را در مقابل عوامل مضر نور خورشید محافظت می‌کند.

فواید ویتامین K برای پوست

ویتامین K برای رفع گودی‌های زیر چشم، محافظت از کشش پوست، از بین بردن مشکلات پوستی و درمان لخته شدن خون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش ناخن، آموزش گریم، آموزش تاتو و.. میتوان اشاره کرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.