لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

افزایش تصاعدی فروش شما با نکات سئو

افزایش تصاعدی فروش شما با نکات  سئو

 

این روزها، استارت آپ ها با کلیک هایی که دریافت می کنند زندگی می کنند و می میرند. اگر وب سایت شما برای جستجو بهینه نشده باشد، مشتریان شما را پیدا نخواهند کرد، و حتی فروشی نخواهید داشت. در این مقاله بنا است تا به سوالات شما در رابطه با رفع این مشکل تا حد امکان پاسخ داده شود.

1.     متوجه باشید که سئو چیزی فراتر از کلمات کلیدی است

 

در حالی که سئو بر روی کلمات کلیدی، ترافیک و رتبه بندی سایت شما تمرکز دارد، اما به دلیل حساسیت های موتورهای جستجو از جمله گوگل، سئو بیشتر از این ها نگران وب سایت شما است. سئو در مورد ایجاد قیف های موثر خدمات و فروش خدمات/کالای مناسب به مشتری، به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت بالا و متمایز شدن در میان رقبا است.

بدون یک استراتژی سئو قوی، وب سایت شما احتمالا در اعماق نتایج جستجو گم می شود. مهم نیست که پایگاه مشتری شما چقدر محلی است، یا محصول شما چقدر با کیفیت است، اگر شما از دید پنهان باشید، مهم نیست. سئو به یک الزام برای رونق کسب و کارهای مدرن تبدیل شده است، چیزی که می تواند باعث ایجاد یا شکست شرکت، فروشگاه یا وب سایت شما شود.

برای اجرای یک تاکتیک سئو خوب، از محتوای سایت خود شروع کنید. آیا خواندن آن آسان است و به سؤالاتی که مخاطبان شما می پرسند پاسخ می دهد؟ آیا توجه آنها را جلب می کند؟ اگر نرخ پرش و زمان شما در معیارهای سایت نشان می دهد که پاسخ شما “نه” است، محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید.

سایت شما چقدر سریع بارگذاری می شود؟ آیا حاوی پیوندهای مرتبط است و به مشتریان پشتیبانی مناسبی ارائه می دهد؟ علی رغم پیچیدگی الگوریتم های سئو، همه ی آنها بر تجربه مشتری تمرکز دارند. یک سایت با بارگذاری سریع که به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ می دهد و پشتیبانی لازم را ارائه می دهد، آنها را تشویق می کند که در سایت بیشتر بمانند و این اتفاق، دقیقا به نفع شما و کسب و کارتان است. چرا؟

جلسات طولانی تر و بازدیدکنندگان بیشتر به معنای رتبه بالاتر در نتایج جستجو است. رتبه بالاتر ترافیک بیشتری را به ارمغان می آورد، که به معنای فروش بالقوه بیشتر است.

2.     بی وقفه سئو را آزمایش کنید

 

همانطور که عوامل رتبه بندی جستجو با هر به روز رسانی گوگل و الگوریتم های آن تغییر می کند، مقادیر کلمات کلیدی و حجم جستجو نیز تغییر می کند. بنابر این تنظیم اولیه و مداوم سئو، عنصری کلیدی است.

برخی از آژانس های سئو بر روی سئوی درون صفحه ( یا همان سئو داخلی ) تمرکز می کنند، مانند بهینه سازی صفحات تبدیل گرا برای کلمات کلیدی خاص. برخی دیگر کارهای خارج از سایت انجام می دهند، مانند ایجاد بک لینک از انتشارات شخص سوم.

نمی دانید سئوی داخلی چیست؟ اینجا کلیک کنید.

با چیزی که می توانید کنترل کنید شروع کنید: وب سایت خود.

اگر افراد کافی فرم تماس شما را پر نمی کنند، سعی کنید آن را در جای دیگری از صفحه قرار دهید. اگر جریان ترافیک شما به جایی که می ‌خواهید نمی‌رود، صفحات خود را مجددا پیوند دهید تا این کار آسان ‌تر شود. پست های قدیمی سایت یا وبلاگ خود را دوباره مرور کنید و آنها را به محتوای جدید پیوند دهید.

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در پرسیدن این سوالات از مخاطبان خود تردید نکنید. فراتر از معیارهایی که می توانید در SEMrush  یا Google Analytics   پیدا کنید، نظرسنجی هایی را برای مشتریان فعلی ارسال کنید. حتی می توانید از کارمندان خود بخواهید تجربه کاربری شما را آزمایش کنند و نکات و مشکلات چشمگیر آن را بدون هیچ ترسی یادداشت برداری کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.