در ادامه برخی از قالبهای Evergreen جمع آوری شده است. اگر میخواهید محتوای شما برای همیشه ماندگار باشد حتما این فرمتها را در نظر بگیرید:
لازم به ذکر است با وجود آنکه این ساختارها بالاترین سازگاری را با محتوای همیشه سبز دارند، اما انتخاب لزوما محتوای شما را سبز نمیکند، مثلا ویدئوها زمانی موثر هستند که نحوهی انجام کاری را نشان دهند. بنابراین اگر نتوانید ویدئوی مناسبی تهیه کنید، تصاویر، نمودارها و… میتوانند به محتوای شما کمک کنند.
بعضی از موضوعات هرگز قدیمی نمیشوند! در ادامه برخی از ایدههای مقالات همیشه سبز جمع آوری شده است. این موضوعات از قدیم وجود داشتهاند، با اینحال همیشه و تا ابد طرفداران خودشان را دارند.
برخی از جذابترین ایدهها برای تولید محتوای سبز عبارتند از:
البته مهم این است که به موضوعات evergreen مرتبط با تجارت خودتان بپردازید. به عنوان مثال اگر لوازم اداری میفروشید، میتوانید یکی از دو مورد زیر یا موارد مشابه با آن را برای تولید محتوای همیشه سبز خود استفاده کنید:
با اینحال مشکل پیدا کردن ایده برای تولید محتوای سبز این است که اغلب اوقات به نظر میرسد بهترین موضوعات مرتبط قبلا توسط رقیبان به اندازهی کافی یا حتی بیشتر از نیاز کاربر پوشش داده شدهاند. در چنین مواردی، بهترین راه ارائهی یک دیدگاه جدید در مورد یک موضوع محبوب یا عمیق شدن در مطالب و ارائهی جزئیات بیشتر است.
بهتر است همواره به دنبال کلمات کلیدی دنباله دار (long-tail) باشید. این نوع کیووردها با وجود ارزشمند بودن از نظر رقابت دشوار نیستند. ضمنا چنانچه روی نیچ مارکت تمرکز کنید پیدا کردن ایدهی تولید محتوا برای شما راحتتر خواهد بود.
در ادامه یا چند نمونه از تاپیکهای همیشه سبزآشنا خواهید شد:
این چند مثال فقط نمونههایی از محتوای سبز محسوب میشوند. اصل مطلب این است که محتوایی مرتبط با کار خود پیدا کنید و این نکته را در نظر بگیرید که چگونه میتوانید کاری کنید که مطلب شما تا ابد مفید باقی بماند.
سئو همیشه سبز؛ ترکیب محتوای ماندگار و کلمات کلیدی محبوب
محتوای همیشه سبز بخش ارزشمندی از استراتژی بازاریابی محتوا برای وب است. اگر چنین محتوایی با تکنیکهای سئو ترکیب شود، قدرتمندتر هم میشود.
همیشه سعی کنید evergreen content سایتتان را بر اساس کلمات کلیدی بنویسید که برای شما مهم هستند و دوست دارید با آنها رتبه بگیرید. فراموش نکنید که حتی بهترین مقاله سبز هم، بدون کاربر بیارزش است. پس سعی کنید مقالاتی بنویسید که مردم آنها را دوست دارند و در موردشان سرچ میکنند. اگر در مورد کلمات کلیدی مطمئن نیستید، وقتتان را برای نوشتن مطالب سبز هدر ندهید.
حتما از تکنیکهای اولیهی SEO از جمله بهینه سازی کلمات کلیدی صفحه، استفاده از متن جایگزین تصویر و استراتژیهای مربوط به اشتراک گذاری صفحات اجتماعی پیروی کنید. هرچه مقالات همیشه سبز شما سرچ-فرندلیتر باشند، بیشتر به اشتراک گذاشته میشوند و در نتیجه ترافیک ورودی ماهانه و حتی سالانهی شما را بالاتر میبرند.