این روزها، استارت آپ ها با کلیک هایی که دریافت می کنند زندگی می کنند و می میرند. اگر وب سایت شما برای جستجو بهینه نشده باشد، مشتریان شما را پیدا نخواهند کرد، و حتی فروشی نخواهید داشت. در این مقاله بنا است تا به سوالات شما در رابطه با رفع این مشکل تا حد امکان پاسخ داده شود.
1. متوجه باشید که سئو چیزی فراتر از کلمات کلیدی است
در حالی که سئو بر روی کلمات کلیدی، ترافیک و رتبه بندی سایت شما تمرکز دارد، اما به دلیل حساسیت های موتورهای جستجو از جمله گوگل، سئو بیشتر از این ها نگران وب سایت شما است. سئو در مورد ایجاد قیف های موثر خدمات و فروش خدمات/کالای مناسب به مشتری، به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت بالا و متمایز شدن در میان رقبا است.
بدون یک استراتژی سئو قوی، وب سایت شما احتمالا در اعماق نتایج جستجو گم می شود. مهم نیست که پایگاه مشتری شما چقدر محلی است، یا محصول شما چقدر با کیفیت است، اگر شما از دید پنهان باشید، مهم نیست. سئو به یک الزام برای رونق کسب و کارهای مدرن تبدیل شده است، چیزی که می تواند باعث ایجاد یا شکست شرکت، فروشگاه یا وب سایت شما شود.
برای اجرای یک تاکتیک سئو خوب، از محتوای سایت خود شروع کنید. آیا خواندن آن آسان است و به سؤالاتی که مخاطبان شما می پرسند پاسخ می دهد؟ آیا توجه آنها را جلب می کند؟ اگر نرخ پرش و زمان شما در معیارهای سایت نشان می دهد که پاسخ شما “نه” است، محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید.
سایت شما چقدر سریع بارگذاری می شود؟ آیا حاوی پیوندهای مرتبط است و به مشتریان پشتیبانی مناسبی ارائه می دهد؟ علی رغم پیچیدگی الگوریتم های سئو، همه ی آنها بر تجربه مشتری تمرکز دارند. یک سایت با بارگذاری سریع که به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ می دهد و پشتیبانی لازم را ارائه می دهد، آنها را تشویق می کند که در سایت بیشتر بمانند و این اتفاق، دقیقا به نفع شما و کسب و کارتان است. چرا؟
جلسات طولانی تر و بازدیدکنندگان بیشتر به معنای رتبه بالاتر در نتایج جستجو است. رتبه بالاتر ترافیک بیشتری را به ارمغان می آورد، که به معنای فروش بالقوه بیشتر است.
2. بی وقفه سئو را آزمایش کنید
همانطور که عوامل رتبه بندی جستجو با هر به روز رسانی گوگل و الگوریتم های آن تغییر می کند، مقادیر کلمات کلیدی و حجم جستجو نیز تغییر می کند. بنابر این تنظیم اولیه و مداوم سئو، عنصری کلیدی است.
برخی از آژانس های سئو بر روی سئوی درون صفحه ( یا همان سئو داخلی ) تمرکز می کنند، مانند بهینه سازی صفحات تبدیل گرا برای کلمات کلیدی خاص. برخی دیگر کارهای خارج از سایت انجام می دهند، مانند ایجاد بک لینک از انتشارات شخص سوم.
نمی دانید سئوی داخلی چیست؟ اینجا کلیک کنید.
با چیزی که می توانید کنترل کنید شروع کنید: وب سایت خود.
اگر افراد کافی فرم تماس شما را پر نمی کنند، سعی کنید آن را در جای دیگری از صفحه قرار دهید. اگر جریان ترافیک شما به جایی که می خواهید نمیرود، صفحات خود را مجددا پیوند دهید تا این کار آسان تر شود. پست های قدیمی سایت یا وبلاگ خود را دوباره مرور کنید و آنها را به محتوای جدید پیوند دهید.
اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در پرسیدن این سوالات از مخاطبان خود تردید نکنید. فراتر از معیارهایی که می توانید در SEMrush یا Google Analytics پیدا کنید، نظرسنجی هایی را برای مشتریان فعلی ارسال کنید. حتی می توانید از کارمندان خود بخواهید تجربه کاربری شما را آزمایش کنند و نکات و مشکلات چشمگیر آن را بدون هیچ ترسی یادداشت برداری کنند.
برای پیدا کردن یک ایده ی خوب در زمینه ی پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم که منجر به درآمدزایی شود،.باید اطلاعاتی که از نیاز مردم جمع آوری کرده ایم،.استفاده کنیم. فرقی نمی کند که چه بستری را برای کسب و کار تولیدی انتخاب می کنیم.مهم این است.که تمام توانمان را برای به ثمر رسیدن کسب و کاری که انتخاب کرده ایم، انجام دهیم.
اما در ادامه ما بخشی از ایده هایی که می تواند برای شما مفید باشد.و یک کار تولیدی با سرمایه ی کم ایجاد کنید را به شما معرفی می کنیم:
فضای اینترنت پر از بسترهای پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم است.
اولین شغلی که می توانیم به شما معرفی کنیم، تولید محتوا است..اما با توجه به مدرنیزه شدن ساختار صنعت،.تولید محتوا، یکی از کارهایی است که هر برند و هر صنعتی.به آن نیاز دارد و هیچ سرمایه ی اولیه ای نیز نیاز دارد.
شما می توانید بدون هیچ سرمایه ای به تنهایی یک تیم تولید محتوا باشید و برای فروشگاه ها،.کسب و کارها و برندهای مطرح، بنویسید و پول ساز باشید..برای شروع این کار هیچ سرمایه ای نیاز نیست..تنها باید مهارت نوشتن و تولید محتوای خودتان رو تقویت کنید.
شما می توانید بازاریابی محتوا شرکت هایی که با آنها کار می کنید را مشخص کنید و از این طریق به افزایش فروش آنها کمک کنید.
پیشنهاد ما به شما: کسب و کار اینترنتی
دیگر کاری که در فضای اینترنت می تواند به عنوان یک کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم،.راه اندازی شود، تولید محصول آموزشی است..فرقی نمی کند که چه مهارتهایی دارید، مهم این است که کمی مهارت تدریس خودتان را بالا ببرید.و بدون هیچ سرمایه اولیه ای، شروع به تولید محصولات آموزشی کنید. استاد ماهان تیموری پس از آنکه توانست در کار کتاب موفقیت های مختلفی را به دست بیاورد، تصمیم گرفت که وارد حوزه آموزش شود و ایشان از این طریق نیز به موقفیت های چشم گیری رسید.
تولید محصول آموزشی، یکی از مشاغل بسیار عالی برای خانم هایی است که امکان کار بیرون را ندارند.و دوست دارند که خودشان یک کسب و کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم راه اندازی کنند. بعنوان مثال کافیست که پخت انواع کیک ها یا آشپزی محلی را آموزش بدید..مطمئن باشید که در زمانی کوتاه به یک فروش عالی می رسید و یک تولیدی محصولات آموزشی خواهید داشت که به روش مدرن شروع به درآمد زایی کرده است.
کسب و کار پوشاک یکی از پولساز ترین دسته های کارگاه تولیدی است. پوشاک حوزه های مختلفی را دربر می گیرد که میتوانید یکی از آنها را انتخا کنید.:
تولید جوراب و لباس زیر
نخستین شغلی که می تواند در این حوزه برای شما پولسازی کند،.تولید جوراب و لباس زیر است..همه ی ما میدانیم که یکی از پر مصرف ترین محصولات حوزه ی پوشاک در بین همه ی مردم،.جوراب و لباس زیر است.
اگر شما یک خط تولید جوراب و لباس زیر افتتاح کنید، هزینه ای کمتر از پنج میلیون را برای شما ایجاد می کند اما می توانید با سه ماه کار مداوم،.به درآمد ماهیانه ده میلیون تومان برسید..هم اکنون بسیاری از مردان زنان روستایی، مشغول به این کار هستند و درآمد های بسیاری دارند.
همچنین افرادی که بعنوان شغل دوم ،.علاقه به تاسیس یک کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم دارند ،.می توانند از این کار بعنوان یک گزینه ی بسیار سود ساز بهره ببرند.
لباس های محلی، یکی از جاذبه های گردشگری هر منطقه در ایران است..اگر سری به صفحات اینستاگرام بزنید،.می بینید که صفحات بسیاری هستند که به فروش لباس و حتی گیوه های محلی مشغول هستند.
بنا بر آماری که تیم آموزشی ماهان تیموری از این کار بدست آورده است،.اجاره هر لباس محلی، به مدت نیم ساعت برای عکاسی بالغ بر شصت هزار تومان است.و هر لباس محلی در گالری ها و نمایشگاه های مختلف پوشاک،.بیش از سیصد هزار تا یک میلیون تومان توسط مردم خریداری می شود که .این کار نیاز به سرمایه اولیه ی کمتر از دو میلیون تومان دارد و می تواند شما را در ماه به درآمدی بالغ بر سه میلیون تومان برساند.
دومین حوزه ای که می توان نیازهای آن را شناسایی کرد و در آن یک کار تولیدی با سرمایه ی کم راه انداخت،.حوزه ی کسب و کار اینترنتی است..ما امروزه، توانمندی های بسیاری در زمینه ی کسب و کارهای اینترنتی داریم که اگر کمی دیدمان را نسبت.به مسئله ی تولید عوض کنیم،.می توانیم کارهای تولیدی سود آور زیادی رو در حوزه ی کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم راه اندازی کنیم. مزایای کسب و کار اینترنتی بسیار زیاد است. شروع ساده، رشد تدریجی، احتیاج به خلاقیت و … از مهم ترین مزایای این کس بو کار هستند.
در خصوص ،سیستم کسب درآمد ،امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پدید آمدن بسترهایی مانند اینستاگرام و… مهم نیست که کسبوکار جدید را شروع کنید یا کسبوکار قدیمی. بلکه مهم این است که شما به کارتان علاقه داشته باشید.
برای مثال دوختن و فروختن پرده کار جدیدی نیست ولی اگر شما به آن کار علاقه داشته باشید و سعی کنیدکه در آن کار متخصص شوید بسیار برای شما پر سود خواهد بود.
اگر شما به قدری سرمایه اولیه داشته دارید که بخواهید با آن محصول تولید کنید و یا کارگاه تولیدی کوچک با سرمایه کم تولید کنید، شروع کنید و سعی کنید که در حین مسیر مدام آموزش ببینید و اطلاعات خودتان را افزایش بدهید.
اما اگر شما به قدر کافی سرمایه ندارید، میتوانید در حوزهای که به آن علاقه دارید، یک پیج اینستاگرامی برای خودتان راه بیندازید و پس از آن سعی کنید که با کسی که در این حوزه مشغول به فعالیت است به صورت مشارکت در فروش کارگاه تولیدی پردرآمد کار کنید. پیج اینستاگرام یک اهرم ثروت ساز است که به شما این امکان را میدهد که در مدت زمان کمتری به رشد و پیشرفت برسید.
این کار سه مزیت برای شما دارد:
۱- با آن کار آشنا میشوید و متوجه میشوید که چقدر به آن علاقه دارید
۲- در زمینهای که به آن علاقه دارید شبکه سازی میکنید و با دیگران ارتباط برقرار میکنید.
۳- اینستاگرام را آموزش میبینید و بعداً می توانید در کارخودتان هم از آن استفاده کنید.
در ادامه برخی از کارها و کارهای تولیدی سودآور را به شما معرفی کردهایم. هر کدام را که احساس میکنید برای شما خوب است را انجام دهید و سعی کنید که در آن کار متخصص شوید.
برای پیدا کردن یک ایده ی خوب در زمینه ی پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم که منجر به درآمدزایی شود،.باید اطلاعاتی که از نیاز مردم جمع آوری کرده ایم،.استفاده کنیم. فرقی نمی کند که چه بستری را برای کسب و کار تولیدی انتخاب می کنیم.مهم این است.که تمام توانمان را برای به ثمر رسیدن کسب و کاری که انتخاب کرده ایم، انجام دهیم.
فضای اینترنت پر از بسترهای پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم است.
برای راه اندازی یک کسب و کار تولیدی آن هم با سرمایه ی کم،.باید سه اصل رو مورد توجه قرار بدید:
برای پاسخ به این سوال باید که از چند جنبه،.مسئله ی کار تولیدی با سرمایه ی کم را بررسی کنیم..اولین حوزه ای که دوست داریم نیازهای آن را برای شما دوستان بازگو کنیم، حوزه ی گردشگری است.
ایران کشوری چهار فصل است و به هر گوشه ای آن که بروید،.آنقدر جاذبه های فوق العاده می بینید که هیچ وقت از تماشای آن سیر نمی شوید..همین مسئله باعث شده است که بسیاری از مردم خودمان و حتی بسیاری از مردم جهان،.در فصل های مختلف به نقاط مختلف ایران، از شهرها و روستاها تا آبادی های بسیار دور سفر کنند.و از مکان های دیدنی و طبیعت نقاط مختلف ایران استفاده کنند.
همین مسئله ایجاد یک نیاز می کند و اگر اقتصادی قوی ای داشته باشید،.در می یابید که هر مسافر در طول سفر خودش به چند چیز فکر می کند .اسکان، بازار، سوغاتی، غذا، پوشاک و ….و اگر شما بتوانید با استفاده از نیروهای محلی به هر کدام از این کارها بپردازید،.آن وقت است که یک پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم راه اندازی کرده اید که بازدهی چهار فصل دارد.
بعنوان مثال زنان جزیره ی هرمز، با تولید دست بند ها و جواهرات دست ساز که در آن ها طرح صدف به کار رفته است،.توانسته اند گردش مالی بیش از بیست میلون تومان در ماه را به وجود بیاورند.
پیشنهاد ما به شما : کسب و کار اینترنتی
داشتن تخصص در کار باعث میشود که شما سریعتر از رقبای خودتون و تخصصیتر از آنها کارهای خودتان را انجام بدید و همچنین علاقه داشتن به کار باعث می شود که شما بیشتر از سایر رقبایتان تلاش کنید و چون به آن کار علاقه دارید بیشتر از رقبایتان برای آن کار تلاش کنید و به طور ناخودآگاه ایدههایی سودآور و خلاقانهای برای کارتان بدهید. چون که اصولاً خلاقیت وقتی به وجود میاید حال شما خوب باشد و سطح انرژی شما بالا باشد.
برای آنکه سطح انرژی شما بالا باشه باید در جهت علاقه یا استعداد خودتان پیش بروید.
اگر شما چندین سال است که در یک حوزه مشغول هستید و در کارتان متخصص شدهاید ولی احساس میکنید که علاقه زیادی به آن کار ندارید به شما پیشنهاد میکنیم که کارتان را رها نکنید بلکه علاقهتان را در کنار تخصصتان انجام دهید. این مورد حال شما را خوب میکند و باعث میشود که ایدههای خلاقانه برای کارتان بدهید.
اگر هم به دنبال پیشنهاد کار تولیدی هستید، ما به شما پیشنهاد میکنیم که وارد حوزهای شوید که به آن علاقه دارید. در این صورت پس از مدتی شما متوجه می شوید که آیا واقعاً به آن کار علاقه دارید و حال شما را خوب می کند؟ اگر چنین بود شروع کنید به متخصص شدن در آن کار. علاقه داشتن و متخصص بودن از مهمترین پیش نیازهای موفقیت در کار است.
پیشنهاد ما به شما : راه اندازی کسب و کار
یکی از دغدغه های خیلی مهمی که الان در جامعه ی ما وجود داره،.پیدا کردن کارگاه تولیدی پردرآمد هست که بشود با سرمایه ی کم راه اندازیش کرد.و در یک مدت زمان کوتاه هم به سود دهی و باز دهی خوبی از اون کار رسید.
البته طبیعی هم هست که با توجه به نرخ بیکاری ای که توی جامعه ما وجود دارد،.خیلی از شما جوون هایی که دارید مقاله را می خوانید و خیلی از خانواده هایی که مخاطب ما هستند،.درآمد خوبی نداشته باشند و این باعث بشود که به دنبال یک کار جدید باشند.
اما مشکل اصلی این هست که، ایده ای ندارند و از اون مهم تر این که، هیچ راهنمایی ندارند..اما باید به شما بگوییم که تیم آموزشی ماهان تیموری،.دقیقا جایی هست که شما میتوانید با دنبال کردن آموزش هاش،.به کار مورد نظر و به جایگاهی که واقعا حق شما هست،.برسید و خیالتان از داشتن یک کسب و کار عالی راحت باشد.
ما در این ماه های اخیر، مقاله های زیادی را برایتان کارگاه تولیدی پردرآمد کردیم که همه ی آنها در مورد آموزش های لازم برای راه اندازی یک کسب و کار بوده است..چندین مقاله از جمله کسب و کار اینترنتی،.کسب و کار خانگی و ایده های پولساز و …،.همه میتوانند نقطه شروعی باشد برای اینکه شما یک کسب و کار عالی را آغاز کنید.
اما امروز می خواهیم در مورد تولید صحبت کنیم و این آموزش را اختصاص بدهیم به کسایی که دوست دارند کار تولیدی انجام بدهند،.اما سرمایه ی آنچنانی ندارند و نیاز دارند که ایده هایی برای کار تولیدی با سرمایه ی کم به دست بیارند.
یکی از روش های درآمدزایی در سال های اخیر تولید و صنعت در کشور ما رشد بسیار داشته است..اما اگر به ریز آمار دقت کنید، می بیند که حجم تولیدی های خرد،.که همان کسب و کارهای خانگی و کوچک هستند،.به شدت در حال افزایش است و هر روز دارد به تولیدی های کوچک که با سرمایه ی کم کارشان را شروع کرده اند،.اضافه می شود. اما نکته ای که این بین وجود دارد،.راه های شروع شغل های تولیدی با سرمایه ی کم است.
یعنی بزرگترین درگیری افرادی که جویای کار در زمینه ی تولید با سرمایه ی کم هستند،.یک ایده و یا یک راه برای شروع این کاراست و چه کاری راه بندازم بسیار شما را در این راه کمکمی کند..پس اگر این دغدغه ی مردم ما باشد، ما سعی می کنیم که به این دغدغه جواب بدهیم،.ما به تک تک دغدغه هایی که از دل سوالات و پیام های شما ماهانی های عزیز به دستمان رسیده،.پاسخ میدهیم و سعی می کنیم.که تکنیک های طلایی استاد ماهان تیموری را به شما بگوییم تا با آنها بتوانید به پیشنهاد کار تولیدی با سرمایه کم دست پیدا کنید.
خیلی ها فکر می کنند که تولید مختص شرکت هاست و حتما نیاز به یک سرمایه ی بزرگ دارد،.اما باید بگوییم که برای راه اندازی یک کسب و کار تولیدی،.نه نیاز به یک شرکت وجود دارد و نه نیاز به سرمایه ای بزرگ..بلکه اگر ما یک ایده خوب در ذهن داشته باشیم،.می توانیم به راحتی هر چه تمام تر یک کسب و کار تولیدی با سرمایه ی کم در اختیار داشته باشیم.
مسئله مهم دیگری که در کسب و کار تولیدی بسیار اهمیت درد این است که شما در این راه استمرار داشته باشید و در این راه خسته نشوید. انضباط شخصی و ثابت قدمی یکی از اصول موفقیت در کس و کار تولیدی است.اما مسئله ی بعدی ای که بسیاری از مردم به آن باور دارند و یک باور غلط هم هست،.بحث تولید است. تولید هنوز در ذهن مردم،.با تولید محصولات خوراکی و غذایی و صنعتی گره خورده است و کسی به دیگر سبک های تولید فکر نمی کند.
در حالی که ما در سراسر دنیا، بیش از ده ها مدل کارگاه تولیدی پردرآمد داریم و هر کدامشان نیز زیر شاخه هایی دارند که می توانند یک کسب و کار باشند.بعنوان مثال تولیدات آموزشی، تولیدات فرهنگی، تولیدات محتوایی، تولیدات سنتی و ….از مدل های کار تولیدی با سرمایه ی کم هستند که در ایران به آن ها کمتر توجه شده است و کمتر کسی سراغ آن ها رفته است.