لچینه

برگزیده های وب

لچینه

برگزیده های وب

آموزش آرایش و زیبایی

آموزش اکستنشن مو

در این دوره نامش آموزش اکستنشن مو است آموزش خواهید دید که با نصب صحیح و ظریف دسته های مو بر روی سر( بدون دیده شدن و فقط با لمس کردن احساس می شود) کار را انجام داده و نیز نکته های اصلی این کار در این مرحله(نصب) گفته می شود.
زیرا نصب صحیح بدون ریزش بود و هیچگونه صدمه ای به موی مشتری وارد نکرده و نگهداری آن بسیار راحت و ساده و بدون ضرر است، در غیر این صورت شما با نصب اشتباه و رعایت نکردن نکات مهم کار باعث آسیب به موی مشتری می شوید و این اهمییت آموزش صحیح را نشان می دهد.
افرادی هستند که با قیمت های بسیار پایین در تعداد جلسات کم آموزش این رشته را به شما خواهند داد، اما در هنگام انجام کار، وقتی نکات مهم را توانسته و بدرستی آموزش ندیده باشید باعث نارضایتی مشتری خواهید شد.

 

آموزش کاشت ناخن

در این دوره موارد زیر را آموزش خواهیم داد:
پدیکور – موادگذاری درست – استفاده درست از ابزار و – روش صحیح مانیکور مواد کاشت – سوهان کشی صحیح و لاک زدن و طراحی های زیباو به روز، با متد جدید می باشد  در واقع آموزش کاشت ناخن یک سرمایه گذاری خوب برای آینده خودمان است.

 

آموزش اکستنشن مژه

در این دوره شما  آموزش خواهیم دید:
شناخت و معرفی مواد لازم با بهترین کیفیت – شناخت نوع مژه(C,D,L,E) ، نوع چسب مدت، زمان و ماندگاری- تشخیص نوع چشم در چهره های متفاوت- آماده سازی مژه مشتری قبل از انجام کار- زدن صحیح پد زیر چشم و چسب بالای پلک و تسلط کامل برای تار به تار کردن مژه- معرفی تقویتت کننده های مناسب به مشتری- مشاوره دادن به صورت کاملا تخصصی و علمی به مشتریدوره به صورت کامل بوده وتمامی موارد کار با مژه به صورت کامل آموزش داده میشود و هنرجویان پس از پایان دوره آموزش اکستنشن مژه به راحتی می توانند وارد بازار کار در سالن های زیبایی شوند با درامدی رضایت بخش    .

 

آموزش بافت مو

در این دوره شما  آموزش خواهیم دید:
ایمنی و بهداشت در محیط کار – اندازه گیری و شناخت کامل وسایل و ابزارهای مورد نیاز و روش استفاده درست از آن ها – شناخت ساختمان مو و بیماری های مو و رعایت بهداشت موی سر –  آماده کردن موهای بافته شده و نصب روی سر و همچنین شما پس از اتمام دوره آموزش بافت مو قادر به انجام تمام مدل های بافت هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.