تا به حال به این نکته تو.جه کرده اید که افراد موفق و یا ثروتمند برای خود از چه سبکی برای زندگی استفاده می کنند؟ آیا اصلا آن ها سبک خاصی برای زندگی دارند و یا مانند تمام افراد دیگرا چه غنی و چه فقیر فکر می کنند و یا رفتار می کنند؟ به نظر شما آن ها چگونه به موفقیت می رسند ؟ آیا سبک زندگی آن ها اصول خاصی دارد؟ آیا آن ها برای خود لایف استایل خاصی تعریف کرده اند؟
با این تفاسیر اگر ذهن شما نیز درگیر این موضوعات است و در این باره سوالاتی همچون سوالات بالا دارید به خواند ادامه دهید زیرا قرار است به همیه این سوالات به شما پاسخ دهیم. به همین خاطر قصد داریم در این مقاله به این سؤال پاسخ دهیم که لایف استایل چیست؟ و به طور کلی لایف استایل افراد موفق کدام است؟ و مزایایی که این مفهوم می تواند برای هر یک از ما داشته باشد را تجزیه و تحلیل کنیم.
همان طور که گفتیم خیلی از افراد موفق در دنیا به کمک لایف استایل خوب به موفقیت و پیشرفت می رسند. این در حالی است که آن ها موارد لازم را به صورت مدام انجام می دهند . اما واقعا لایف استایل چیست که چنین تاثیری روی زندگی افراد دارد ؟ و چگونه تا این حد در زندگی و موفقیت انسان ها نقش دارد ؟
چون زمانی که زندگی نامه ی افراد موفق را مطالعه و تجزیه و تحلیل می کنیم به این نتیجه می رسیم که همه ی آنها در بسیاری از موارد شبیه به هم عمل کرده اند و همین نیز باعث شده است که در برخی از موارد به بیشترین دست آورد ها برسند. یعنی انسان ها با انجام دادن بسیاری از موارد که به صورت مستمر نیز انجام می دادند به جایگاهی رسیدند که گمان می کردند با در دسترس داشتن بسیاری از ویژگی های خاص به موفقیت رسیده اند درحالی که بعد از بررسی هایی که انجام داده شد به جایگاهی رسیدند که به این نکته رسیدند همه آنها از یک سری اصول مشترک پیروی کرده اند آن هم بدون اینکه خودشان از آن با خبرباشند.
بله درست است برای به موفقیت رسیدن باید یک سری موارد را به صورت ناخودآگاه و یا خودآگاه انجام داد و یک سری تغییرات را در زندگی و نحوه آن اعمال کرد که با استفاده از آن بتوانند خود را شبیه به دیگر ثروتمندان و موفق ها کرد تا بعد از مدتی بتوانند پای خود ر در جای آنها بگذارند و در راستایی قرار بگیرند که همیشه دوست داشتند در انجا باشند.
بعد از بررسی هایی که انجام شدبه نکته جذاب دیگری نیز درمورد افرادی که لایف استایل خاصی دارند، رسیدند که آن هم این بود که تقریبا همه افراد موفق قبل از به هدف رسیدن،الگویی اخلاقی و رفتاری داشتند که به انها کمک می کرد تا بتوانند بهتر در این مسیر قرار بگیرند و راه آنها مشخص تر باشد تا با استفاده از همین الگو بتوانند بهتر در این مسیر قرار بگیرند و رفتار های مشخص تری در راستای هدف گذاری و برنامه ریزی و در نهایت به هدف رسیدن انجام بدهند به همین خاطر سبک زندگی خود را با توجه به همین اصول بنا نهادند.
چون زمانی که شما با استفاده از الگو گرفتن از نسان های موفق از آنها تقلید می کنید به جایگاهی می رسید که می توانید خودتان شرایط را آماده کنید و خودتان رفته به رفته همچون آنها ببینید و فکر کنید به همین دلیل نیز می توانید همچون آنها به موفقیت برسید و لاکچری لایف خود را انجام دهید.
لایف استایل یعنی چی یا سبک زندگی روزانه چگونه است ،این ها می تواند شامل موارد مختلفی مثل نوع انتخاب ها ، سلیقه ها و … باشد. در واقع می توان گفت که لایف استایل افراد موفق، روش زندگی فرد یا گروهی از افراد هست که بستگی به فرهنگ و شرایط متفاوت هست. که در ادامه ی مقاله کلیدی و مفید با هم انواع لایف استایل را بررسی می کنیم و از خودمان بپرسیم که لایف استایل یعنی چه؟ ولی واقعا لایف استایل چیست؟
. توی این مقاله سه مورد اساسی داریم که با اون ویژگی های آن ها رو بررسی می کنیم:
قبل از این که ادامه بدیم لازمه که در مورد ابعاد متغیر زندگی صحبت کنیم …
ابعاد متغیر، در واقع ویژگی هایی هستند که معمولا همه روزه در زندگی ما دست خوش تغییر سلیقه های انسان های مخلف میشوند.مثل مد های مختلف در نوع پوشش، استایل، سبک موسیقی و …
در زیر به بررسی 7 روش بهبود سئو محلی می پردازیم:
1- پروفایل Google My Business بسازید و آن را بهینه کنید.
یکی از سادهترین اقدامات برای بهبود سئو محلی، ساخت پروفایل Google My Business است. این پلتفرم یک فهرست بیزنسی است که برای سرچهای محلی نشان داده میشود. برای راهاندازی این فهرست، باید یک لوکیشن و آدرس خیابان را ثبت کنید. بهینهسازی این پروفایل با دستهبندی، اطلاعات تماس، تصاویر و ساعات کاری انجام میشود و یکی از مراحل مهم در Local SEO است.
پیشهاد ما به شما: تولید محتوای سئو شده
2- پروفایلهای کسب و کار محلی ایجاد کنید
برخی از سایتها هستند که فعالیت شما را بررسی میکنند. مثلا Google+، Yelp و Yellow Pages به کاربران کمک میکنند شما را سریعتر پیدا کنند. هر پروفایل محلی که میسازید، مثل یک پلتفرم مجزا برای بازدیدکنندگان محلی عمل میکند. هدف از ساخت این وبسایتها ایجاد فرصت مناسب برای بهبود سئو محلی و اثبات اعتبار شما به کاربران است.
3- برندهای مولتی لوکال باید محتواها مشترک بین تمام لوکیشنها را تولید کنند.
اگر برند شما روی خدمات و محصولات مشترک بین چند موقعیت جغرافیایی مختلف کار میکند، باید همزمان روی همهی موقعیتها تمرکز کنید.
بسیاری از برندها با این چالش روبرو هستند و نمیدانند باید چطور از آن عبور کنند. بهترین و موثرترین راهکار تولید محتوای محلی در چنین شرایطی، تولید محتوایی است که مناسب همهی موقعیتها باشد. یکی دیگر از راهکارهای موثر، این است که برای هر موقعیت محتوای جدید و یونیک تهیه کنید. از اینکه فقط نام شهر را در محتوا تغییر بدهید اجتناب کنید.
4- کسب و کار خود را روی یک نقشه مشخص کنید.
Google Maps برای شروع کاملا مناسب است. در ایران روی نقشههای آنلاین مثل “ویز” ، بلد” و “نشان” هم میتوانید کسب و کار خود را اضافه کنید. حتما مطمئن شوید که بدون وجود اسپم، منطقه جغرافیایی مورد نظر را به درستی انتخاب کردهاید. حتی تعیین کنید که تا چه محدودهای قابلیت خدماترسانی دارید تا به صورت هدفمند فقط با مشتریان نزدیک ارتباط بگیرید.
5- روی کسب اعتبار خود تمرکز کنید.
برای اینکه بیزنس شما در سایتهای موتورهای جستجویی مثل Google، Bing و یا Yelp رشد داشته باشد، باید تا جایی که امکان دارد معتبر باشید. به صورت مرتب و روتین محتوای کسب و کار خود را آپدیت کنید. تصاویر باکیفیت و جدید هم تاثیر زیادی در بهبود سئو محلی شما دارد. سعی کنید نسبت به بازخوردهایی که از طرف مخاطبان دریافت میکنید، حرفهای و سازنده برخورد کنید تا صمیمیت و اعتماد بین شما و کاربران روز به روز بیشتر شود.
6- جزئیات کوچک را نادیده نگیرید.
هنگام آپلود و انتشار محتوای خود حتما به عناصر حیاتی HTML مانند برچسبها و توضیحات متا توجه داشته باشید. این جزئیات به اندازه تصاویر و محتوای شما حیاتی هستند. سعی کنید کلمات به کار رفته در این جزئیات، مختصر و مرتبط با بازار محلی هدف شما باشند.
7- بازاریابهای B2B باید روی نیاز مشتری تمرکز کنند.
بازاریابی B2B، تجارت بین دو بیزنس است. یعنی یک بیزنس،خدمات یا محصولات تجاری خود را به یک بیزنس دیگر میفروشد. اکثر خریداران تجارت B2B با سرچ نام تجاری، محصول یا خدمات شما، به شما دسترسی پیدا نمیکنند. آنها از عبارات جستجویی استفاده میکنند که مشکلگرا یا نیاز محور هستند. در مورد سوالات متداول و درخواستهای اطلاعاتی با همکاران و مشتریان خود طوفان فکری بر پا کنید. سه الی پنج نقطه کلیدی برای رفع مشکل مشتری را در نظر بگیرید و در جهت رفع آن تلاش کنید. بهبود سئو محلی با این تکنیک خیلی راحتتر انجام میشود.
فرآیند SEO به سرعت تغییر میکند. نمیتوانیم آپدیتهای بعدی گوگل را به صورت دقیق پیشبینی کنیم و بدانیم که تحت چه شرایطی SERPهای گوگل میزبان صفحات میشوند. اما برخی اقدامات هستند که به عنوان اقدامات پایه در نظر گرفته میشوند و Local SEO یکی از آنها است. به همین دلیل ضروری است که همیشه روی سئو محلی تمرکز کافی داشته باشید. با اجرای این 12 مورد عملی، قطعا رشد بزرگی در بحث دیده شدن و رشد بیزنس آنلاین شما اتفاق میافتد.
در مبحث مدیریت سرمایه در بازار بورس، ما چند اصل اساسی داریم که باید حسابی به آنها توجه کنیم و اونها رو مد نظر قرار بدیم. این را مطمئن باشید که اگر این تکنیکها را به درستی رعایت کنید، در کمتر از یکسال حداقل دو تا سه برابر سرمایهی خودتان از بورس سود میگیرید.
اولین تکنیکی که باید در مبحث مدیریت سرمایه در بورس رعایت کنید، بحث هیجان درمعامله هاست. من در مبحث تحلیل بنیادی به شما این را گفتم که خیلی از خبرها و خیلی از اتفاقات ممکن است که روی بورس تاثیر بگذارد و برای مدت زمان کوتاهی باعث شود که بورس یک رشد خوب یا ریزش زیادی داشته باشد.
اما کسی این وسط موفق است که به کل از این هیجانات دوری کند. وقتی میبیند بازار منفی هست، نباید سریعا سهمتونو بفروشید. نباید سریع برید تو صف فروش. در مقابل هم باید به این نکته توجه کنید که وقتی بازار مثبت هست، نباید برید تو صف خرید.
این نکته را از من داشته باشید که منفیهای بازار، فرصت خرید هستند و مثبتهای بازار فرصت نگهداری و یا فروش. یعنی وقتی بازار دارد اصلاح میکند یا به عبارتی میریزد، قانون مدیریت سرمایه در بورس میگوید که سهم بخرید و وقتی که بازار مثبته باید صبوری کرد و در نقطه مناسب فروخت.
پس دوری از هیجان و تکیه بر سواد و دانش بورسی مهمترین کاری هست که باید به آن توجه داشته باشید. اگر میخواهید خیلی خوب این مسئله را درک کنید، آموزش تحلیل تکنیکال را دنبال کنید. اونجا در مورد حمایتها و مقاومتها برایتان گفتم. حمایتها فرصت خرید و مقاومتها فرصت فروش یک سهم هستند.
پیشنهاد ما به شما : کسب درآمد بدون سرمایه
پس دوری از هیجان و تکیه بر سواد و دانش بورسی مهمترین کاری هست که باید به آن توجه داشته باشید. اگر میخواهید خیلی خوب این مسئله را درک کنید، آموزش تحلیل تکنیکال را دنبال کنید. اونجا در مورد حمایتها و مقاومتها برایتان گفتم. حمایتها فرصت خرید و مقاومتها فرصت فروش یک سهم هستن.
برای این کار شما باید با هر میزان سرمایهای که وارد میشید، یه سبد سهام برای خودتان داشته باشید و این سبد سهام رو بر اساس دارایی خودتان، تنظیم کنید. اگر بخواهم یک مثال برایتان بزنم، باید بگویم که مثلا اگر ده میلیون تومان پول وارد بازار بورس کردید. باید حداقل این پول را به سهبخش تقسیم کنید.
چطوری؟ بزارید براتون واضحتر بگویم. اگر شما ده میلیون پول داشته باشید و همه را بریزید در یک سهم، اگر سهم یک منفی پنج بخوره شما پونصد هزار تومن پولتان را از دست دادید. اما اگر سه تا سهمش کنید و یکی از سهما منفی پنج بخوره. شما نهایت بین صد تا صد و پنجاه هزار تومن پول از دست دادید.
بهترین راه طبق اصول مدیریت سرمایه در بورس این هست که در سبدتان سه تا پنج سهم داشته باشید. پس سرمایهی خودتان را تقسیم بر سه تا پنج قسمت کنید و هر کدام را در یک سهم سرمایه گذاری کنید.
یکی از نکتههایی که خیلی از افراد به آن توجه نمی کنند و خیلی از تازه واردها از آن ضرر میکنند، این هست که از گروههای مختلف خرید نمیکنند. ما در بازار بورس، صنعتهای مختلفی داریم که به آنها میگوییم گروه سهام. مثلا وقتی میخواهیم در مورد صنعت خودرو صحبت کنیم، میگوییم گروه خودرویی.
خب برای خرید سهم، با توجه به اینکه شما سبد قراره بچینید، بهتر است که از گروههای مختلف خرید کنید. مدیریت سرمایه در بورس به شما میگوید که اگر یک خودرویی در سبد سرمایه گذاری خودتان دارید، بعدی را از یک گروه دیگر خرید کنید. مثلا بروید سراغ گروه غذایی.
این کار باعث میشود که شما جریان بازار را در دستتان بگیرید. مثالش را قبلا زدم. مثلا اگر خودروییها سود ده بودند و بانکیها در همان زمان، درجا زدن یا ریختن، شما نگران سرمایتان نیستید، چون مدیریت سرمایه کردید و همزمان هم دارید سود میکنید و هم از بازار جا نموندید. و ضررتان داره با سودتان حداقل یِر به یِر میشود.
طمع کردن و حریص بودن در بازار بورس، تضمین کننده ضرر کردن شماست. این را همین جا راحت به شما بگویم که کسی در بازارهای مالی بخصوص بورس موفق می باشد، که برای خودش یک حد و حدودی از سود و ضرر را تعیین کند.
وقتی که ما یک سهمی را با دانش میخریم. یعنی یاد میگیریم که تحلیل تکنیکال انجام بدهیم روی سهم. یاد میگیریم که تحلیل بنیادی روی سهم داشته باشیم و بعد میخریم، آن زمان هست که ما به هدفهای سهم آگاه هستیم. یعنی برای آن یک هدف سود تعیین میکنیم.
این میشود حد سود ما. ما برای هر سهمی که به آن ورود میکنیم، باید یک حد سود تعیین کنیم. این حد سود، خیال ما را راحت میکند که اگر سهم ما به اون قیمت مد نظر ما رسید، ما دیگر میفروشیم و یا سیو سود میکنیم. اما اشتباهی که خیلی از افراد میکنند این هست که به حد سود پایبند نیستند.
در واقع طمع میکنند و وقتی تارگت سودشان زده میشود، با خودشان میگویند که حالا بازم صبر میکنم و سود میکنم. در حالی که این اشتباه است. چرا؟ چون شما دارید بر خلاف قانون مدیریت سرمایه در بازار بورس عمل میکنید و این باعث میشه که از سودتون کم بشود یا حتی ضرر کنید.
اما یک اصطلاح دیگه هم داریم که به آن میگوییم حد ضرر. اگر مقاله تحلیل تکنیکال را دنبال کرده باشید، به شما گفتم که هر حمایتی که از دست برود، میشه مقاومت و سهم تا حمایت بعدی ریزش میکند. اگر شما حمایت سهم تان از دست رفت، جایی هست که باید به یک استراتژی درست مدیریت سرمایه فکر کنید.
پشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی
قطعا سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه گذاری به خصوص بازار نیاز به آموزش دارد،در واقع شما می بایست در ابتدا بر روی خودتان سرمایه گذاری کنیدو نکته ای که باید به آن توجه کنید این هست که شما برای پولتان چندین سال تلاش کرده اید و حال می خواهید با دست رنج چندین ساله خودتان به سرمایه گذاری بپردازید ،بنابراین قبل از شروع کار در این فضا حتما آموزش ببینید.اگر میخواهید در بورس و یا هر بازار مالی دیگهای موفق باشید، باید قبل از هر چیزی بحث مدیریت سرمایه را یاد بگیرید. من در این مقاله، هر آن چیزی که باید در مورد مدیریت سرمایه بدونید را به شما میگویم:
یکی از بهترین بازارها برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی، بازار بورس هست. بازار بورس در ایران، چند سالی هستش که روند صعودی دارد و بستر خوبی برای رشد سرمایه فراهم کرده است. اما این اصلا به این معنی نیست که شما هر میزان سرمایهای که توی بازار بیارید، میتوانید چند برابر سود کنید.
یکی از اشتباهاتی که مردم در بازار سرمایه دارند این هست که فکر میکنند با هر میزان سرمایهای وارد بازار بورس بشوند و هر سهمی را خریداری کنند و یا در هر صنعتی سرمایه گذاری کنند، بالاخره به سود میرسند. در حالی که این تفکر کاملا اشتباه است. ما باید مدیریت سرمایه در بورس را همیشه در اولویت داشته باشیم.
بورس، جایی نیست که ما بخواهیم با سرمایهی خودمان قمار کنیم. یا بخواهیم بر اساس احتمال و شانس پیش برویم. یادتان باشد که بورس یک بازار مالی هست و هر بازار مالی از ویژگیهای علم اقتصاد برخوردار می باشد. راهها و نکتههای زیادی هست که میتواند ما را به سود کردن در بازار بورس برساند. اما یک چیزی رو نباید از یاد ببرید.
آن این نتکه هست که در بازارهای مالی، خصوصا در بورس، ضرر نکردن، خیلی سختتر از سود کردن است. یعنی شما باید به حدی روی مبحث مدیریت سرمایه در بورس کار کنید که اگر وارد یک بازار مالی شدید، تا جایی که ممکنه اول ضرر ندید و بعد به سود کردن فکر کنید.
آموزش مدیریت سرمایه توی ایران، سابقه چندانی ندارد. در حالی که اگه یک سری به بازار فارکس، یا بورسهای جهانی بزنید، میبینید که اولین نکتهای که خود کارگزاریها و حتی مدرسین بورس به شما یاد میدهند این هست که مدیریت سرمایه در بورس را رعایت کنید.
خب، حالا که این مطلب اینقدر مهم است، من قصد دارم به شما یک آموزش جامع از مدیریت سرمایه در بورس بدم و به همهی سوالاتتان در این زمینه پاسخ بدهم تا که با خیال راحت تری در بازار بورس فعالیت کنید و موفقیت بیشتری کسب کنید.
پیشنهاد ما به شما : مدیریت کسب و کار
ببینید وقتی در مورد مدیریت سرمایه حرف میزنیم، به زبان ساده داریم میگوییم که چطوری با سرمایهای که در دستمان هست، برخورد کنیم که بتوانیم به سود بیشتری برسیم و بتوانیم چند برابرش کنیم. حالا مدیریت سرمایه در بورس هم دقیقا همین است.
ما باید بر اساس سرمایهای که داریم یک استراتژی مدیریتی برای خرید و فروش سهم هایمان داشته باشیم تا که سه تا هدف را بهش برسیم. این سه تا هدف، توی بازار بورس این هست که: اول از همه ضرر نکنیم. دوم از بازار جا نمونیم و سوم اینکه سود کنیم.
شاید خیلیها که تازه اومدن تو بورس و سودهای بورسی را دیدند به این باور رسیده باشند که بورس ضرر ندارد. اما باید به شما بگوییم که بورس هم مثل هر بازار مالی دیگهای ضرر دارد و اگر ما نتوانیم بحث مدیریت سرمایه در بورس را رعایت کنیم، طبیعتا ضرر سنگینی میکنیم.
اما نگران نباشید، تکنیکهایی هست که جلوی ضرر شما را برای همیشه میگیرد. یعنی وقتی شما اصول مدیریت سرمایه در بورس را یاد بگیرید، دیگر نیاز نیست که نگران ضرر کردن باشید. اصول مدیریت سرمایه در بورس به شما یاد میدهد که بیش از 90 درصد معاملاتتون رو همیشه با سود ببندید.
دومین نکته این هست که ما باید یک جوری مدیریت سرمایه در بورس انجام بدهیم که از بازار جا نمونیم. عمدتا روند بازارهای مالی، همیشه صعودی هست و اگر نزولی هم داشته باشد، دوباره فازهای صعودی را در پیش دارد. اما این وسط خیلی مهم هست که در صنعتی سرمایه گذاری کنیم که در حال رشد می باشد.
پیشنهاد ما به شما : مدیریت چیست
مثال : یه موقع بازار صعودی هست، اما صنایع غذایی رشد خوبی ندارند. یک موقع بازار نزولیه اما میبینیم که مثلا صنعت بانکداری، در حال صعود در بازار هست. اگر ما بحث مدیریت سرمایه در بورس را به درستی بلد باشیم. هم توی غذاییها سود میکنیم و هم توی بانکداریها.
و مبحث سوم این می باشد که ما جوری مدیریت سرمایه در بورس را انجام بدهیم که همیشه نتیجهی کارمان صعودی باشد. وقتی ما وارد بازار سرمایه میشویم، همیشه باید دیدمان به چند برابر کردن پولمان باشد، اما این زمانی نتیجه میدهد که ما استراتژی مدیریت سرمایه در بورس خودمان را بر اساس تکنیکهای اصولی مدیریت سرمایه ترتیب بدیم.
برای این که از اول شروع کسب و کار هوشمندانه ای داشته باشی حتما 5 اصل پایین رو بخون !
مشخص کردن این که میخوای چه کاری انجام بدی برای خیلی ها به معنی مشخص کردم علاقشونه . به مهارتها، تواناییها و تجربیاتت فکر کن، واقعگرا باش و تصمیماتت رو تجزیه و تحلیل کن. تصور کن هر روز به مدت چند ساعت هدایت کسب و کارت را برعهده داری.
اگر با این روال کاری مشکلی نداشتی.اون وقته که می تونی به این فکر کنی که این کسب و کار قابلیت اجرا شدن داره .
یک کسب و کار زمانی می تونه مفید باشه که دو طرفه باشه !
یعنی کالا و یا خدمات شما ، باید طوری باشند که مردم به اون نیاز داشته باشن. و یا این که با یک بازاریابی درست.بتونن احساس نیاز رو در مشتری به وجود بیارن ! پس باید این جمله رو به خودت بگی.که من به دنبال کسب و کار هایی هستم.که مورد تقاضای بازار و خریدار باشه !
همیشه سعی کنید دنبال ایده های کسب و کار های پر سود باشید .
یک راه کار عملی اینه که خودت رو جای مشتری بزاری …
یعنی ببینی اگر خودت جای مشتری بودی ، کالا و یا خدمات خودت رو حاضر بودی استفاده کنی ؟؟
حاضر بودی برای کالا یا این خدمات پولی پرداخت کنی ؟
چقدر ؟! همه ی این سوال و جواب هارو روی یک برگه داشته باش. فقط بازم میگم که حتما و حتما با خودتون روراست باشید ! شروع کسب و کارمطاله
با افرادی صحبت کنید که مشتری های احتمالی کسب و کار شما هستند . درباره ی نیاز هاشون بپرسید . دغدغه هاشون رو بشناسید . ترس هاشون رو بشناسید . چون مخصوصا اگر بتونید خدماتی داشته باشید.که ترس های مشتریان خودتون رو برطرف کتید بسیار بسیار برنده خواهید بود !
قطعا همه ی ما دیدیم که وقتی فرزندی متولد میشه ، حساسیت بالایی نسبت به سلامتی ، استخوان بندی نوزاد و … دارند .
چرا این موضوع رو مطرح کردم ؟! با من همراه باش …
چند سال پیش شرکتی در ایران کسب و کاری ایجاد کرد که آرامش خواب نوزاد رو تامین کرد .
اومد تختی مخصوص نوزاد ها و کودکان تولید کرد که علاوه بر اون ، سلامتی ستون فقرات و استخوان بندی کودکان رو هم در آینده تامین کرد ! شروع کسب و کار
درآمد این کسب و کار ها و شرکت ها ، به صورت قابل توجهی بالاست !
خیلی وقته که هدایت کسب و کار و مدیریت اون ، تغییرات عمده ای داشته . طرح کسب و کار ، پلن و مدل بازاربابی رو به هیچ عنوان نباید فراموش کنید. و حتی اگر برای این موضوع هزینه ای اصولی و تحقیق شده پرداخت کنید ، ضرر نکردید .
پس اگر توی این حوزه تجربه ای نداشتید و یا دانشی ندارید …
با تاکید می گم : حتما از متخصص این کار مشورت بگیرید و یا نیرویی در
این حوزه استخدام کنید .
بازاریابی مدرن امروز
بازاریابی امروز با تولید محتوا ، مدیریت شبکه های اجتماعی و ارسال ایمیل مرتبط هست. مخصوصا بازاریابی محتوا ، شاخه از این شغل پر اهمیت هست.که توی کسب و کار های داخلی کشور ، باید جدی گرفته بشه !
تولید محتوا کار هر کسی نیست ! چون محتوا مغز سازمان شماست !
باید مشخص کنید.رویکرد شما دربارهی مسائل برای ارائهی ایده هاتون به مشتریانتون ، چطور خواهد بود. طرح کسب و کاری داشته باشید.که در آن جزئیات به خوبی و شفاف بیان شده باشد . مواردی مانند ساختارهای عملیاتی، محصول، سامانههای توزیع و طرح توسعه را در طرح کسب و کار و مدل بازاریابی خودتون حتما باید وجود داشته باشد .
از ابتدا روی گستردگی کسب و کار فکر نکنید. ابتدا کسب و کارتان را در مقیاس کوچک بررسی کنید . پس از گذشت هر مرحله در بررسی کسب و کار ها ، مقایس ها رو کم کم می تونی بزرگ تر کنی .
فقط حواست باشه … اصولی و طبق استانداردی که از دانش این کار خواهی
داشت .
پس بازم میگم که اگر تخصصی توی این موضوع نداری حتما از متخصص این کار
استفاده کن .