برای اینکه شما بتوانید در فضای اینترنت کار کنید در ابتدا باید سعی کنید که مهارتهایی که در این حوزه نیاز دارید را به بهترین شکل ممکن آموزش ببینید و پس از آن سعی کنید که اطلاعات خودتان را همزمان با به روز رسانی این فضا به روز نگه دارید. در ادامه مقاله قصد داریم که بدرخی از این مهارت ها را با هم بررسی کنیم تا یاد بگیریم چگونه کسب درآمد کنیم.
یکی از الزامات کار در فضای اینترنت و درآمد اینترنتی این است که سعی کنید که به بهترین شکل ممکن تولید محتوا را آموزش ببینید و یا حتی به آموزش کسب و کار خود بپردازید. تولید محتوا به شما کمک میکند که بتوانید برای مخاطبان خودتان محتوا تولید کنید. در واقع هر پستی که در اینستاگرام میبینید، برنامههای مختلف تلوزیون، آهنگ هایی که گوش میدهید، مقالاتی مختلفی که در سایت های مختلف میخوانید، همه و همه جزئی از محتوا هستند. پس لازمه کار در قسمتهای مجازی این است که تولید محتوا را یاد بگیرید.
1-الگوریتم ها را یاد بگیرید
همان طور که شما میدانید چطور باید در تلگرام پیامی را ارسال کنید برای کار در اینستاگرام هم باید بدانید که چطور پست بگذارید، چطور برای آن کپشن بنویسید و هشتگ مناسب انتخاب کنید. همچنین مواردی مانند اینکه چه ساعتی باید محتوایتان را منتشر کنید تا درآمد اینترنتی و …. را یاد بگیرید. یا اگر در سایت هم فعالیت میکنید باید مواردی مانند نحوه انتشار در سایت را آموزش ببینید.
2-استراتژی محتوا
این اصل یکی از مهم ترین اصل ها در تولید محتوا در فضای اینترنت است. استراتژی محتوا شامل برنامه شما برای ساختن و ایجاد محتوا به حساب میآید. در بحث استراتژی محتوا سه چیز وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.
پرسونای مخاطب
طراحی کردن پرسونای مخاطب به شما این امکان را میدهد که مخاطبان خودتان را به طور مشخص تعیین کنید و بر اساس ویژگیها و نیاز هایی که مخاطب شما دارد محتوا تولید کنید. تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطب خودتان باعث میشود که برای مخاطب ارزش خلق شود.
شخصیت برند
یکی از مهمترین مواردی که باید در استراتژی خودتان در نظر بگیرید شخصیت برندتان است. شخصیت برند شما متشکل از تمامی اهدافی که در کسبوکارتان دارید، ارزشهای کسبوکار شما که به آنها پایبند هستید، تصویری که دوست دارید در ذهن مخاطب خلق کنید و … . شما باید به طوری تولید محتوا کنید که تمامی این موارد را در محتوایی که برای مخاطبین خودتان تولید میکنید در نظر داشته باشید.
نقشه راه مسیر
یکی دیگر از مواردی که در استراتژی محتوا و راه های درآمد اینترنتی حائز اهمیت است داشتن نقشه راه است. شما باید کلمات کلیدی که قرار است برای آنها مقاله تولید کنید را مشخص کنید و برنامه ریزی کنید که در چه زمانی میخواهید برای این مخاطبین خودتان محتوا تولید کنید. همچنین شما باید یک تقویم محتوایی برای خودتان درست کنید و ساعات انتشار محتوا، بستر انتشار محتوا و محتوایی که قرار است در آن زمان منتشر کنید را مشخص کنید. برای مثال شما قرار است در روز یکشنبه ساعت ۹ شب برای پیج اینستاگرام محتوایی درباره بورس بگذارید.
فروش
مهارت فروش یکی از مهم ترین مهارت ها در هر کسب وکاری است. شما باید مهارت های فروش و تبدیل مشتریان راغب به خریدار را به خوبی یاد بگیرید.
در نهایت به شما پیشنهاد می دهیم که آموزش ببینید و مهارتهایی که گفتیم را به خوبی یاد بگیرید و کسب وکار اینترنتی خودتان را راه اندازی کنید.همچنین شما می توانید وارد حوزه بورس شوید و از طریق اصول مدیریت سرمایه درآمد زایی کنید
با گسترش و شیوع ویروس کرونا خیلی از کسب و کارها رو به تعطیلی رفتند و البته در این میان بودند ،افرادی که به سرعت استراتژی خودشان را در کسب و کار تغییر دادند و به سمت آنلاین شدن کسب و کارشان قدم برداشتند. اما یک خلا جدی وجو داشت و آن ،این مسئله بود که این افراد راه درآمد اینترنتی داشتن را بلد نبودند.
طبیعی هم بود زیرا اینقدر این تغییرات سریع اتفاق افتاد که خیلی ها اصلا به فکر آموزش دیدن و سپس رسیدن به درآمد اینترنتی نبودند. حال این نیاز به صورت جدی احساس میشود که یک مقاله فوق العاده درباره ی درآمد اینترنتی داشته باشیم. بنابراین:
امروز میخواهیم درباره برخی از ایدههای پولساز از اینترنت و کسب درآمد اینترنتی و کسبوکارهای اینترنتی با شما صحبت کنیم. که با عملی کردن آنها میتوانید درآمد خودتان را به حد چشمگیری افزایش بدهید.
قبل از اینکه بخواهیم با مهارتهایی که برای شروع کسب و کار اینترنتی نیاز داریم صحبت کنیم، بهتر است که با همدیگر این موضوع را بررسی کنیم که چرا باید کسبوکار اینترنتی راه بیندازیم و از این راه مشغول به کسب درآمد شویم.
راه انداختن کسبوکار اینترنتی بهترین گزینه برای افرادی است که در حال تجربه کردن شغل کارمندی هستند و دوست دارند که درآمد خودشان ر ا افزایش دهند.
یکی از اتفاقاتی که خواسته یا ناخواسته باید آن را بپذیریم این است که بیشتر کارمندان از درآمد و شرایط کاری خودشان ناراضی هستند و مدام دوست دارند که کسبوکار خودشان را راه اندازی کنند.
اما آیا واقعا ما توانایی راهاندازی کسبوکار اینترنتی را داریم؟ آیا ما شجاعت آن را داریم که از یک شرایط امنی که برای خودمان ایجاد کردهایم خارج شویم و کسب وکار خودمان را راه اندازی کنیم؟
خیلی از افرادی که برای خودشان کسبوکاری راه انداخته اند جز دسته اول هستند یعنی همان طور که گفتیم از درآمد خودشان و یا رفتارهای مدیرشان راضی نبودهاند و به همین دلیل است که از کار خودشان خارج میشوند.
اگر شما هم جز این دسته هستید و احساس میکنید که مدیرتان جز نفهمترین انسان هاست و یا اینکه احساس میکنید که لیاقت شما بهتر از این است که این مقدار درآمد کسب کنید، باید قبل از خارج شدن از کسبوکارتان و راه انداختن یک کسبوکار جدید این نکته را در نظر بگیرید که راه اندازی کسبوکار جدید چالشهای زیادی دارد که باید به آنها توجه کنید، چون قرار است با آنها درگیر شوید و تلاش کنید که آنها را از مقابلتان برداشته و به مسیر خودتان ادامه دهید.
شما قرار نیست از ابتدای مسیر که کار خودتان را راه اندازی می کنید به درآمدهای زیادی برسید بلکه این امکان وجود دارد که در برخی از ماهها هیچ پولی در نیاورید و یا خیلی کمتر از میزانی که هنگامی که کارمند بودید و پول دریافت میکردید در آمد کسب کنید.
همچنین آیا شما واقعاً مطمئن هستید که مدیر شما انسان به درد نخوری است و هیچی نمی فهمد؟
شاید این مشکل از شماست. همچنین این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که احتمال دارد کارمندانی که استخدام میکنید نیز مانند مدیرتان باشند و با شما به مشکل بخورند.
هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد.
اگر شما میخواهید طبق قوانین و ارزش های خودتان کار کنید باید تلاش کنید و از سختی های بیشتری عبور کنید. اصولاً وقتی که شما میخواهید کاری را راه اندازی کنید، اول از همه با مخالفت خانوادتان رو به رو میشوید.
پس از آن باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر با گذراندن سختیهای فراوان توانستید کسبوکار خودتان را راه اندازی کنید، نوبت به آن میرسد که تمام تلاشتان را بکنید تا به بهترین شکل آن را جلو ببرید و روز به روز خودتان و کسبوکارتان را رشد دهید.
ما قصد نداریم که با نوشتن این مطالب شما را نا امید کنیم بلکه قصد داریم که شما را برخی از واقعیتها آشنا کنیم.
و دلیل ما برای آنکه شما را با واقعیت آشنا کنیم این است که اگر کار خودتان را رها کردید و یک کسبوکار جدید را شروع کردید، با اولین سختی جا نزنید بلکه بدانید که این موارد طبیعی هستند و شما قبل از اینکه این مسیر را شروع کنید تمام این مشکلات را در نظر داشته بودید و با آگاهی کامل شروع کار خودتان را شروع کردهاید.
وقتی که این واقعیت ها را میشنوید و از آن طرف هم مخالفت دوستان و خانواده خودتان را میبینید، انگیزه بسیاری را از دست خواهید داد. شما برای شروع کردن یک کاری که قبلا آن کار را انجام نمیدادید به خصوص اینکه بدانید که این احتمال وجود دارد که در نهایت شکست بخورید خیلی شجاعت میخواهد.
برای آنکه ترس خودتان را از شروع کار جدید کمتر کنید بهتر است که از تئوری امنیت به امنیت استفاده کنید. دلیل استفاده از این تئوری این است که شما از طریق آن میتوانید خیال خودتان را راحت کنید و با اضطراب کمتری کارتان را شروع کنید.
قطعا سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه گذاری به خصوص بازار نیاز به آموزش دارد،در واقع شما می بایست در ابتدا بر روی خودتان سرمایه گذاری کنیدو نکته ای که باید به آن توجه کنید این هست که شما برای پولتان چندین سال تلاش کرده اید و حال می خواهید با دست رنج چندین ساله خودتان به سرمایه گذاری بپردازید ،بنابراین قبل از شروع کار در این فضا حتما آموزش ببینید.اگر میخواهید در بورس و یا هر بازار مالی دیگهای موفق باشید، باید قبل از هر چیزی بحث مدیریت سرمایه را یاد بگیرید. من در این مقاله، هر آن چیزی که باید در مورد مدیریت سرمایه بدونید را به شما میگویم:
یکی از بهترین بازارها برای سرمایه گذاری در بازارهای مالی، بازار بورس هست. بازار بورس در ایران، چند سالی هستش که روند صعودی دارد و بستر خوبی برای رشد سرمایه فراهم کرده است. اما این اصلا به این معنی نیست که شما هر میزان سرمایهای که توی بازار بیارید، میتوانید چند برابر سود کنید.
یکی از اشتباهاتی که مردم در بازار سرمایه دارند این هست که فکر میکنند با هر میزان سرمایهای وارد بازار بورس بشوند و هر سهمی را خریداری کنند و یا در هر صنعتی سرمایه گذاری کنند، بالاخره به سود میرسند. در حالی که این تفکر کاملا اشتباه است. ما باید مدیریت سرمایه در بورس را همیشه در اولویت داشته باشیم.
بورس، جایی نیست که ما بخواهیم با سرمایهی خودمان قمار کنیم. یا بخواهیم بر اساس احتمال و شانس پیش برویم. یادتان باشد که بورس یک بازار مالی هست و هر بازار مالی از ویژگیهای علم اقتصاد برخوردار می باشد. راهها و نکتههای زیادی هست که میتواند ما را به سود کردن در بازار بورس برساند. اما یک چیزی رو نباید از یاد ببرید.
آن این نتکه هست که در بازارهای مالی، خصوصا در بورس، ضرر نکردن، خیلی سختتر از سود کردن است. یعنی شما باید به حدی روی مبحث مدیریت سرمایه در بورس کار کنید که اگر وارد یک بازار مالی شدید، تا جایی که ممکنه اول ضرر ندید و بعد به سود کردن فکر کنید.
آموزش مدیریت سرمایه توی ایران، سابقه چندانی ندارد. در حالی که اگه یک سری به بازار فارکس، یا بورسهای جهانی بزنید، میبینید که اولین نکتهای که خود کارگزاریها و حتی مدرسین بورس به شما یاد میدهند این هست که مدیریت سرمایه در بورس را رعایت کنید.
خب، حالا که این مطلب اینقدر مهم است، من قصد دارم به شما یک آموزش جامع از مدیریت سرمایه در بورس بدم و به همهی سوالاتتان در این زمینه پاسخ بدهم تا که با خیال راحت تری در بازار بورس فعالیت کنید و موفقیت بیشتری کسب کنید و به نوعی راه راه اندازی کسب و کار خانگی خود را دارید .
ببینید وقتی در مورد مدیریت سرمایه حرف میزنیم، به زبان ساده داریم میگوییم که چطوری با سرمایهای که در دستمان هست، برخورد کنیم که بتوانیم به سود بیشتری برسیم و بتوانیم چند برابرش کنیم. حالا مدیریت سرمایه در بورس هم دقیقا همین است.
ما باید بر اساس سرمایهای که داریم یک استراتژی مدیریتی برای خرید و فروش سهم هایمان داشته باشیم تا که سه تا هدف را بهش برسیم. این سه تا هدف، توی بازار بورس این هست که: اول از همه ضرر نکنیم. دوم از بازار جا نمونیم و سوم اینکه سود کنیم.
شاید خیلیها که تازه اومدن تو بورس و سودهای بورسی را دیدند به این باور رسیده باشند که بورس ضرر ندارد. اما باید به شما بگوییم که بورس هم مثل هر بازار مالی دیگهای ضرر دارد و اگر ما نتوانیم بحث مدیریت سرمایه در بورس را رعایت کنیم، طبیعتا ضرر سنگینی میکنیم. در نتیجه چگونه کسب درآمد کنیم؟
اما نگران نباشید، تکنیکهایی هست که جلوی ضرر شما را برای همیشه میگیرد. یعنی وقتی شما اصول مدیریت سرمایه در بورس را یاد بگیرید، دیگر نیاز نیست که نگران ضرر کردن باشید. اصول مدیریت سرمایه در بورس به شما یاد میدهد که بیش از 90 درصد معاملاتتون رو همیشه با سود ببندید.
دومین نکته این هست که ما باید یک جوری مدیریت سرمایه در بورس انجام بدهیم که از بازار جا نمونیم. عمدتا روند بازارهای مالی، همیشه صعودی هست و اگر نزولی هم داشته باشد، دوباره فازهای صعودی را در پیش دارد. اما این وسط خیلی مهم هست که در صنعتی سرمایه گذاری کنیم که در حال رشد می باشد.
مثال : یه موقع بازار صعودی هست، اما صنایع غذایی رشد خوبی ندارند. یک موقع بازار نزولیه اما میبینیم که مثلا صنعت بانکداری، در حال صعود در بازار هست. اگر ما بحث مدیریت سرمایه در بورس را به درستی بلد باشیم. هم توی غذاییها سود میکنیم و هم توی بانکداریها.
و مبحث سوم این می باشد که ما جوری مدیریت سرمایه در بورس را انجام بدهیم که همیشه نتیجهی کارمان صعودی باشد. وقتی ما وارد بازار سرمایه میشویم، همیشه باید دیدمان به چند برابر کردن پولمان باشد، اما این زمانی نتیجه میدهد که ما استراتژی مدیریت سرمایه در بورس خودمان را بر اساس تکنیکهای اصولی مدیریت سرمایه ترتیب بدیم.
بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 چی می تونه باشه؟ تا حالا به این فکر کردی که چطوری میشه تو این حجم از تورم، پولتو چند برابر کنی؟ تو این مقاله بهت یاد میدم که بهترین سرمایه گذاری سال 1400 چیه؟
وقتی صحبت از سرمایه گذاری می شه و از خودت می پرسی که کجا سرمایه گذاری کنم، باید بدونی که عده ای بدون آنکه چیزی از بازارهای سرمایه بدونند ، ازش فراری هستند و احساس می کنند که سرمایه گذاری ، مساوی است با ضرر در بازارهای مالی . اما حقیقت اینجاست که اگر این افراد فقط یکبار ، سری به صفحه های اقتصادی روزنامه ها بزنند و یا اخبار اقتصادی کشور رو دنبال کنند ، متوجه میشن که هر روز بخشی از ارزش پولشون در حال آب شدن است و آن ها برای جلوگیری از این بی ارزش شدن ، دست به هیچ کاری نمی زنند .
پیشنهاد ما به شما: آموزش مدیریت سرمایه
مبحث سرمایه گذاری در بازارهای مالی ، سالیان سال ، جز یکی از پر بحث ترین اتفاقات در بین ثروتمندان جامعه بوده ، اما چند سالی است که این بحث به گوش همه ی مردم رسیده و اکثر مردم ، هر کدوم به نحوی ، تصمیم گرفتند بیان و سرمایه گذاری در بازارهای مالی رو شروع کنند و به این فکر افتاده اند که ارزش پولشون رو حفظ کنند که این بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون در سال 1400 برای اون ها باشه و پاسخی به سوال با 100 میلیون چه کار میشه کرد باشد. . هر چند که هیچ کدام از اعضای تیم آموزشی ماهان تیموری ، از افت ارزش ریال در کشور خوشحال نیستند.
اما به هر حال ، ما بعنوان یک تیم آموزشی که در قبال سرمایه های مردم مسئول هستیم و دور هم جمع شده ایم که زندگی آن ها رو به سطح بالاتری برسونیم ، باید بگیم که سرمایه گذاری یکی از راه هایی است که شما می توانید از ارزش پولتون ، در برابر افت ارزش پول ملی ، جلوگیری کنید . اما مسئله ی مهم این است که بهترین سرمایه گذاری برای جلوگیری از افت ارزش پول چیه؟
تو شرایط مختلف بهترین سرمایه گذاری می تونه برای هر فردی فرق داشته باشه . به طور مثال ممکنه برای یک نفر بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون باشه اما ممکنه برای یک نفر دیگه بهترین سرمایه گذاری با 50 میلیون باشه و حتی برای یک نفر بهترین سرمایه گذاری با 20 میلیون تومن باشه اینجاست که ایده های پولساز برای برای هر فرد متفاوت است.
به همین خاطر مهمه که اول ببینیم چقدر سرمایه داریم و این سرمایه رو چطور می تونیم حفظش کنیم و یا حتی اون را چند برابر کنیم . خیلی ها هستن می تونن بهترین سرمایه گذاری را با 20 میلیون تومن انجام بدن و یا با اون کار کنند و به راحتی اونا چند برابر می کنه.
بعضی ها یکم سرمایه بیشتری دارن به طور مثال ممکنه 50 میلیون تومن داشته باشن. به همین دلیل بهترین سرمایه گذاری با 50 میلیون برای اون ها خیلی متفاوت تر از فردی هست که 20 میلیون تومنه و شاید بتونن کارهای بهتری نسبت به نفر قبلی انجام بدن.
ممکنه یه نفر اصلاً بپرسه بهترین سرمایه گذاری با 100 میلیون چی می تونه باشه؟ باید بگم که همون طور که در بالا هم بهش اشاره کردم برای همه ادما این فرق می کنه و متناسب با شرایطی که فرد داره مشخص میشه . پس بهتره جایی سرمایه گذاری کنید که نسبت به اون حس بهتری دارید و آشنایی خوبی برای این موضوع پیدا کنید.
با همه این اوصاف شما تو بازارهای مختلف می تونید با هر سرمایه ای که دارید سرمایه گذاری کنید. به طور مثال می تونید توی بازار خودرو، ارز، طلا، مسکن و… سرمایه گذاری کنید تا حداقل بتونید سرمایه خودتون رو به خوبی حفظ کنید و یا حتی بتونید از تورم جلو بیفتید.
به همین خاطر ما قصد داریم در مورد موضوعات بالا صحبت کنیم و بگیم که سرمایه گذاری توی این حوزه ها چطوری هست و ما چطور می تونیم بهترین سرمایه گذاری را داشته باشیم و چگونه میلیاردر شوید.
چطور سئو وبسایت خود را با Google سازگار کنیم؟
همانطور که قبلا بارها گفتهایم، سازگاری سئو و عملکرد شما با الگوریتمهای گوگل کمک میکند تا خیلی سریعتر و ایمنتر به صفحهی اول SERP دست پیداکنید. بنابراین اینکه روش سازگار شدن با این الگوریتم را بدانید، برای وبسایت شما بسیار حیاتی خواهد بود، شما باید دو کار را انجام دهید تا نتیجه درستی دریافت کنید:
” هر زمان که به حجم قابل توجهی از مقالات منتشر شده رسیدید، بهترین روش برای افزایش بازدهی و بازگشت سرمایه شما، آپدیت و بهبود پستهای وبلاگ موجود در وبسایت است.”
تا اینجا متوجه شدیم که تازگی محتوا چقدر میتواند روی رتبهبندی سرچها تاثیر بگذارد، بنابراین لازم است روشهایی را که منجر به افزایش تازگی محتوا و صفحه شما خواهند شد را هم بررسی کنیم تا در استراتژی سئو خود از آنها کمک بگیرید.
سادهترین روش برای اینکه بدانید مخاطبان به چه محتواهایی و با چه میزان تازگی دسترسی دارند، این است که به تاریخ انتشار نتایج برتر سرچ نگاه کنید. توصیه میکنیم که حداقل 10 نتیجه برتر را بررسی کنید و میانگین عمر انتشار آنها را محاسبه نمائید. سعی کنید این میانگین را به سمت اعداد بالاتر گرد کنید تا محاسبات ایدهآلتری داشته باشید.
شاید لازم نباشد که مدام در حال انتشار محتوا در مورد موضوعات جدید باشید. اما این واقعیت هم وجود دارد که گوگل علاقه خاصی به کرول کردن وبسایتهایی دارد که مدام محتواهای نو ایجاد میکنند. اصلا دلیل ایجاد الگوریتم تازگی هم همین مسئله لود. بنابراین مطمئن شوید که به طور منظم محتوای جدید منتشر میکنید. فرقی ندارد محتوای همیشه سبز باشد یا محتوایی که به زمان حساس است. فقط نظم را در تولید و انتشار محتوا جدی بگیرید.
از آنجایی که حجم گستردهای از محتوای جدید هر روز منتشر میشود، موتورهای جستجو نمیتوانند هر صفحه را دوباره بررسی کنند.در نتیجه گوگل در اغلب موارد صفحات را بر اساس نرخ بهروز رسانی محتوا کرول میکند.
” با آپدیت منظم محتواهای قدیمی، امتیاز تازگی خود را افزایش میدهید و در رتبه بهتری از صفحه سرچ قرار میگیرید.”
معمولا کارشناسان با تغییر تاریخ انتشار مقاله و سال ، صفحه را آپدیت میکنند. اما گوگل در حال حاضر چندان از کاربرد این روش به تنهایی استقبال نمیکند. همانطور که قبلا هم گفتیم تغییر در بدنه اصلی صفحه برای گوگل بسیار مهمتر از تنظیم تگهای تاریخ و زمان است. بنابراین توصیه اکید داریم که محتوای اصلی صفحه خود را آپدیت کنید.
شاید ایجاد تغییرات جعلی تا حدودی به صورت لحظهای CTR شما را افزایش دهد. اما اگر مخاطب همچنان محتوای شما را قدیمی و ناکارآمد بداند، مسلما ترافیک ارگانیک خود را از دست میدهید. اگر هم این روند ادامهدار شود و تعامل ضعیفتری دریافت کنید، مسلما روی رتبه صفحه شما تاثیر منفی خواهد داشت.
زمان منتشر شدن صفحه توسط گوگل با URL شما باید مطابق با عنوان صفحه شما باشد. مقالاتی که زمان انتشار آنها در سال عنوان مطابقت ندارند، در بین وبسایتهای مختلف بسیار رایج هستند و به همین علت از دور رقابت با سردمداران حذف میشوند.
اگر میخواهید روند جستجوی مجدد محتوای شما بعد از آپدیت شدن تسریع شود، میتوانید sitemap خود را مجددا به کنسول جستجوی گوگل ارسال کنید. البته این را در نظر داشته باشید که گوگل به طور هوشمند و خودکار این فرآیند را طی خواهد کرد، پس اگر تغییرات شما جزئی و کوچک است، ارزش ندارد تا بخواهید زمانی برای ارتباطگیری مستقیم با سرچ کنسول صرف کنید.
همه این موارد گفته شده جزئی از خدمات سئو می باشند.
درست است که گوگل توجه بیشتری به آپدیتها و تغییرات بزرگ دارد، اما موارد جزئی هم نقش مهمی در رتبهبندی صفحات دارند. همانطور که بارها اشاره کردیم، تازگی یک صفحه به مرور زمان کاهش مییابد و حتی اگر محتوای همیشه سبز هم باشد، از الگوریتم تازگی در امان نخواهد بود. نمونههایی از آپدیتهای کوچکی که میتوانید انجام دهید عبارتند از:
اگر محتوای evergreen دارید، این روشها مناسب برای دریافت ترافیک بیشتر بدون نیاز به بازبینی و تغییرات اساسی است