رتبهبندی برای شرایط رقابتی به احتمال زیاد یک فرآیند زمانبر در کسب و کار شما باشد. SEM کمک میکند شما با سرعت بیشتری به هدف تجاری خود برسید. استفاده از بازاریابی موتورهای جستجو سه مزیت بزرگ دارد که در ادامه آنها را بررسی میکنیم.
بیشتر بدانید: خدمات تخصصی سئو
در گزارش Search term نشان میدهد که کلمه کلیدی مثل “اصلاح گربه در خانه” ترافیک بسیار کمتری ایجاد میکند اما با نرخ بسیار بالاتری نسبت به کلمه ” اصلاح حیوانات در خانه” تبدیل میشود. پس از دادههای بدست آمده استفاده کنید و در کیورد ریسرچ خود محتاطانهتر عمل کنید.
کلمات کلیدی اساس بازاریابی موتورهای جستجو هستند
به طور کلی بازاریابی موتورهای جستجو به بازاریابی پولی در فضای جستجو اشاره دارد، سیستمی که در آن کسب و کارها به گوگل پول پرداخت میکنند تا تبلیغات آنها در نتایج سرچ نشان داده شود.
بهینهسازی موتور جستجو یا سئو با این سیستم کاملا متفاوت است چون کسب و کارها در SEO برای ترافیک و کلیک دریافتی خود پولی پرداخت نمیکنند. در سئو مرتبطترین محتوا برای سرچ کلمه کلیدی تهیه میشود و این محتوا به صورت رایگان جایگاه خود را در SERP کسب میکند.
هر دو مورد را باید در پایه و اساس استراتژی بازاریابی آنلاین خود داشته باشید. سئو یک راه قدرتمند برای هدایت ترافیک همیشه سبز در بخش بالایی قیف فروش است و تبلیغات موتورهای جستجو راهی مقرون به صرفه برای جذب و تبدیل در پایین قیف فروش است.
همانطور که کاربران کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو وارد میکنند تا چیزی را که میخواهند پیدا کنند، جای تعجب نیست که بگوییم کلمات کلیدی اساس مارکتینگ در موتورهای جستجو و بخشی از استراتژی تبلیغاتی هستند.
کیورد ریسرچ SEM هم مثل SEO باید انجام شود
قبل از اینکه کلمات کلیدی خود را برای کمپینهای مارکتینگ موتور جستجو مورد استفاده قرار دهید ، باید به عنوان بخشی از استراتژی مدیریت کلمات کلیدی خود، کیورد ریسرچ را به صورت جامع انجام دهید.
ابتدا باید کلمات کلیدی مرتبط با بیزنس خود را شناسایی کنید و مشتریان احتمالی که محصولات و خدمات شما را جستجو میکنند را مورد ارزیابی قرار دهید. یکی از راههای انجام این کار استفاده از ابزارهای کیورد ریسرچی مثل WordStream و Semrush است.
کیوردهای مرتبط با بیزنس خود را وارد کنید و ایدههای پیشنهادی این ابزارها را بررسی کنید. این پیشنهادات میتوانند اساس کمپینهای SEM شما را تشکیل دهند. کیورد ریسرچ اگر اصولی انجام شود کمک میکند که شما کیوردهای منفی و غیرمفید برای سایت خود را هم تشخیص دهید. تعدادی کلمه کلیدی وجود دارند که اهداف تجاری شما را نشان میدهند. این کلمات عبارتند از:
مراحل گفته شده و نکاتی که بیان کردیم، فقط بخشی از دنیای SEM است. شما برای اینکه بتوانید سریعترین ترافیک را از طریق جستجوی ارگانیک بدست آورید، باید فضای رقابتی گوگل را بشناسید، وضعیت بازار سنتی و آنلاین را تحلیل کنید و حواستان باشد کمیت را فدای کیفیت نکنید. ترافیک زیادی که منجر به فروش و سوددهی شما نشود، ارزش چندانی ندارد.
بیشتر بدانید: دوره آنلاین سئو