لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

با چسبندگی مژه ها چه کنیم؟

چسبندگی مژه ها یکی دیگر از مشکلاتی است که در حین آرایش مژه چشم با ریمل، آزار دهنده است برای اینکه بهترین روش آرایش مژه را داشته باشیم و بتوانیم به آسانی مژه های بلندتر و پرپشت را تجربه کنیم با رعایت نکات زیر می توانید چشم ها را بدون چسبیدن مژه ها به همدیگر خوش حالت کنید پس همین حالا یک ابزار آرایشی برای مژه ها را انتخاب کنید و با خواندن راهنمای زیر به مژه های زیبا و دلخواهتان برسید. با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

علت چسبندگی مژه ها

زمانی که از لوازم آرایشی مژه استفاده می کنیم مانند ریمل ها که یکی از ابزارهای پر استفاده در زیبا جلوه دادن مژه ها می باشد به دلیل داشتن ترکیباتی که در بعضی از ریمل ها وجود دارد و یا استفاده طولانی مدت از ریمل و غلیظ شدن مواد داخل آن موجب چسبندگی مژه ها و بد شکل شدن مژه شده و مژه ها بعد از مدتی استحکام اولیه خود را از دست می دهند. و همچنین بدلیل رشد باکتری و میکروب روی مواد فاسد شده ریمل مشکلاتی دیگری مثل عفونت چشم را به همراه دارد عوامل دیگری مانند نوع برس ریمل، نوع صحیح ریمل زدن مژه ها هم در این قضیه سهیم هستند.

ریمل یکی از محصولاتی است که بعد از باز شدن درب آن عمر استفاده از آن خیلی کم است، حدودا سه ماه بعد از باز شدن درب آن مواد داخل ریمل شروع به خشک شدن می کنند و همین باعث می شود وقتی شما برس ریمل  را روی مژه ها میگذارید ب علت جرم با سنگین شدن مژه و چسبندگی مواجه می شوید.

درمان چسبندگی مژه

  • قبل از شروع کشیدن ریمل، برای آماده سازی مژه ها و  داشتن یک آرایش زیبا مژه ها را با دست یا شانه مخصوص مژه جدا کنید سپس پرایمر را روی مژه ها بزنید.
  • به شیوه درست ریمل بزنید از پایین به بالا برس بکشید حتی کمی بالاتر از ریشه مژه ها کمک می کند تا چسبندگی مژه ها کمتر شود.
  • زمانی که برای کشیدن ریمل به مژه ها صرف می کنید دقت کنید که مایع زیادی روی برس ریمل نباشید.
  • چندین بار برس ریمل را روی مژه ها بکشید نتیجه ای جز نامرتبی مژه ها ندارد.

از دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش گریم، آموزش تاتو، آموزش ناخن و... میتوان اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.