لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

چند ماسک صورت چوب صندل برای انواع پوست

چوب صندل خواص فوق‌العاده‌ای برای پوست و زیبایی دارد که در این مطلب می‌خواهیم چند ماسک صورت به شما معرفی کنیم که در آن‌ها از چوب صندلی استفاده می‌شود. با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

ماسک‌های صورت چوب صندل برای پوست خشک

پوست خشک برای بسیاری از افراد مایه‌ی دردسر است! پوست خشک و پوسته پوسته شده نه تنها کدر و تیره به نظر می‌رسد، بلکه سریع‌تر نیز پیر می‌شود. خوشبختانه، اکنون می‌توانید از این ماسک‌ها برای پوست خشک‌تان استفاده کرده و آن را درمان کنید.

1. ماسک صورت چوب صندل و شیر

برای گرفتن بهترین نتیجه، سه بار در هفته از این ماسک استفاده کنید. چوب صندل، شیر و گلاب به همراه یکدیگر، pH طبیعی پوست را تنظیم می‌کنند.

2. ماسک چوب صندل، روغن نارگیل و روغن بادام تلخ

زمانی که روغن نارگیل و بادام تلخ با چوب صندل ترکیب می‌شوند، رطوبت رسانی به پوست را بهبود بخشیده و از سوزش ایجاد شده به دلیل خشکی پوست، جلوگیری می‌کنند.

ماسک صورت چوب صندل برای پوست‌های چرب

این ماده می‌تواند هم خشکی و هم چربی پوست را از میان ببرد. تنها کافیست کمی مواد را تغییر دهید و می‌بینید که ماسک مخصوص پوست خشک می‌تواند چربی پوست را کنترل کند.

3. ماسک چوب صندل، آب گوجه و خاک رس

هر روز از این ماسک استفاده کنید تا چربی و آلودگی بیش از اندازه‌ی پوست برای همیشه از میان برود. هم‌چنین این ماسک، جایگزینی عالی برای ماسک‌های ضد آلودگی است.

4. ماسک چوب صندل و پوست پرتقال

پوست پرتقال، چربی بیش از اندازه‌ی پوست را می‌زداید و هنگامی که با چوب صندل ترکیب می‌شود، پوست را درخشان می‌سازد.

ماسک‌های صورت چوب صندل برای پوست‌های مستعد جوش

برخی افراد تصور می‌کنند که تنها پوست‌های چرب مستعد جوش هستند. اما این موضوع صحیح نیست.

پوست خشک سیگنالی از مغز دریافت می‌کند تا با خشکی مقابله کند و به همین دلیل، فرایندهای طبیعی پوست، ترشح چربی را تحریک می‌کنند. چربی در منافذ پوست به دام افتاده و باعث بروز جوش می‌شود.

6. ماسک چوب صندل، زردچوبه و کافور

این ماسک شگفتی‌های زیادی برای پوست‌های مستعد جوش می‌آفریند.

7. ماسک چوب صندل و عسل

عسل با میکروب‌های به وجود آورنده‌ی جوش مقابله کرده و چوب صندل و گلاب نیز چربی پوست را کاهش داده، لکه‌ها را از میان برده و باعث درخشندگی پوست می‌شود.

از دوره های آموزش آرایشگری به دوره های آموزش ناخن، آموزش گریم، آموزش تاتو و... می توان اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.