-
بکلینک چیست؟ بررسی اهمیت بکلینک در سئو سایت
شنبه 20 اسفند 1401 20:45
بکلینک چیست؟ بررسی اهمیت بکلینک در سئو سایت تمام کسانی که وبسایت راهاندازی کردهاند یا به عنوان کارشناس یا متخصص SEO مشغول به کار هستند، یک هدف مشترک دارند: ” کسب رتبهی بالا در صفحه سرچ گوگل”. داشتن سایتی که رتبه خوبی داشته باشد، راهی قدرتمند برای جذب مشتری و فروش محصولات و خدمات است. برای دستیابی به چنین بازار...
-
سئو منفی چیست و چرا باید مراقب سئو منفی در وب سایت خود باشیم
سهشنبه 16 اسفند 1401 18:12
سئو منفی چیست و چرا باید مراقب سئو منفی در وب سایت خود باشیم همهی کارهای لازم برای افزایش رتبه سایت در SERP انجام دادهاید، تکنیک کلاه سیاهی به کار نبردهاید و بهترین محتوای ممکن را به اشتراک گذاشتهاید، اما با کاهش ترافیک و رتبه مواجه شدهاید؛ همهی اینها نشاندهنده درگیر شدن شما با سئو منفی هستند . متاسفانه در هر...
-
مدیر SEO دقیقا چه کاری انجام میدهد؟
سهشنبه 16 اسفند 1401 18:05
مدیریت محتوای سایت یک مدیر SEO در ابتداییترین قدمهای خود باید زمان زیادی را صرف کار روی سایت شرکت کند. این زمان صرف آپدیت محتواها و استفاده درست از کلمات کلیدی برای بدون نقص پیش رفتن استراتژی میشود. یک مدیر حرفهای سئو برای آنالیز شرایط سایت و محتواهای ارائه شده زمان زیادی صرف میکند و مدام در حال انجام تحقیق روی...
-
مدیر سئو(SEO Manager) کیست و چه وظایفی دارد؟
سهشنبه 16 اسفند 1401 17:58
مدیر سئو (SEO Manager) کیست و چه وظایفی دارد؟ کسانی که دوست دارند درآمد خوبی از سئو داشته باشند و البته به این حوزه از دیجیتال مارکتینگ هم علاقه دارند، حتما باید در مورد مدیر سئو بیشتر بدانند. اگر یک نگاه ساده به روشهای بازاریابی بیاندازیم میبینیم که بازاریابی و تبلیغات از فضای سنتی خارج شده است و در حال پیشروی در...
-
چطور CTR را افزایش دهیم؟
سهشنبه 16 اسفند 1401 17:42
چطور CTR را افزایش دهیم؟ راهکارهایی برای تقویت این نرخ وجود دارد که میتوانید با کمک آنها بازدیدکنندگان بیشتری جذب کنید. در ادامه ما این راهکارها و اقدامات را به طور خلاصه بررسی خواهیم کرد . 1. سئو عنوان و توضیحات متا ما در مقاله سئو عنوان کاملا به این مسئله پرداختهایم، اما برای اینکه خلاصهای از مطلب را به طور مفید...
-
نحوه محاسبه نرخ کلیک با استفاده از فرمول ساده
سهشنبه 16 اسفند 1401 17:34
نحوه محاسبه نرخ کلیک محاسبه نرخ کلیک بسیار فرمول سادهای دارد . کافی است تعداد کلیکهای مخاطب را تقسیم بر تعداد کل بازدیدها کنید و عدد بدست آمده را در 100 ضرب کنید. نتیجه این محاسبات درصد کلیک صفحه یا تبلیغ شما خواهد بود . محاسبه دستی این عدد در دنیای الگوریتمی امروز جایی ندارد، چون سیستمها و ابزارهایی وجود دارند که...
-
نرخ کلیک چیست؟ همه چیز در مورد CTR سایت در سئو
سهشنبه 16 اسفند 1401 17:23
نرخ کلیک چیست؟ همه چیز در مورد CTR سایت در سئو ما بارها در مورد سئو و اهمیت آن برای تجارت الکترونیک صحبت کردهایم. حتی نحوه عملکرد الگوریتمها را هم مورد بررسی قرار دادیم اما برای اینکه مخاطبان ما بتوانند اطلاعات دقیقتری از علم سئو داشته باشند، همیشه سعی کردیم که خیلی جزئیتر مطالب را بررسی کنیم. این بار نوبت به CTR...
-
مزایای استفاده از SEM برای یک سایت
دوشنبه 15 اسفند 1401 21:24
مزایای استفاده از SEM برای یک سایت رتبهبندی برای شرایط رقابتی به احتمال زیاد یک فرآیند زمانبر در کسب و کار شما باشد . SEM کمک میکند شما با سرعت بیشتری به هدف تجاری خود برسید. استفاده از بازاریابی موتورهای جستجو سه مزیت بزرگ دارد که در ادامه آنها را بررسی میکنیم . میتوانید بلافاصله شروع به درآمدزایی کنید، چون...
-
بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟
دوشنبه 15 اسفند 1401 21:10
بازاریابی موتورهای جستجو چیست؟ 0 تا 100 در مورد SEM بازاریابی موتورهای جستجو یا SEM یکی از موثرترین راههای رشد کسب و کار شما در فضای بسیار رقابتی وب است. با وجود میلیونها کسب و کار در خارج و داخل کشور که همگی برای دیده شدن رقابت میکنند، هیچ وقت تبلیغات آنلاین مهم نبوده و بازاریابی در موتورهای جستجو موثرترین راه...
-
نکاتی در مورد الگوریتم May Core 2022 گوگل
دوشنبه 15 اسفند 1401 20:49
نکاتی در مورد الگوریتم May Core 2022 گوگل بیایید کمی در مورد تاثیرات الگوریتم Core 2022 بر برندینگ و بازاریابی محتوا صحبت کنیم . توصیه خود گوگل در مورد الگوریتم اصلی گوگل یک رفتار معمول دارد: هیچ بازخورد خاصی حتی توصیه پیشگیرانه، در مورد اینکه بازاریابان محتوا و مدیران سایت باید در برابر آپدیت May Core 2022 چطور باید...
-
تاثیر الگوریتم May Core 2022 روی سئو سایت
دوشنبه 15 اسفند 1401 20:39
تاثیر الگوریتم May Core 2022 روی سئو سایت گوگل برای بهتر شدن تجربه کاربری و افزایش دقت هوش مصنوعی خود، الگوریتم اصلی خود را به مرور زمان آپدیت میکند. این الگوریتم با نام الگوریتم Core شناخته میشود و تمام الگوریتمهای دیگر برای بهبود این نمونه اصلی ایجاد شدهاند. ما در این مقاله آخرین نسخه از این الگوریتم را که با...
-
به روز ترین معایب سئو
دوشنبه 15 اسفند 1401 20:28
به روز ترین معایب سئو 1. سئو زمانبر است . چه بخواهید باور کنید و چه نکنید، سئو یک پروسهی زمانبر است. شاخ و برگهای زیادی دارد و دقت بالایی را میطلبد. بازار سئو بسیار رقابتی است پس مدام باید در حال رقابت و تلاش باشید. تولید محتوای با کیفیت و لینکسازی درست و عالی زمانبر است. طول میکشد تا وبسایت شما به صفحه اول...
-
بررسی به روزترین مزایای سئو
دوشنبه 15 اسفند 1401 20:16
بررسی به روزترین مزایای سئو ما ارائه دهنده خدمات سئو هستیم و حتی به عنوان کوچ SEO به علاقهمندان این حوزه آموزشهای تخصصی و کاملی ارائه میدهیم تا بهه عنوان کارشناس بهینهسازی موتورهای جستجو بتوانند وارد بازار کار دیجیتال مارکتینگ شوند. اما وظیفه خود میدانیم تا در مورد معایب سئو هم صحبت کنیم تا شما دیدگاه دقیقتری...
-
مراحل اولیه برای تنظیم تقویم محتوایی متناسب با سئو
جمعه 5 اسفند 1401 18:56
ایجاد فهرستی از موضوعات بی اهمیت به نظر می رسد، اما ایجاد اولین لیست از موضوعات به شما کمک میکند تا درک کنید که میخواهید در مورد چه چیزی در وبلاگ خود صحبت کنید و از اصل موضوع فاصله نگیرید . “ اولین قانونی که باید رعایت کنید این است: برای دیگران بنویسید نه برای خودتان !” بنابراین، به دنبال موضوعات جالب باشید و سعی...
-
معرفی و بررسی تقویم محتوایی در SEO سایت
جمعه 5 اسفند 1401 18:48
معرفی و بررسی تقویم محتوایی در SEO سایت در این مقاله قصد داریم درباره اهمیت تقویم محتوایی در سئو و چگونگی تنظیم آن صحبت کنیم. داشتن یک استراتژی قوی برای انتشار محتوا اساس بسیاری از فعالیتهای بازاریابی دیجیتال است. همه از اهمیت تقویم محتوا برای برنامهریزی محتوا و نوشتن مقاله میگویند. اما چرا انقدر مهم است و به چه...
-
چطور مشکلات تگ عنوان صفحات سایت خود را بررسی کنیم؟
جمعه 5 اسفند 1401 18:43
چطور مشکلات تگ عنوان صفحات سایت خود را بررسی کنیم؟ اگر شک دارید که طبق مواردی که در بالا گفتیم عمل کردهاید یا نه، باید کمی زمان بگذارید و عناوین سئو خود را بررسی کنید. شما باید بتوانید عوض شدن تگ عنوان صفحات خود را بررسی کنید و عناوین جدید و مناسب را بنویسید. برای اینکه بتوانید خیلی سریع تا 500 صفحه را به طور رایگان...
-
چطور درصد احتمال عوض شدن تگ را کاهش دهیم؟
جمعه 5 اسفند 1401 18:37
چطور درصد احتمال عوض شدن تگ را کاهش دهیم؟ برای اینکه احتمال عوض شدن تگ را کاهش دهیم، باید تکنیکهای زیر را پیاده کنید . برای هر صفحه از وبسایت خود یک عنوان سفارشی بنویسید . اگر میخواهید عنوانی که گوگل نمایش میدهد مختص صفحه خود ما باشد و بدون تغییر باقی بماند، باید در اولین قدم خود، یک عنوان سفارشی و حرفهای...
-
دلایل تغییر و عوض شدن تگ عنوان چیست؟
جمعه 5 اسفند 1401 18:29
دلایل تغییر و عوض شدن تگ عنوان چیست؟ مسلما اگر در حوزه تولید محتوا یا سئو کار کرده باشید، با مشکل عوض شدن تگ صفحات خود روبرو شدهاید. شما سعی میکنید توضیحات متای خاصی را بنویسید تا در نتایج سرچ گوگل مخاطب آن را ببیند و مطمئن شود که محتوای صفحه شما با آنچه که سرچ کرده است مطابقت دارد . این توضیحات کاربر را به خود قلاب...
-
عملکرد لینکها و پیوندها در وبسایت
چهارشنبه 3 اسفند 1401 22:01
عملکرد لینکها و پیوندها در وبسایت گوگل هم مثل من و شما لینکها را دنبال میکند .Crawl های گوگل وارد یک صفحه میشوند و از طریق لینکهای صفحه و برچسبها محتوای مرتبط را پیدا کرده و تجزیه و تحلیل میکنند. اما همانطور که قبلا هم گفتیم، Crawl نمیتواند تصاویر را اسکن کند، پس منطقی است که لینکها و پیوندهای صفحه را به...
-
Search Engine Optimization یا سئو چیست؟مهم ترین نکات 2023
چهارشنبه 3 اسفند 1401 21:58
Search Engine Optimization یا سئو چیست؟مهم ترین نکات 2023 احتمالا شما با تایپ کردن عبارتهایی مثل ” سئو چیست؟ ” ، ” همه چیز در مورد SEO” و یا “ سئوی وبسایت یعنی چه؟ ” به این صفحه یا مقاله دسترسی پیدا کردهاید. در واقع همین سرچ کردن در موتورهای جستجو یا جستجو در گوگل، باعث میشود که شما جواب بسیاری از سوالات روزمره خود...
-
چه مهارتهایی در حرفه کپی رایتینگ نیاز است؟
چهارشنبه 3 اسفند 1401 21:52
چه مهارتهایی در حرفه کپی رایتینگ نیاز است؟ کپی رایتینگ نیاز به مهارتهایی در رنج سخت تا آسان برای موفق شدن در این کار دارد. در ادامه مهمترین مهارتهایی که یک کپی رایتر برای رشد و ترقی نیاز دارد، عبارتند از : مهارت نوشتاری قوی اولین و مهمترین مهارت که این متخصصان نیاز دارند، مهارت نوشتن است. کپی رایتر باید همه مدل...
-
کپی رایتینگ چیست؟| تاثیر copy wriying بر روی افزایش فروش
چهارشنبه 3 اسفند 1401 21:44
کپی رایتینگ چیست؟| تاثیر copy wriying بر روی افزایش فروش مسلما هم به عنوان یک متخصص سئو و هم به عنوان صاحب یک کسب و کار الکترونیکی، مشتاق هستید تا تعامل بیشتری با مخاطبان هدف خود داشته باشید. برای اینکه بتوانید به طور حرفهای در این بخش فعالیت کنید، باید تسلط کافی روی کپی رایتینگ داشته باشید. به همین دلیل لازم دانستیم...
-
مراحل کمپین SEO چیست
چهارشنبه 3 اسفند 1401 21:14
مراحل کمپین SEO قدم اول: نقاط ضعف محتواهای صفحات دیگر را پیدا کنید . وبسایت شما برای دیده شدن باید با سایر صفحات وبسایتها وارد رقابت شود. بنابراین شما باید فضای رقابتی را به خوبی آنالیز کنید. در واقع کار شما این است ببینید رقبا چه موضوعات و دیدگاههایی را پوشش دادهاند، از چه کلمات کلیدی استفاده کردهاند و در نهایت...
-
کمپین سئو چیست و یک کمپین SEO موفق چه ویژگیهایی دارد؟
چهارشنبه 3 اسفند 1401 21:08
کمپین سئو چیست و یک کمپین SEO موفق چه ویژگیهایی دارد؟ تمام کسانی که وارد صنعت SEO میشوند، میخواهند یک کمپین سئو موثر و کارآمد را اجرا کنند. کمپین SEO معمولا بخش مهمی از یک استراتژی بلند مدت بوده و شامل بخشهای متحرک بسیاری مثل کیورد ریسرچ، ممیزی محتوا، آنالیز سئو، سئو داخلی، لینک بیلدینگ و بسیاری از موارد دیگر است....
-
استفاده از PBN چه خطراتی دارد؟
سهشنبه 2 اسفند 1401 16:25
خطرات استفاده از PBN استفاده از PBN دستورالعملهای گوگل وب مستر را نقض میکند و این یعنی خطرات و تهدیدهایی برای سایتهایی که از این سیستم استفاده میکنند وجود دارد. این خطرات عبارتند از : لینکهای شبکه وبلاگ را میتوان نادیده گرفت گوگل لینکهایی که مشکوک به نظر میرسند را نادیده میگیرد. اگر متوجه شود که لینک شما یک...
-
همه چیز در مورد (PBN) شبکه وبلاگ خصوصی
سهشنبه 2 اسفند 1401 16:18
همه چیز در مورد (PBN) شبکه وبلاگ خصوصی شبکه وبلاگ خصوصی یا Private Blog Networks شبکهای از وبسایتها است که صرفا برای لینک دادن به سایتهای دیگر و بهبود نرخ سرچ ارگانیک آنها ساخته شدهاند. ایده پشت طراحی این وبلاگها افزایش ارزش لینک به سایت اصلی است. در واقع این شبکه به عنوان تغذیه کننده باعث افزایش اعتبار و در...
-
سه نکته کلیدی در الگوریتم پاندا چیست؟
سهشنبه 2 اسفند 1401 16:11
سه نکته کلیدی در الگوریتم پاندا : بکلینکها واجبند : حیاتیترین بخش استراتژی سئو، ساختن حداقل یک بکلینک عالی برای محتوا است. پاندا هم نقش مهمی در این فرآیند ایفا میکند. در واقع صفحاتی را که تعداد زیادی منابع خارجی به آنها لینک شدهاند را به صفحاتی که محتوای مرتبط و با کیفیت دارند، ترجیح میدهد. بکلینکهای مثبت و...
-
Google Panda چه مواردی را شناسایی میکند؟
سهشنبه 2 اسفند 1401 16:03
Google Panda چه مواردی را شناسایی میکند؟ تعدادی از پدیدههای مشکلساز در SERP هستند که توسط پاندا شناسایی میشوند. این پدیدهها را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد . محتوای ضعیف (Thin content): صفحاتی که متن و منابع کمی در مورد یک موضوع دارند، صفحات ضعیفی در گوگل شناخته میشوند. اصطلاحا محتوای آنها را Thin...
-
الگوریتم پاندا چیست و چه تاثیری روی SEO سایت دارد؟
سهشنبه 2 اسفند 1401 15:56
الگوریتم پاندا چیست و چه تاثیری روی SEO سایت دارد؟ الگوریتم پاندا در اوایل سال 2011 راهاندازی شد. این الگوریتم یک فیلتر قوی و هوشمند برای مقابله با انتشار محتواهای ضعیف (Thin content) و بیکیفیت است. در واقع میشود گفت که گوگل به طور رسمی فرآیند کنترل کیفیت محتواها را با رونمایی از این فیلتر اعمال کرد . Google Panda...
-
بخشهای مختلف SEO چیست؟
یکشنبه 30 بهمن 1401 19:05
بخشهای مختلف SEO آموزش سئو به طور کلی به سه بخش تقسیم میشود؛ سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی. این سه بخش مثل چرخدندههای موتور ساعت عمل میکنند و اگر هر بخش به درستی کار نکند، روی عملکرد بخشهای دیگر و البته عملکرد کلی سئو اثر منفی میگذارد. حتی اگر به عنوان یک علاقهمند یا فرد تازهکار در حوزه سئو و دیجیتال...