برای همه ما پیش آمده است که وارد یک صفحه از وب شویم و آن صفحه به درستی بارگیری نشده باشد. آن چیزی که مقابل چشم ما قرار میگیرد، توضیحاتی است که در کنار یک عدد سه رقمی یا چهار رقمی قرار میگیرند. این توضیحات، همان توضیحات ارورهای سایت است.
در واقع کاربران وب وقتی صفحهای که قصد دسترسی به آن را داشتند نمیتوانند بررسی کنند، با یک پیام خطای HTTP مواجه میشوند. برای تعیین اینکه چرا چنین پیامی را دریافت کردهاید و چطور مشکل را برطرف کنید، باید کدهای ارورهای مختلف سایت را بشناسید. ما در این بخش از امین محتوا، قصد داریم 10 مورد از رایجترین خطاهای سایت را بررسی کنیم تا بدانید هر ارور چه معنایی دارد و به چه علت ایجاد میشوند.
این اطلاعات به شما کمک میکنند تا به طور دقیق بدانید چطور میتوان نرخ پرش صفحات را بهبود بدهید و رتبه آنها در SERP افزایش پیدا کند.
بیشتر بدانید: سئو چیست؟
رایجترین اروری بین ارورهای سایت که ممکن است کاربران با آن مواجه بشود، همین پیام است. در واقع خطای 500، هر زمانی که خطایی در سرور داخلی سایت به مشکل بر بخورد، نمایش داده میشود. اصولا این خطا زمانی رخ میدهد که سرور وب سایت بیش از اندازه بارگذاری شده باشد.
راه حل رفع خطا: صفحه را رفرش کنید، حافظه پنهان مرورگر را پاک کنید، کوکیهای مرورگر را حذف کنید و اگر با همهی این اقدامات همچنان این خطا را مشاهده کردید، خود مرورگر را مجددا نصب کنید.
اگر دیدید که سایت شما چنین خطایی را به کاربران نمایش میدهد، با ارائه دهنده هاست خود تماس بگیرید و موضوع را پیگیری کنید. اگر سایت شما وردپرسی است، پلاگینهای third-party که استفاده میکنید را یکی یکی تست کنید تا مطمئن شوید مشکل از این پلاگینها نیست.
بیشتر بدانید: بهترین پلاگین های سئو سایت
این خطا معمولا زمانی نمایش داده میشود که دسترسی به سایت برای کاربر غیر مجاز باشد.
راه حل رفع خطا: به عنوان ادمین سایت، میتوانید از طریق حساب cPanel خود، محافظت از پسورد را به سایت خود اضافه کنید. با این کار لایه امنیتی درستی ایجاد میکنید که فضای مدیریتی شما را هدفمندتر میکند. در واقع با این کار شما فضایی شبیه به پوشه Wp-admin در سایت وردپرس خواهید داشت.
اگر ریکوئست سایت شما خراب باشد، این پیغام را مشاهده خواهید کرد. ارور 400 نشان میدهد که مشکلی در مرورگر وب شما وجود دارد که با در خواست شما مچ نمیشود. معمولا این پیغام زمانی دیده میشود که دیتاهای ارسال شده توسط مرورگر با قوانین پروتکل HTTP مطابقت نداشته باشند. سرور نمیداند که چطور درخواست دریافت شده را به بهترین شکل پردازش کند.
راه حل رفع خطا: اصولا این خطا بخاطر ناپایدار بودن چیزی از سمت کاربر ایجاد میشود. مثلا اتصال ناپایدار اینترنت، مشکل امنیتی در سیستم عامل و مشکل کش مرورگر، میتواند عامل ایجاد خطا باشند، بنابراین رفع این مشکلات، راه حل رفع خطای 400 خواهد بود.
اگر برای دسترسی به یک دایرکتوری ممنوعه در یک سایت داشته باشید، این خطا را مشاهده میکنید. در واقع این اخطار به شما میگوید که به هیچ عنوان قرار نیست به آن صفحه دسترسی پیدا کنید.
راه حل رفع خطا: شما به قسمت ممنوعه یک سایت که برای جلوگیری از هک شدن تعبیه شده است، هرگز دسترسی نخواهید داشت. بنابراین برای رفع این ارور راه حلی وجود ندارد.
در مقالهی ” سئو چیست؟” در مورد ضرورتهای SEO صحبت کردیم و کمی با روند کار موتورهای جستجو آشنا شدیم. اما در این بخش خیلی عمیقتر و حرفهایتر دلایل اهمیت سئو (SEO) در موتورهای جستجو مثل گوگل را بررسی میکنیم. مطمئنا شما هدف خاصی از مطالعهی این موضوع دارید. شاید در ابتدای راه یادگیری باشید و یا ممکن است به عنوان صاحب یک کسب و کار بخواهید بدانید چه هزینههایی را برای گسترش بیزنس خود صرف میکنید. در هر صورت، باید به این سوال قبل از هر چیزی پاسخ دهید که ” دلیل ایجاد وبسایت چیست؟” .
دلیل وجود وبسایت شما، شاید کمک به افزایش فروش محصول یا خدمات و یا انتشار اطلاعات باشد. یعنی جدا از ظاهر سایت، شما باید اقداماتی برای دیده شدن محتوای آن هم داشته باشید. به طور کلی هر وبسایت برای کمک به مردم و تسریع خدمات ایجاد میشود. کاربران برای بدست آوردن اطلاعات، پاسخ به سوالات، خرید محصولات، دانلود تصاویر و ویدئوهای مختلف از گوگل استفاده میکنند.
بیش از صد دلیل مختلف برای ساخته شدن یک وبسایت و اهمیت سئو وجود دارد و شما باید دلیل اصلی خودتان را پیدا کنید اما برای شما 7 تا از اصلی ترین و دلایل اهمیت سئو و بهینه سازی سایت را جمع آوری کردیم. وقتی دلیل محکمی برای انجام هر کاری داشته باشید، با استراتژی و هدفمند اقدامات لازم را انجام میدهید. از بعد تخصصی، کارشناسان و متخصصین سئو این اهداف را به خوبی درک کردهاند و میتوانند به شما و سایت شما کمک کنند تا سریعتر به هدف خود برسید. همیشه به یاد داشته باشید که سئو یک راه پایدار و اساسی برای بازاریابی وبسایت است. شما اطلاعات سایت خود را برای بدست آوردن مخاطب هدف بهینهسازی میکنید. به همین خاطر است که اهمیت سئو به عنوان یکی از مهم ترین کانال های دیجیتال مارکتینگ از سایر روش ها بیشتر است.
بسیاری از برندها و بیزنسها میدانند و یا دست کم فکر میکنند که میدانند برای فعالیت در بخشهای دیجیتالی کسب و کار خود به SEO نیاز دارند. مسلما بهینهسازی قابلیت سرچ و دید کلی یک وبسایت را بهبود میبخشد. اما جالب است بدانید که این فرآیند ارزشهای واقعی دیگری نیز ارائه میدهد. در ادامه بررسی میکنیم که چرا بهینهسازی موتورهای جستجو در این سالها رونق گرفته است و چرا اهمیت سئو روز به روز بیشتر میشود.
سرچ ارگانیک (organic search) بخش بزرگی از عملکرد وبسایتها است و در نهایت باعث ایجاد تعامل بین
فروشندگان، متخصصان و خریداران میشود. گوگل نسبت به دیگر موتورهای جستجو مانند Yahoo ،
Bing،
Baidu،
Yandex و Duck Duck Go بیشترین
سهم از بازار جستجو را در اختیار دارد. ولی همهی آنها به دیده شدن وبسایت شما
کمک میکنند. منطقی است که نسبت به عملکرد گوگل، بیشتر به استراتژیهای آن توجه
داشته باشید و فرآیند فهرستسازی آن را به عنوان مرجع عملکرد خود در نظر بگیرید.
گوگل
پربازدیدترین وبسایت جهان است و بیش از 1 میلیارد کاربر از سیستم Gmail آن
استفاده میکنند. یوتیوب دومین موتور جستجوی بزرگ است و حداقل 2 میلیارد نفر در
ماه به آن دسترسی دارند. همهی ما حداقل یکبار در روز برای دریافت اطلاعات از گوگل
استفاده میکنیم.
SEO باعث ایجاد اعتبار و اعتماد میشود
هر کارشناس و متخصص سئو تلاش میکند تا به عنوان تکمیل کنندهی
کار طراح سایت، یک محیط با شرایط استاندارد و قوی و محتواهای هدفمند بسازد. محیطی
که با کسب اعتبار و اعتماد کاربران به راحتی قابل دسترس باشد.
عناصر زیادی
برای قدرتمند شدن سایت شما در برابر رقبا وجود دارد که باید از هر کدام به خوبی
استفاده کنید تا در صفحهی اول و رتبههای برتر گوگل قرار بگیرید. این عناصر
عبارتند از:
• Natural Links لینک
های طبیعی
• رفتار مثبت
کاربران
• سیگنالهای
یادگیری ماشینی Learning machine
• بهینهسازی
عناصر و محتوای On-page
این عناصر برای
تمامی وبسایتها و حوزههای فعالیت تحت وب ضروری است. نکتهای که باید به آن توجه
داشته باشید این است که اعتبارسازی بین گوگل و مخاطب هدف، یک شبه انجام نمیشود و
باید صبور باشید.. به همین خاطر است که اهمیت سئو در بازاریابی دیجیتال و توسعه
سایت بسیار زیاد است.
تثبیت یک برند
به عنوان مرجع، به صبر، تلاش و تعهد نیاز دارد. همچنین باید در راستای این هدف یک
محصول یا خدمات با کیفیت را به کاربران و مشتریان ارائه دهید تا به شما اعتماد
کنند
یادگیری سریع زبان انگلیسی دغدغه بسیاری از افراد است. پس اگر تصمیم به یادگیری انگلیسی گرفتهاید، انگلیسی رایجترین زبان دوم دنیا است . از این رو به سادگی میتوانید منابع مفیدی برای یادگیری این زبان، چه کتبی چه شفاهی، پیدا کنید. اما اگر نیاز به یادگیری انگلیسی در سریعترین زمان ممکن دارید، چی؟ در ادامه این مطلب به بررسی چند راهکار خواهیم پرداخت تا از اتلاف وقتتان جلوگیری کنید و در کوتاهترین بازه زمانی به اهداف خود از یادگیری زبان بینالمللی دنیا دست پیدا کنید.
شاید تعجب کردهاید که اولین نکته ارتباطی با یادگیری لغات انگلیسی یا دستور زبان و گرامر ندارد. دانستن “چرا” مهمتر از “چگونه” است. قبل از اینکه فکر کنید که چگونه سریع زبان انگلیسی یاد بگیرید، به این فکر کنید که چرا میخواهید زبان انگلیسی بیاموزید. همین الان یک قلم و کاغذ بهدست بگیرید و دلایل خود برای آموزش زبان انگلیسی را یادداشت کنید. از نوشتن دلایل کلی و کلیشهای اجتناب کنید، بلکه به خودتان فکر کنید و اینکه زبان انگلیسی چه فایدهای برای شما دارد. نیازی نیست دلایلتان را به کسی بگویید. بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان
مهم نیست که در چه سطحی قرار دارید؛ مبتدی هستید یا شاید تا کنون در کلاسهای بسیاری شرکت کردهاید و یا از کودکی در آموزشگاههای بسیاری ثبت نام کرده باشید؛ اما همچنان به نتیجه دلخواه در صحبت کردن به شکل روان نرسیدهاید. روشهای بسیاری برای آموزش در منزل وجود دارد که هر کسی باید با توجه به روش مورد علاقه خود پیش برود.
برای آموزش زبان انگلیسی در خانه، در قدم نخست باید انگیزه بالایی داشته باشید و با برنامهریزی اصولی و دقیق، پیش بروید. باید در ابتدا برای خود به طور مفصل، مزایای آموزش زبان در خانه را یادآور شوید و به آن کاملا پایبند باشید تا انگیزه لازم، برای ادامه مسیر با قدرت هرچه بیشتر را داشته باشید و بتوانید تصمیم قطعی برای آموزش زبان در خانه را بگیرید؛ زیرا که بسیاری از افراد به صورت مقطعی تصمیم میگیرند، اما بعد از مدتی به کلی همه چیز را فراموش میکنند.
یادگیری باید به صورت پیوسته و مرتب انجام شود؛ سعی کنید مثلا روزانه یک ساعت را به آموزش زبان در خانه اختصاص دهید. همچنین، در فعالیتهایی که انجام میدهید، زمانهای مرده بسیار زیادی پیدا میشود که اصلا فکرش را نمیکنید که بتوان از آن برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرد. از زمانهای مرده خود، مانند زمانی که در اتوبوس یا مترو هستید، در این راستا استفاده کنید.
امروزه، به دلیل مشغلههای کاری بسیار و نیاز مبرم به آموزش زبان انگلیسی و تقویت آن برای مهاجرت، ارتقاء شغلی و سایر موارد، بسیاری از افراد تمایل دارند که انگلیسی را بدون حضور در کلاس، یاد بگیرند.
در ادامه، به کارآمدترین روشها و استراتژی های یادگیری زبان انگلیسی در خانه میپردازیم:
اگر از ابتدا برای خود هدفی تعیین کنید، انگیزه و اراده بیشتری برای ادامه آموزش خواهید داشت، همچنین، با داشتن هدف مشخص، در زمان کمتری پیشرفت خواهید کرد. از نمونه اهدافی که میتوان نام برد: مهاجرت یا تحصیل، سفر به کشورهای دیگر، رسیدن به نمره مدنظر در تافل و یا آیلتس، توانایی دیدن فیلمهای زبان اصلی بدون زیرنویس، توانایی گفتگو با پارتنر انگلیسی زبان و … .
این را بدانید که مهم نیست که روز خود را چقدر شلوغ شروع کردهاید، یکی از پراهمیتترین مسائل در یادگیری زبان انگلیسی پیوسته بودن یادگیری است، این پیوستگی باعث میشود انگیزه شما برای یادگیری بیشتر شود و اگر صبحها و بعنوان اولین کار روزانه شما قرار بگیرد، به ذهن شما یادآوری میشود که یادگیری زبان انگلیسی اهمیت بالایی دارد. یادگیری در صبح باعث میشود مطالبی را که شب قبل آموختهاید، تکرار و تقویت شود که این امر احتمال یادآوری مطالب را در آینده افزایش میدهد.
کتاب داستانهای بسیاری در بازار و در اینترنت به صورت آنلاین وجود دارد که شما با توجه به سطح دانش خود میتوانید آنها را تهیه کنید. خواندن کتاب داستان انگلیسی کمک قابل توجهی در جهت تقویت خواندن و گرامر انگلیسی به شما خواهد کرد و همچنین، با دامنه لغات جدیدی آشنا میشوید. یکی از مهمترین روشها برای یادگیری لغات و افزایش دایره لغات، خواندن کتاب داستان است؛ فقط باید دقت داشته باشید کتابهایی را انتخاب کنید که مورد علاقه و با سطح زبان شما تناسب داشته باشد.
این روش به شما این امکان را میدهد با اصطلاحات و عبارات مفیدی که در ترانهها وجود دارد، آشنا شوید؛ ضمن اینکه آموزش با موسیقی و ریتم، فرآیند آموزش زبان انگلیسی را سادهتر و قابل یادآوریتر خواهد کرد.
برای یادگیری هر چه بیشتر و مفیدتر آموزش زبان انگلیسی در خانه، بهتر است دوستی پیدا کنید که با شما انگلیسی صحبت کند؛ زیرا که با صحبت کردن با یک شخص دیگر، این امکان برای شما فراهم میشود که مجبور به صحبت در موقعیتهای مختلف شوید و به صورت کاربردی زبان انگلیسی را به راحتی فرا بگیرید. برای پیدا کردن یک دوست با زبان انگلیسی فقط کافیست در گوگل English Exchange را سرچ کنید، تا برای شما سایتهای مرتبط را معرفی نماید.
در تنهایی با خود انگلیسی صحبت کنید و سعی کنید جملات متعددی در مورد موضوعات مختلف بسازید. این روش کمک بزرگی در افزایش تمرکز و روان صحبت کردن شما خواهد کرد. حتی به انگلیسی فکر کنید؛ یعنی زمانی که به مطلبی فکر میکنید، سعی کنید در ذهن خود همان جملات را به انگلیسی تکرار کنید؛ در این روش، به دلیل اینکه شما تمام کلمات را نمیدانید، باعث میشود تا کلمات جدید دیگری را یاد بگیرید. این روش کمک بزرگی به اسپیکینگ شما خواهد کرد. این کار در ابتدا شاید برای شما کمی سخت باشد؛ اما به تدریج برایتان راحتتر میشود واعتماد بهنفستان در صحبت کردن بالا میرود.
شاید از اینکه به شما گفته شود در معرض شنیدن زبان انگلیسی قرار بگیرید، برایتان سوال پیش بیاید که این عمل چه اهمیتی دارد؛ اما وقتی به نحوه آموزش یک کودک از بدو یادگیری زبان مادری توجه میکنیم، متوجه میشویم که میبیند و میشنود و بعد از آن، کم کم حرف میزند. شما با گوش دادن اخبار انگلیسی، فیلم به زبان انگلیسی، حتی کارتون انگلیسی میتوانید به طور قابل قبولی زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید. تماشای کارتون را بسیار جدی بگیرید؛ شاید کمی عجیب باشد، اما یکی از موثرترین راههای آموزش زبان در خانه و بدون کلاس آموزشی دیدن کارتون انگلیسی میباشد. فیلم یا کارتون مورد علاقه خود را بارها ببینید و جملاتی را که متوجه نمیشوید، فیلم را متوقف کنید و دوباره همان قسمت را تماشا کنید. کلمات جدید در فیلم را یادداشت کنید و تمام کلمات جدید را بخوبی یاد بگیرید.
امروز میخواهیم در رابطه با افعال بی قاعده در زبان انگلیسی صحبت کنیم . اگر میخواهید به شکل مناسبی از زمان های انگلیسی استفاده کنید باید شکل های گذشته فعل را به خوبی یاد بگیرید. یک سری فعل هستند که حالت گذشته شان از قواعد خاصی بهره میبرند و تمامی آنها یک شکل مصدری دارند اگر در جایی به این نوع فعل ها برخورد کردید باید بدانید که به این نوع افعال ، افعال بی قاعده و یا Regular Verb می گویند. یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجرت
اگر شما در این قسمت از زبان انگلیسی خساست به خرج ندهید بهتر است چون یادگیری بیشتر این قسمت در شیوایی و رسایی و همچنین فهم بهتر مطالب کمک زیادی به شما میکند. در این قسمت از مقاله میخواهیم بیشتر در رابطه با این افعال صحبت کنیم . خوب بریم سراغ افعال بی قاعده افعالی هستند که شکل گذشته و سوم آنها ed نمیگیرد. یعنی شکل گذشته و سوم آنها در بیشتر موقع ها با فعل تفاوت دارد به همین دلیل زبان آموزان باید آن ها را حفظ کنند.
بهترین روش آموزش زبان به کودکان
یادگیری افعال بی قاعده
زبان آموزان برای یادگیری افعال بی قاعده در زبان انگلیسی باید به چند نکته توجه داشته باشند تا به تسلط کافی در این افعال پیدا کنید.
بهترین شیوه یادگیری تکرار است
یکی از بهترین شیوه یادگیری برای یادگیری این افعال تکرار است و سعی کنید هرروز زمان مشخصی را تعیین کنید و برای مرور آن ها اختصاص دهید برای یادگیری و تکرار سعی کنید که اگر در جمله ای این افعال بی قاعده را مشاهده کردید دور آنها را خط بکشید و فرم های دیگر را در ذهن خود یادآوری کنید.
گروه بندی کردن افعال بی قاعده
برای این کار از جدول هایی که با موضوع های مختلف استفاده کنید و هر بار فعل ها را با شیوه ی جدیدی جدا کنید. به عنوان نمونه زبان آموزان میتوانند فعلهایی را که پر کاربردتر هستند در یک گروه قرار دهند یا فعلهایی که فرم حال سادۀ آنها با فرم گذشته یکسان است در گروه دیگری قرار دهند. همچنین شما میتوانید برای یادگیری بهتر فعلهای بیقاعده آنها را از نظر معنی و کاربرد در گروههای مجزا قرار دهید تا بتوانید آنها را تفکیک کنید.
جمله نویسی با فعل های بی قاعده
یکی از بهترین راههایی که زبان آموزان میتوانند اثر بخش باشد و به یادگیری بهتر فعلهای بی قاعده به زبان آموزکمک کند این است که با استفاده از فعلهای بی قاعده به جمله نویسی بپردازید و آنها در جمله نویسی تمرین کنید. زبان آموز باید آنها را تمرین کنند و از روشهای مختلف بهره ببرید تا بهترین و مؤثرترین شیوه را که در شما اثر بخشی بیشتری دارد به دست آورید.
فلش کارت ها
برای مبحث فعلهای بی قاعده میتوانید فلش کارتهای این بخش از گرامر زبان انگلیسی را تهیه کنید تا همیشه به راحتی همراهتان باشند و تا زمانی که به ملکۀ ذهنتان تبدیل شدند از آنها برای یادگیری و تسلط بیشتر استفاده کنید.
از افعال بی قاعده پرکاربرد استفاده کنید
برخی از افعال بی قاعده بیش از سایر آنها استفاده می شوند. به طوری که شاید در طول روز ممکن است که قسمت های دو و سوم فعلی را با رها و بارها دیده باشید پس زبان آموز باید قبل از اینکه بروید سراغ لیست کامل افعال بی قاعده، سعی کنید افعال بی قاعده پرتکرار را یاد بگیرید.
هیچ قانون قطعی و ثابتی برای نوشتن متا دیسکریپشن وجود ندارد. اما پس از تجربه و تحقیق ما به موارد زیر برای نوشتن متنی مناسب و تاثیرگذار دست یافتهایم:
دستیابی به همه این اهداف در 155 کاراکتر یا کمتر ممکن است دشوار به نظر برسد. اما این مهارتی است که در صورت ارسال محتوای زیاد به سرعت یاد خواهید گرفت.
Meta description این پست را به عنوان نمونه در نظر بگیرید:
“یادگیری نحوه نوشتن توضیحات متا میتواند به صفحات شما کمک کند تا در SERPها توجه بیشتری جلب کنند. در اینجا برخی از بهترین نکات وجود دارد!”
این متا دیسکریپشن 134 کاراکتر دارد، یعنی هنوز حتی مقداری فضای خالی دارد. نکات ضروری پست ذکر شده است و مشخص است که محقق با خواندن آن چه چیزی میتواند پیدا کند. علاوه بر این، شامل یک Call to Action (CTA) موثر است.
155 کاراکتر می تواند محدود کننده باشد. اگر با پستهای عمیقی کار میکنید که موضوعات زیادی را پوشش میدهند، ممکن است برای شما مشکل باشد که همه آنها را در این توضیحات ذکر کنید. در نهایت، باید تصمیم بگیرید که چه اطلاعاتی مهمتر است.
“توصیه می کنیم از این نکته برای جذاب کردن توضیحات خود استفاده کنید: با استفاده از عباراتی مانند “بیایید در مورد آن صحبت کنیم” یا “دریابیم که چگونه”، کاربران را مشتاق کنید که صفحه شما را بررسی کنند. این اصطلاحات ساده و مبتنی بر عمل میتوانند خوانندگان را ترغیب کنند تا روی محتوای شما کلیک کنند.”
سوالات متداول در مورد متا دیسکریپشن
اکنون که می دانید چگونه متا دیسکریپشن را کامل بنویسید، می توانید کار بر روی سئو وب سایت خود را شروع کنید. در این بخش سعی میکنیم به رایج ترین سوالات در مورد توضیحات متا سئو پاسخ دهیم.
اگر از یک افزونه SEO مانند Yoast SEO یا Rank Math استفاده میکنید، ویجتی را در ویرایشگر خواهید دید که به شما امکان میدهد برای هر صفحه یک توضیحات متا تنظیم کنید.
به عنوان یک قانون کلی، توصیه میکنیم فقط یک یا دو کلمه کلیدی را در توضیحات متا بگنجانید. به یاد داشته باشید که شما فقط تا 155 کاراکتر دارید، بنابراین فضای زیادی برای مانور وجود ندارد. اگر از چند عبارت کلیدی استفاده کنید، ریسک نوشتن توضیحاتی را به جان میخرید که کاربران را درگیر نکند و برای موتورهای جستجو مانند هرزنامه به نظر برسد.
در مورد کلمات کلیدی بیشتر بخوانید: کیورد ریسرچ چیست؟
اگر آن را به صورت دستی اضافه نکنید، موتورهای جستجو با رفتن به صفحه و برداشتن بخشی متن، آن را ایجاد میکنند. معمولا چند جمله اول یک مقاله را به صورت خودکار قرار میدهند. این قالب اغلب منجر به توضیحات گیج کننده میشود که به درستی محتوا را منعکس نمیکند.
متا دیسکریپشن باید کمتر از 155 کاراکتر باشد تا کاربران بتوانند جملات کامل را بخوانند. اگر از این حد تجاوز کنید، بقیه توضیحات متا قطع خواهد شد. این میتواند در مورد محتوا و هدف صفحه سردرگمی ایجاد کند.
به انتهای مقاله متا دیسکریپشن رسیدیم؛ اکنون شما میدانید که توضیحات متا برخی از مهمترین عناصر برای سئو هستند، حتی اگر مستقیما بر رتبه شما در SERP تأثیر نگذارند. درست است که تعداد کاراکترها محدود است و فضای زیادی وجود ندارد، اما همین هم کافی است تا به کاربران پیش نمایشی از آنچه در مقاله خواهند خواند ارائه دهیم.
شما میتوانید از این توضیحات به خصوص برای دریافت کلیکهای بیشتر در SERPها استفاده کنید. خوشبختانه نوشتن آن به صورت موثر، مهارتی است که می توانید نسبتا آسان آن را به دست آورید. فقط کافی است که شما کوتاه و مفید بنویسید، محتوای خود و مزایای آن را به وضوح توصیف کنید و کلمات کلیدی مرتبط را درج کنید. امیدواریم خواندن این مقاله به سوالات شما پاسخ داده و برایتان مفید بوده باشد.